Camping Pomport Beach (Glamping)

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Sigoulès-Pomport (Dordogne)

8Fantastisch

• 7.2Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Pomport Beach (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

Op de kleinschalige Camping Pomport Beach Monbazillac Dordogne hangt een gemoedelijke sfeer. Het park bevindt zich tussen wijngaarden in een bosrijke omgeving en biedt directe toegang tot het meer. Het klimpark in de buurt van Bergerac 10 minuten verderop en het kasteel van Monbazillac slechts 3 minuten verderop zijn echte aanraders om te bezoeken.

47 reviews over Camping Pomport Beach (Glamping)

• 2019
    8vd Giessen26-08-2019

Prima camping

Camping zag er verzorgd uit. Wij hadden een prima plek voor de caravan met een grote boom op de plek die voor schaduw zorgde. Echter vele plekken waren niet schaduwrijk wat met hoge temperaturen niet prettig is. Sanitair gebouwtje aan begin van de camping was prima en schoon, maar het sanitair gebouw midden op de camping is verouderd en aan vervanging toe. Aan het eind vd camping stond een jonger gebouw wat in orde was. Verder stonden er op de gehele camping maar 2 wasmachines net te weinig voor dit formaat camping. Meertje is leuk, vissen kan goed en je kan er ook op rivierkreeftjes vissen wat voor het nodige plezier zorgt. Zwembad prima met 2 glijbanen, jammer dat er nog steeds handdoeken gebruikt worden als reservering van de ligbedden maar dit ligt uiteraard aan de bezoekers. Restaurant/snackbar aanwezig met prima gerechtjes. Mooie omgeving en prima camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Steve20-08-2019

Aanrader, schitterende camping en omgeving

Mooie, rustige camping met zwembad en meertje. Onze kinderen 11 & 15 hebben het fantastisch naar hun zin gehad.

De plekken van de mobile homes en tenten zijn ruim. Sanitair is schoon.

Eigenaren en personeel zijn enorm vriendelijk. Op de camping kun je brood kopen, maar verderop is een dorpje waarbij je zelf je brood kunt halen. Hier is ook een supermarkt met tankstation.

Het eten op de camping is simpel, maar erg lekker. Je kunt o.a. pizza's, friet met hamburgers, frikandellen en bruchatta's kopen.

In de omgeving is genoeg te doen, kastelen, klimbossen, grotten, middeleeuwse steden en dorpen en nog veel meer.

Voor de (race)fietser is de omgeving top. Mooi heuvelachtig gebied.

Nederlandse animatie voor de kinderen.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Joost v D11-08-2019

Leuk, mooi en goed verzorgd!

Na jaren lang grotere campings, vonden we het tijd voor wat anders. De Dordogne en een wat kleinschaligere camping waren dan ook helemaal nieuw. Al snel viel ons op hoe goed verzorgd de camping is. Wij hadden een 6 persoons mobile home waarop niets aan te merken viel. Geen airco wat op warme dagen soms even lastig was maar ja...dat wisten we. Ik zat nog even te twijfelen om te klagen over sommige zaken..... Natuurlijk hoor je klachten dat de bar om 22.00 al gesloten is, dat een biertje veel te duur is en dat als er F1 is, het gek is dag hier geen rekening mee gehouden wordt. Maar ik klaag JUIST NIET...want dit is exact de charme van deze camping waar de kids en dus ouders zich prima vermaken! Echt een plek om te ontspannen met elkaar. Leuke stadjes/activiteiten zijn binnen bereik en soms even rijden, prima! Zwembad....geweldig!! Toch één puntje van aandacht: WIFI/mobiel netwerk is erg matig (vs kosten)....maar wel lekker rustig ;-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sr01-08-2019

Hele leuke camping. Sommige negatieve reacties snap ik niet helemaal. Je bent immers aan het kamperen. Onze kinderen vermaken zich hier prima en er is genoeg te doen in dr omgeving.

• 10Staat v/h sanitair

• 6Anoniem21-07-2019

Oke maar in voorseizoen

Kleine camping, wij waren hier begin juli waardoor nog rustig. In hoogseizoen voorzieningen te klein, zwembad en 1 speeltuin is te weinig. WiFi dramatisch, werkt vaker niet dan wel, mobiele data ook zeer beperkt bereik. Horeca slecht, hier kunnen ze nog veel leren hoe te serveren e.d. Let op aantal stacaravans vanaf 308 in volle zon met geen schaduw, alleen de kleine parasol die bij de caravan hoort.

