Vakantiehuis L'Enclos

1 review over Vakantiehuis L'Enclos in het Nederlands

Fantastische plek

Geertje Hendriks
4-8-2010

Gîtes L'Enclos ligt in een klein dorpje in het mooiste deel van de Dordogne. Het 2-pers. huisje is klein, maar je leeft toch buiten. Er is wel alles aanwezig, zelfs een kookschort! De grotere gîte is ruim en luxe. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst wordt je al verwend met lekkernijen. Er is een grote tuin met ligstoelen, zwembad en een apart huis voor de kinderen, met al het mogelijke speelgoed. Voor de dichts bijzijnde supermarkt moet je wel een kwartiertje rijden, maar Mme Spil zorgt dat er elke morgen een vers stokbroodje op de tuintafel ligt.

Wij hebben hier een geweldige week gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis L'Enclos in Sergeac , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis L'Enclos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.