Bed and Breakfast La Causerie

18 reviews over Bed and Breakfast La Causerie in het Nederlands

Om te herhalen.

Jonghmans Erik,
19-8-2017

Heel toffe ligging en supervriendelijke eigenaars.

Gereisd met partner in augustus 2017

goed verzorgd

Symone
28-6-2016

De ontvangst was gezellig. Zo'n klein dorpje met 5 huizen. Ik heb een leuke tijd gehad bij Evert Jan en Jeanine.

Zij waren ook bereid om te helpen als ik ergens naar toe moest. Het was jammer dat het weer niet mee werkte.

De kamer was mooi ingericht en van alle gemakken voorzien.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Buitengewoon

Georgy & Gerty
8-9-2015

Wij hebben een fantastische week beleeft in La Causerie, prachtige omgeving voor mensen die houden van rust en natuur. Een lekker ontbijt met streekproducten, een groot en lekker warm zwembad, een uitzicht waar iedereen van droomt. Wij hebben tijd tekort gehad om al het moois in de buurt te ontdekken. Bedankt Jeanine en Evert-jan voor deze onvergetelijke ervaring, jullie B&B is een aanrader voor iedereen !

Gereisd met partner in augustus 2015

Rustig, goed gelegen, uiterst vriendelijk

Wydaeghe Guido
24-11-2014

La-causerie ligt in een klein afgelegen gehucht met slechts enkele huizen, doch uiteindelijk maar een twaalftal km van Les Eyzies en de vallei van de Vézère. 's Nachts kan je er de melkweg zien. De Nederlandse eigenaars zijn uiterst vriendelijk en doen alles wat ze kunnen om je van dienst te zijn. Ze vullen je thermos met koffie, zorgen voor jouw speciale wensen bij het ontbijt, het beddengoed wordt om de paar dagen ververst, ze geven toeristische tips, enz... Zeer fijn!

Gereisd met vrienden in september 2014

Heerlijke plek met fantastisch zwembad.

Anneke
11-8-2014

4 heerlijk rustige dagen verbleven in de chambre d'hotes van Jeanine en Evert Jan. Prima schone kamer. Heerlijk ontbijt en geweldig zwembad. De omgeving is prachtig. We gaan vast nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2014

Mooie dagen in de chambre d'hote

Nieky
1-7-2014

Met drie echtparen hebben we vier nachten gelogeerd bij Jeanine en Evert-Jan. Allen hadden we een mooie kamer en het ontbijt 's morgens was prima, compleet met een eitje naar wens en heerlijke, eigengemaakte, jams. Het zwembad was helemaal top na een dag in de omgeving toeren.

We werden echt verwend door dit vriendelijk echtpaar die vol enthousiasme deze mooie plek beheren. Een aanrader voor rust in de mooie natuur en dichtbij zijn er genoeg mooie toeristische stadjes.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Heerlijk rustig genieten in een gastvrije omgeving

Henri van der Burg
4-10-2013

La chambre d' hôte van de gastvrije familie Compiet noopt je tot heerlijk uitrusten en genieten van de omgeving van Le Cause, een gehuchtje in de omgeving van de vallei van Vézère. Mooi zwembad met het mooie uitzicht, heerlijk om na een tocht weer wat af te koelen. We hadden een mooie kamer met toilet en douche, geen overbodige luxe maar wat je nodig had was er. Dat geldt ook voor het ontbijt, compleet en wil je meer dan wordt dat geregeld. We zijn zelfs een nacht langer gebleven dan gepland was.

Gereisd met partner in augustus 2013

Een echte aanrader!

mireille van gorkum
17-9-2013

In augustus hebben wij een kleine week in het mooie huis bij Evert-Jan en Janine mogen vertoeven. Het was er heerlijk. Eigenlijk wilde we de gite boeken, maar deze was helaas al vol. Toch bleef het huis en de locatie trekken, dus hebben we gekozen voor de bed and breakfast optie. We hebben 2 kamers gehuurd, eentje voor onszelf en eentje voor de kinderen. Zij vonden het fantastisch, want ze hadden ineens hun 'eigen huis' en gingen volledig hun eigen gang. Het huis heeft stijlvolle kamers en een mooi groot terrein met een groot zwembad. De kinderen vonden het heerlijk om te zwemmen en te spelen met de dieren van het huis. De gastheer en vrouw zijn heel gastvrij en het ontbijt goed verzorgd. Evert-Jan en Janine ontzettend bedankt voor de heerlijk week, gezellige borrel en lekkere (spontane) bbq. Hier in Nederland waait de wind en regent het maar we denken nog veel terug aan ons zonnige verblijf in la Causerie. Wie weet...tot de volgende keer :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

mooie B&B

Meijs Bruyninckx Marc en Marleen
24-7-2013

dit vakantiehuis heeft zowel een huisje dat je kan huren als gastenkamers. Wij verbleven 1 week in de gastenkamers en waren hier heel tevreden over : heel goede bedden, lekker ontbijt, gezellige ontvangst en een heerlijk zwembad ! Ook een hele lieve hond en poes !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

"La Causerie" is zeer centraal gelegen om de Périgord te ontdekken. De directe en ruime omgeving zijn ook zeer geschikt om mooie wandelingen te maken in de bossen. Trouwens het gehucht Le Cause is een oase van rust.

Elke dag begint als een feest dankzij het zeer verzorgde en royale ontbijt dat de gastvrouw je voorschotelt; de huisgemaakte confituren zijn overheerlijk. Je wordt in de loop van de dag overvallen door een dorstig moment... aan alles is gedacht: een glaasje water en een kop koffie staan binnen handbereik. De kamers zijn heel netjes; en handdoeken worden dagelijks ververst.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Causerie in Savignac de Miremont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Causerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.