• 2018
    8Goeman03-09-2018

Ontspannende vakantie

Het was een kleine gezellige camping met veel mogelijkheden. De camping was ook proper en netjes alsook de caravan. Wel een minpunt was de slechte matras waar de veren doorduwden waardoor we eigenlijk elke ochtend met een pijnlijke rug wakker werden. Mss ook een suggestie om er voor te zien dat er ook een wandelroute is vanuit de camping. De gekregen kaart was niet duidelijk daar je nergens een aanknopingspunt vind. Een pakketje bij aankomst met schuursponsje, afwasmiddel, poetsmiddel enz... had handig geweest hebben nu alles moeten gaan aankopen in de supermarkt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Fam Willems26-08-2018

Helemaal Super!

Personeel: vriendelijk, denkt mee en spreekt goed engels.

Animatie: Elke dag kidsclub met veel activiteiten en Lise sprak Nederlands. Mini disco was helemaal top!

Eten en drinken: Restaurant heeft heerlijke pizzas en hamburgers. Brood is prima tov het brood van de bakker in Sigoules. Wel dag van te voren reserveren.

Zwembad: Groot genoeg voor deze camping en de glijbanen waren erg leuk voor onze kinderen. (Zelfs na 400x :) )

Ligging: Kleine supermarkten op 5 min. Grote Intermarche (Hyper) op 10 Min met auto. Bergerac is gezellig en mooi op 20 Min met de auto. Tip: Chateau Bridoir (15 min) bezoek het kasteel, speel oudhollandse spellen en er is een super tof puzzel doolhof in een enorm bos.

Accomodatie: We hadden een Cottage met 2 slaapkamers. Helemaal strak en nieuw zijn ze nog. Goed schoongemaakt en van alle gemakken voorzien.

Het was een geweldige vakantie op een kleine camping met veel nederlanders en engelsen

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Hiddink17-08-2018

Fijne camping !

Net terug van een heerlijke vakantie op Pomport Beach. Bij aankomst troffen we een brandschone stacaravan aan. De plekken ruim ruim, wat bij sommige plekken wel ontbrak was schaduw. Onze overburen stonden bijv met hun veranda de hele dag in de zon, en met 37 graden is dat niet heel fijn. Ook een aantal kampeerplaatsen had weinig schaduw. Het meertje bij de camping was leuk, fijne temperatuur. Het zwembad is zoals bij meer campings klein bij warm weer, maar wel leuk en lekker warm water. Veel gezinnen met kinderen tot een jaar of 12, ik kan me voorstellen dat oudere kinderen het saai zouden vinden. Sebastien van de animatie is heel enthousiast, probeert ook de volwassenen tot allerlei spelletjes en activiteiten te verleiden. In Sigoules is een bakker met heerlijk brood, ook lopend goed te doen. Wil je wat van de omgeving zien, dan moet je idd een tijdje in de auto zitten. Al met al vonden wij het een fijne, overzichtelijke camping !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Sas14-08-2018

Erg fijne camping

Hele fijne overzichtelijke camping met kleine kinderen. Vooral meer groot pluspunt, leuk af te wisselen met zwembad. Animatie heel leuk (Nederlands). Als de caravans airco zouden hebben, het restaurant wat meer uitgebreid qua menu’s en je je brood niet vantevoren hoefde te reserveren (of klein winkeltje) was het een 10. Caravan van camping heel schoon en genoeg ruimte. Ruime plekken. Weinig schaduw maar wel genoeg ruimte om bijv een schaduwboekhouding op te hangen nog op de plek. Overweeg terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam Horsmsn10-08-2018

Heerlijke vakantie gehad op Pomport Beach!

We hebben 2 hele fijne weken gehad op deze kindvriendelijke en overzichtelijke camping. Onze 2 jongens (6 en 2.5) hebben zich prima vermaakt! Geen kampwinkel is soms onhandig, maar het brood wat je kon bestellen kwam van de lokale bakker dus prima!! Wij hadden een stacaravan op een topplek met heel veel ruimte. Kortom: Popmport Beach heeft alle ingrediënten voor een top vakantie!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018