Savignac de Miremont

We hebben een aantal aanbieders voor Savignac de Miremont voor je op een rij gezet:

Reviews over Savignac de Miremont

Een superleuke week gehad. Zeer aan te raden.

Theo van Hoek,
    5-9-2017

Na een lange reis kwamen wij aan bij La Causerie en werden hartelijk ontvangen door Jeanine en Evert Jan. Een aangename verrassing was dat er al voor eten en drinken gezorgd was zodat we niet eerst om boodschappen hoefden. De locatie is schitterend en van het grote zwembad hebben we dankbaar gebruik gemaakt toen het een paar dagen zo'n 37 graden was. De Dordogne is een prachtige streek waar veel te zien is en is bezaaid met mooie dorpjes. De gite staat op de top van een heuvel waar het heerlijk rustig is en op een paar kilometer ligt het dorp Le Bugue waar een paar supermarkten en restaurantjes zijn. Wij hebben echt naar volle tevredenheid een week met zijn viertjes doorgebracht in hun comfortabele en zeer nette en schone gite. Een echte aanrader. En daarom een dikke 10 van Theo en Franka van Hoek en Dick en Corrie Bogaard.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch plekje Frankrijk

Fam. Aufdenkamp,
    27-8-2017

Wij hebben 3 heerlijke weken doorgebracht in de gite van La Causerie. Het huisje was op en top verzorgd en van alle gemakken voorzien. Bij aankomst stond een uitgebreid welkomstpakket voor ons klaar met o.a. heerlijke zelfgemaakte jam. Het zwembad heerlijk vertoeven in het warme weer.

Le Bugue ligt op ca 5 km afstand met o.a. de aldi/lidl/intermarche. Vanuit de gite zijn de vele bezienswaardigheden die deze streek de moeite waard maken gemakkelijk bereikbaar.

Wij willen via deze weg Jeanine en Evert Jan hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid.

We hebben genoten.

Groetjes van Peter, Jolanda, Sanne en Lisa Aufdenkamp. En een poot van Lara voor Dushi

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Om te herhalen.

Jonghmans Erik,
    19-8-2017

Heel toffe ligging en supervriendelijke eigenaars.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustig, schoon en gastvrij

Fam. uit Veenendaal,
    5-8-2017

Zojuist terug van 2 weken vakantie in de Gîte met onze kinderen van 18 en 16. Bijzonder gastvrij ontvangen met een bosje bloemen en wat boodschappen die klaar stonden, zo hoef je niet direct door naar de supermarkt, heel fijn! Het huisje was echt superschoon en de keuken zeer compleet ingericht. Van alle gemakken voorzien. Ook zijn er voldoende handdoeken aanwezig. Voor verkoeling kun je terecht in het mooie zwembad, met vrij uitzicht en water van een prettige temperatuur. Wij hebben de hond meegenomen, die er ook heerlijk vrij heeft kunnen genieten van de omgeving, de afgesloten tuin en spelen met Dushi, de lieve huishond. De ligging van de gîte is heerlijk rustig. In het naastgelegen Le Bugue (5km) zijn voldoende supermarkten en restaurants aanwezig. De oude dorpjes in de omgeving van de Dordogne zijn zeer de moeite waard om te bezoeken. Wij hebben direct vanuit het huisje een aantal wandeltochten gemaakt, waaronder de "gele route". Leuke tips (en zelfgemaakte jam) gekregen van gastheer en gastvrouw Evert Jan en Jeanine.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

geweldig verblijf in uitstekend huisje

familie De Cock,
    23-7-2017

We werden na een lange reis hartelijk ontvangen en vonden tegelijk een verwelkomingspakket in ons huisje. (flesje wijn, brood, kaas, boter,..tot zelfs kinderijsjes die al op ons wachten! De ligging was uitstekend, rustig en op minder dan 10min. van supermarkt, gezellig dorpje. in de gîte zelf opgemaakte bedden, zeer complete huisraad, handdoeken... En geen vraag was teveel, ook zeer kindvriendelijk met afgesloten tuin. tegelijk het perfecte evenwicht tss privacy en huiselijkheid. Een Toppertje om deze streek te verkennen. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Savignac de Miremont scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews