Camping Pomport Beach (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag25°
Camping Pomport Beach (Glamping)
7,9

Op de kleinschalige Camping Pomport Beach Monbazillac Dordogne hangt een gemoedelijke sfeer. Het park bevindt zich tussen wijngaarden in een bosrijke omgeving en biedt directe toegang tot het meer. Het klimpark in de buurt van Bergerac 10 minuten verderop en het kasteel van Monbazillac slechts 3 minuten verderop zijn echte aanraders om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Pomport Beach (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

44 reviews over Camping Pomport Beach (Glamping) in het Nederlands

Heerlijk!

Bas
25-10-2018

Wat een heerlijke camping! We hadden een mooie plek direct aan het meer. Leuk meertje was prima om in te zwemmen, te dobberen en te vissen! Rechtsreeks vanuit de tent, zo het meer in. Heerlijk. Zwembad was leuk voor de afwisseling. Het was schoon en had leuke glijbanen waar onze dochters veel gebruik van hebben gemaakt. Helaas geen winkeltje op de camping. Brood kon je een dag vooraf bestellen, maar wij haalden het bij het bakkertje in het dorpje. Met een half uurtje wandelen was je er. Het was wel een flinke klim! Wij zaten hier in het begin van de zomervakantie. Tegen de tijd dat het voor ons tijd was om te gaan was het volop hoogseizoen en toen merkten we wel dat het sanitair en het zwembad eigenlijk niet op zoveel mensen berekend waren. Verder was het over het algemeen schoon en netjes onderhouden. Omgeving is prachtig. Niet supertoeristisch, maar dat vinden wij prima. Klimpark in de buurt van Bergerac is een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannende vakantie

Goeman
3-9-2018

Het was een kleine gezellige camping met veel mogelijkheden. De camping was ook proper en netjes alsook de caravan. Wel een minpunt was de slechte matras waar de veren doorduwden waardoor we eigenlijk elke ochtend met een pijnlijke rug wakker werden. Mss ook een suggestie om er voor te zien dat er ook een wandelroute is vanuit de camping. De gekregen kaart was niet duidelijk daar je nergens een aanknopingspunt vind. Een pakketje bij aankomst met schuursponsje, afwasmiddel, poetsmiddel enz... had handig geweest hebben nu alles moeten gaan aankopen in de supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal Super!

Fam Willems
26-8-2018

Personeel: vriendelijk, denkt mee en spreekt goed engels.

Animatie: Elke dag kidsclub met veel activiteiten en Lise sprak Nederlands. Mini disco was helemaal top!

Eten en drinken: Restaurant heeft heerlijke pizzas en hamburgers. Brood is prima tov het brood van de bakker in Sigoules. Wel dag van te voren reserveren.

Zwembad: Groot genoeg voor deze camping en de glijbanen waren erg leuk voor onze kinderen. (Zelfs na 400x :) )

Ligging: Kleine supermarkten op 5 min. Grote Intermarche (Hyper) op 10 Min met auto. Bergerac is gezellig en mooi op 20 Min met de auto. Tip: Chateau Bridoir (15 min) bezoek het kasteel, speel oudhollandse spellen en er is een super tof puzzel doolhof in een enorm bos.

Accomodatie: We hadden een Cottage met 2 slaapkamers. Helemaal strak en nieuw zijn ze nog. Goed schoongemaakt en van alle gemakken voorzien.

Het was een geweldige vakantie op een kleine camping met veel nederlanders en engelsen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Direct boeken

Super bestemming voor jonge gezinnen

Doeterniettoe
23-8-2018

De camping is erg overzichtelijk, vriendelijk personeel, leuke animatie (Nederlands). Miste wel een kleine campingwinkel ofzo al ligt een supermarkt dichtbij de camping. Het zwembad is niet erg groot wel heerlijk water en wordt goed schoon gehouden. Wij verbleven in een safaritent en dat was echt fantastisch. Ligging camping ook echt mooi tussen de wijngaarden. Klimpark in de buurt is een aanrader en bergerac ook de moeite waard om te bezoeken. Camping meer geschikt voor jonge kinderen tot 12 jaar ong.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping !

