Vakantiehuis

81 reviews over Vakantiehuis Domaine La Pinsonnerie in het Nederlands

echt fantastisch!

paul bartels
6-5-2019

Echt een paradijs! Alles klopt aan deze plek. De lokatie, de service de inrichting en de ontvangst!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heerlijke plek, aanrader!

Sietske
2-9-2018

Wat een heerlijke plek! Le Pigeonnier voelde meteen aan als óns huis: ruim, mooi en modern ingericht, met een schitterend uitzicht en een fijn eigen terras. Onze jongens van 5 en bijna 8 vermaakten zich in het zwembad, ontdekten de spelletjes en de Wii in de speelzaal en ‘wow, moet je kijken wat een grote tv dit huis heeft!’ 😊. Robert en Mirella zijn geweldige gastheren: gastvrij, behulpzaam en lekker relaxed. Heel fijn ook dat alles voorhanden is: we hebben heerlijk kunnen kokkerellen in de ruime en goed uitgeruste keuken. En de streek, tja, die is echt prachtig. La Pinsonnerie ligt ideaal voor allerlei uitstapjes: naar Sarlat bijvoorbeeld, of naar de talrijke kastelen, grotten, etc. Aanrader!!!

Geweldige plek!

Jan
19-8-2018

Samen met het gezin van mijn broer hebben we een geweldige week gehad in La Pinsonnerie. We deelden het 8 personen verblijf Les Coucous dat ruim groot genoeg was voor 4 volwassenen en 3 kleine kindjes. De woning op zich is ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Groot privé terras met BBQ. Het verzorgde zwembad deelden we met de andere gasten. Het domein op zich ligt een beetje afgelegen, dus voor een supermarkt moet je een kwartiertje rijden. We hebben een paar uitstapjes gedaan (Sarlat-la-Canéda, Limeuil en Limoge), de rest van de tijd hebben we ons geamuseerd in het zwembad, de speelzaal of het speeltuintje. Kortom een geweldige vakantie, supervriendelijke en behulpzame uitbaters in een prachtig verzorgde en kindvriendelijke accommodatie. Ideaal voor gezinnen die de Dordogne een beetje willen verkennen en even weg willen zijn van alle drukte. Een absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch vakantieparadijs voor iedereen!

Tonkes
17-8-2018

Wij (een gezin met jonge kinderen van 6 en 8 jaar) gingen de afgelopen 3 jaar naar dezelfde locatie in Frankrijk dus was het tijd voor iets nieuws. We kwamen aan op een mooi landgoed en werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke eigenaren. Direct een warm gevoel en na een korte rondleiding waren wij super gerustgesteld, wat een mooi vakantieverblijf: super schoon/hygiënisch, veel ruimte, luxe en uiterst kindvriendelijk. Wij hadden het 4 gastenverblijf en alles klopte. Heerlijk gezwommen in het keurige zwembad, gespeeld in de speeltuin of het veld en de bbq op het terras intensief gebruikt (grote weber bbq aanwezig). In de accommodatie in beide slaapkamers een airco, badkamer en toilet. De kinderen en wij hadden alles om ons heen. Tevens een heuse multimedia room (xbox, beamer en spelletjes). De eigenaren waren zeer behulpzaam en vriendelijk (zelfs een zelfbedacht escape room spel gespeeld). Kortom een aanbeveling in het kwadraat!

Fantastisch!

Kevin & Sarah
10-8-2018

We brachten dit jaar onze vakantie voor een tweede keer door op dit prachtige domein. Ons huisje was opnieuw brandschoon en voorzien van alle gemakken en comfort. Robert en Mirella zijn een fantastische gastheer en gastvrouw die er alles voor doen (voor, tijdens en na het verblijf) om hun gasten in de watten te leggen. Het zwembad wordt dagelijks onder handen genomen en rondom het zwembad staan meer dan voldoende parasols en degelijke ligbedden. Ook kinderen zijn hier meer dan welkom. Kortom... een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fenomenaal, voor elk wat wils!

Van Laere - Van der Auwera
4-8-2018

Uitstekende en verzorgde accommodatie met een goed uitgeruste keuken en living, berging en toilet op het gelijkvloers en twee ruime slaapkamers met aparte badkamers en toiletten op de verdiepingen. Voldoende ruimte voor de plaatsing van een kinderbedje dat ter plaatse voorradig is. Het terras, biedt een prachtig uitzicht en voldoende schaduw op de warmste momenten van de dag. Voor de kinderen zijn er uitgebreide speelmogelijkheden, inclusief een mooi zwembad. De omgeving biedt veel mogelijkheden voor allerlei activiteiten met jonge kinderen: kastelen, grotten, parken, tuinen, antieke dorpjes en stadjes (Sarlat is een echte aanrader). Voor wijnliefhebbers is uitstap naar Bergerac (+/- 75km) en omgeving de moeite waard met talloze bekende en minder bekende wijndomeinen. Geweldige locatie waar we graag nog een keertje terug naartoe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeker voor herhaling vatbaar

Fam.Hugelier
1-8-2018

super vakantie. Prachtig logement. waar gewoon alles aanwezig was

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Hele rustige , fijne locatie. Zeer compleet huis met goede inrichting zowel binnen als buiten. Robert en Mirella ( de eigenaren) zijn zeer gastvrij en behulpzaam...je voelt je meteen welkom. Huis was erg schoon ! Mooie bosrijke omgeving. We gaan heel graag nog eens terug.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kan niet beter!!

Ingrid en vrienden
27-6-2018

een fantastisch ver blijf,alles aanwezig,mooi ingericht en vooral super proper . vriendelijke eigenaren altijd paraat om te helpen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Klaassen
9-6-2018

TOP accommodatie! Luxe, rust en ruimte dat zijn de 3 dingen waarvan we hebben mogen genieten op deze mooie plek. Mooie omgeving en zeer vriendelijke eigenaren, niets is te veel. Een absolute aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine La Pinsonnerie in Sergeac , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine La Pinsonnerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.