Vakantiehuis Domaine La Pinsonnerie

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastisch!

Klaassen
9-6-2018

TOP accommodatie! Luxe, rust en ruimte dat zijn de 3 dingen waarvan we hebben mogen genieten op deze mooie plek. Mooie omgeving en zeer vriendelijke eigenaren, niets is te veel. Een absolute aanrader!!

Aanrader voor wie van luxe houdt

Familie
7-5-2018

Rust, ruimte, luxe. Wij zaten met 2 bevriende gezinnen (4 volwassenen en 4 kinderen) in de meivakantie in de 8-persoons gîte, Les Coucous. Het ontbrak ons echt aan niets. Hartelijke ontvangst, goed uitgeruste keuken, ruime eethoek, lekkere chillhoek, fijne zithoek, eigen overdekt terras met luxe tuinset en ligstoelen, super schone kamers en 2 badkamers. Bedlinnen, badlinnen, badhanddoeken, keukentextiel, alles is voorzien. Enorm veel ruimte voor jong en oud, zowel binnen (speelruimte, binnenplaats, gîte) als buiten (jeu de boule, klimrek, trampoline). Schitterend zwembad met ruim voldoende ligstoelen en loungeset.

Hoewel er genoeg te doen is in de omgeving, zijn wij bijna niet weg geweest. Zo lekker was het, zo relaxt waren we. We komen hier zeker nog eens terug!

Top!

John en Suze van Leuwen
6-5-2018

We hebben 2 weken het 8-persoons huis gehuurd bij Domaine La Pinsonnerie. We waren met 2 gezinnen: 4 volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd van 6 en 7 jaar. Wat een topweken! ** Schoon: het huis is écht schoon en netjes. ** Luxe afwerking: lekkere bedden, goede banken, goede messen en pannen, fatsoenlijke bbq. ** Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Zowel de volwassenen als de kinderen hebben zich echt goed vermaakt. De kinderen kunnen naar de speelweide, de speelkamer, maar uiteraard ook het zwembad. Je hebt de rust en ruimte, maar er is genoeg te doen voor de kinderen. Deze combinatie vinden wij erg prettig.

In de omgeving is voldoende te ondernemen, zonder dat je ver hoeft te rijden. Wij zijn bijvoorbeeld naar een klimbos geweest en er zit een leuke midgetgolfbaan in de buurt. Maar ook Sarlat is een aanrader om gezellig een hapje te eten en te winkelen.

Kortom: wij raden deze locatie absoluut aan.

Geweldige vakantie, voor herhaling vatbaar!

Fantastisch!
7-11-2017

Een top accommodatie in een prachtige omgeving. Aardige en behulpzame eigenaren. Genoten in en rondom de accommodatie, maar ook zeker van de omgeving. Mooie natuur, veel leuke plaatsen en bezienswaardigheden in de nabije omgeving!

Comfortabel

Oscar
20-9-2017

Wij verbleven met zijn tweeën in de acht persoons vakantiewoning die voor ons ruim bemeten was. Of dat met acht personen ook zo is, vraag ik mij af. De woning is zeldzaam goed schoongehouden. Wat in het bijzonder opvalt is dat overal aan is gedacht. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Bij de inrichting is gebruik gemaakt van kwalitatief goede materialen. Zo heeft de keuken mooie apparatuur, zijn de bedden uitstekend en is er een mooie televisie. In de goed geoutilleerde keuken is alles voorhanden wat je kunt gebruiken. De woning heeft een ruime buitenruimte met een grote tafel onder een zonnescherm. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt, maar het zag er goed uit en had een bijzonder mooie ligging. Kortom een uitstekende vakantiewoning in een mooie en rustige omgeving.

geweldig

Jantje
6-9-2017

La Pinsonnerie is in 1 woord geweldig. Wij hebben enorm genoten van het 6 persoons gite. Wat super stijlvol is ingericht en waar aan alles is gedacht. Alles is aanwezig om een heerlijke vakantie te hebben. Prachtige omgeving. 1 week was gewoon te kort.

Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw.

Een absolute aanrader!!!

Paradijs in de Dordogne

Ingrid
31-8-2017

Zelfs 2 weken is te kort. Voor de 4e keer te gast. Op en top ontvangst, geweldig uitzicht, gites is van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden voor lange gasten, super zwembad, veel roofvogels en iedere keer ontdekken we weer nieuwe plekjes. Kortom een waar paradijs om volop te genieten.

Eerst een weekje verbleven in een stacaravan op een 5 sterren camping in de omgeving, daarna een weekje La Pinsonnerie. Camping was leuk, maar vanaf het moment dat wij bij La Pinsonnerie waren pas echt kunnen ontspannen; heerlijke bedden, fijne douche, voldoende handdoeken, alles superschoon, geen gedoe om ligbedjes bij het zwembad (zijn er ruim voldoende), ons zoontje kon zich goed uitleven op de speelweide en de gezamenlijke speelruimte (samen met kinderen van de andere gite). Toezicht op de kids vanuit de gite/terras is goed te doen.

Werkelijk fantastisch, wij komen weer terug en dan voor 2 weken!

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Elien
9-8-2017

We waren super blij toen we zagen dat dit huisje nog vrij was, want het zag er veelbelovend uit. En dat was ook zo!!! Zelfs nog beter dan wat we gedacht hadden! Super vriendelijk onthaald, ruim en heel proper huisje, alles was aanwezig, leuke omgeving, ... Kortom, we hebben een topvakantie gehad! Dikke merci!!!

La Pisonnerie is een heerlijke plek! De gite voor 6 personen is authentiek zonder comfort en luxe te missen. In de keuken is aan alles gedacht, alles is brandschoon. Vanuit je eigen tuin loop je zo naar het zwembad en het uitzicht is fenomenaal. De eigenaren slagen erin je gastvrij te onthalen, attent te zijn maar gunnen je ook je eigen plek en privacy. Kortom een plek om terug te komen!.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine La Pinsonnerie in Sergeac , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine La Pinsonnerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine La Pinsonnerie scoort een 9.68 uit 10 op basis van 80 reviews.