Fam. Hiddink
17-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Pomport Beach. Bij aankomst troffen we een brandschone stacaravan aan. De plekken ruim ruim, wat bij sommige plekken wel ontbrak was schaduw. Onze overburen stonden bijv met hun veranda de hele dag in de zon, en met 37 graden is dat niet heel fijn. Ook een aantal kampeerplaatsen had weinig schaduw. Het meertje bij de camping was leuk, fijne temperatuur. Het zwembad is zoals bij meer campings klein bij warm weer, maar wel leuk en lekker warm water. Veel gezinnen met kinderen tot een jaar of 12, ik kan me voorstellen dat oudere kinderen het saai zouden vinden. Sebastien van de animatie is heel enthousiast, probeert ook de volwassenen tot allerlei spelletjes en activiteiten te verleiden. In Sigoules is een bakker met heerlijk brood, ook lopend goed te doen. Wil je wat van de omgeving zien, dan moet je idd een tijdje in de auto zitten. Al met al vonden wij het een fijne, overzichtelijke camping !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Erg fijne camping

Sas
14-8-2018

Hele fijne overzichtelijke camping met kleine kinderen. Vooral meer groot pluspunt, leuk af te wisselen met zwembad. Animatie heel leuk (Nederlands). Als de caravans airco zouden hebben, het restaurant wat meer uitgebreid qua menu’s en je je brood niet vantevoren hoefde te reserveren (of klein winkeltje) was het een 10. Caravan van camping heel schoon en genoeg ruimte. Ruime plekken. Weinig schaduw maar wel genoeg ruimte om bijv een schaduwboekhouding op te hangen nog op de plek. Overweeg terug te komen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad op Pomport Beach!

Fam Horsmsn
10-8-2018

We hebben 2 hele fijne weken gehad op deze kindvriendelijke en overzichtelijke camping. Onze 2 jongens (6 en 2.5) hebben zich prima vermaakt! Geen kampwinkel is soms onhandig, maar het brood wat je kon bestellen kwam van de lokale bakker dus prima!! Wij hadden een stacaravan op een topplek met heel veel ruimte. Kortom: Popmport Beach heeft alle ingrediënten voor een top vakantie!

Heerlijk!

Fam Leeuwen
7-8-2018

Kleinschalige camping. Wij stonden aan het meer op een prachtige plek! Nr 157 en 156 hebben een grote boom erbij staan. We keken zo op het meer en konden de kinderen in de gaten houden. Of ze nou in het meer zwommen,naar de animatie gingen of naar het zwembad. Ideaal! Prima sanitair. Wij fietsten iedere ochtend naar de plaatselijke bakker voor heerlijk brood. Zwembad is idd wat kleiner dan op de foto's, maar de kinderen waren gek op de glijbanen! Heel fijn dat hier geen handdoeken werden neergelegd om de stoelen bezet te houden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooi gelegen maar te weinig schaduw

Fam. Buis
6-8-2018

Leuke kleinschalige camping. Prachtig gelegen tussen de wijngaarden. Wij stonden op campingplaats nr 127. Helaas had deze plaats geen enkele schaduw plek. Hierdoor zijn we ook eerder naar huis gegaan aangezien het 37 graden werd. Erg jammer. Supermarkt in sigoulès was prima en op slechts 5 minuten afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping!

Fam. Langenberg
1-8-2018

Erg leuke camping. Onze meiden van 8 en 10 jaar hadden veel leeftijdsgenootjes om mee te spelen. Animatie erg leuk en professioneel en echt voor alle leeftijden. Miniclub in de ochtend, aquagym/-game tussen de middag, in de middag sport/ spel, minidisco en in de avond elke keer iets anders. Wij hebben genoten. Het zwembad is sfeervol, niet groot, maar voldoet prima. Ook in het binnenbad zijn onze meiden een aantal keer geweest. Sanitair op de camping werd zeer regelmatig schoon gemaakt. Er is geen winkeltje op de camping, dat is op sommige momenten wat onhandig, maar er waren genoeg supermarkten in de omgeving. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen! Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

• SchaduwplaatsenAanwezig

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pomport Beach (Glamping) in Sigoulès-Pomport (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pomport Beach (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.