Hotel Restaurant St. Albert

We hebben een aantal aanbieders voor Restaurant St. Albert voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Restaurant St. Albert in het Nederlands

Geen business adres!

Ann
27-8-2013

Ligging perfect tov historisch centrum(wandelafstand) en publieke parking voor de deur. Helaas geen lift en als je op de 3de verdieping zit met veel bagage is dit serieus minpunt. Kleine kamers en matras aan vernieuwing toe; lakens bovendien niet kraakwit maar GRIJS.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Restaurant St. Albert in Sarlat (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Restaurant St. Albert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Restaurant St. Albert scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.