Camping Municipal Le Gave

4 reviews over Camping Municipal Le Gave in het Nederlands

prima camping

Max
4-12-2016

kleine camping aan rivier, inkoop mogelijkheden niet ver van de camping, goed sanitair en prima prijs/prestatie. schoon. en goede, ruime plaatsen. vriendelijke beheerders! camping is gelegen aan de voet van de Pyreneeën, van hier is het niet ver naar bv St Pied du Port een heel aardig toeristische plaatsje aan de weg naar Santiago de Compostela.

Gereisd Met partner in september 2016

fijne plek om heerlijk uit te rusten

angelique
16-9-2010

Kleine camping aan rivier met daarin een eilandje waar je lekker tot rust kunt komen.Wij hebben er een mobil home, moins recent=oud maar prima, gehuurd. In het dorp, op loopafstand, zijn twee bakkers en twee prima supermarkten. In de omgeving genoeg te zien en te doen. Zee en strand, bergen en leuke dorpen en stadjes. Geen disco in de buurt. Wij hebben er een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke, kleine camping

van den H.
30-8-2009

kleine, echte Franse camping. Op loopafstand van leuk dorpje met bakkers, terrasjes en restaurantjes. riviertje langs camping prachtig en goede zwemplekken. leuke omgeving om te wandelen en fietsen. grotere supermarkt op fietsafstand, aan rand van het dorp.

Gereisd Met partner in augustus 2009

2008

Fantstische plek aan de rivier.

Frankwin en Mira
17-7-2008

Met de fiets bij deze camping gekomen. Een heerlijk relaxte camping aan de rivier.

Mooie plekken onder de bomen en het sanitair is ruim voldoende. De rivier geeft veel moeglijkehden voor zwemmen, maar voor de kayakliefhebbers is het een eldorado.

Vlak bij de camping is een heerlijk cafeetje met grote tuin en terras aan het water. Moeilijk om weg te komen, zo lekker.

Het plaatsje Sauveterre is erg sfeervol.

Gereisd Familie in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Gave in Sauveterre-de-Béarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Gave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.