Camping La Vallée de Gardeleau

Camping La Vallée de Gardeleau

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée de Gardeleau voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping La Vallée de Gardeleau in het Nederlands

Heerlijk rustig

Ton Frenken
9-9-2013

Een camping voor degene die van rust en ruimte houden. Wij zijn nu vier keer daar geweest om vrienden te bezoeken die in de nabijheid van de camping wonen. Voor ons dus een ideale plek.

Heerlijke rustige camping

Heringa
16-8-2013

Het is een rustige camping met een mooi zwembad en een vriendelijke relaxte eigenaar. De streek is niet super toeristisch. Er zijn wel leuke plaatsjes in de buurt en de streek is ook mooi om te fietsen, zeker langs de Lot. Heerlijke week gehad.

heerlijk rustige kleine camping

hjschoorel
23-4-2013

De camping ligt ver van doorgaande wegen is dus zeer rustig.

Kleine camping, mooie streek, veel leuke stadjes in de buurt en een zeer vriendelijke campingbeheerder. Prettig ook de aanwezigheid van een zwembadje, fietsen te leen en mogelijkheid tot eten.

Geen aanrader voor tieners die vertier zoeken.

2008

goede camping, zonder meer ...

Bruno
10-8-2008

bungalowtenten die ze verhuren zijn wel aan de versleten kant, maar de 'mobilhomes' daarentegen zijn als nieuw, prijs is zeker in orde .

Zeer vriendelijke mensen en niets is teveel

Theo van den Berk
8-3-2008

Zeer vriendelijke mensen en niets is teveel.Een leuke kleine camping

met veel schaduw.Grote grasvlakte voor diverse spelen.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée de Gardeleau in Sérignac Péboudou (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée de Gardeleau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.