Appartement
Weer vandaag32°
Appartement Résidence Les Coteaux de Sarlat

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Coteaux de Sarlat voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
Vacanceselect
D-reizen
D-reizen

1 review over Appartement Résidence Les Coteaux de Sarlat in het Nederlands

Mooie plek

jeroen_leuk
22-7-2012

Het park waar de appartementen/huisjes was pas 2 maanden open. Alles mooi nieuw en super schoon. De receptie was vriendelijk en behulpzaam. Goede broodjesservice (niet op woensdag). De appartementen zijn mooi ingericht met een mooie badkamer. Bedden zijn wel erg hard! De ligging is boven Sarlat. je kunt het goed belopen. Het eerste stuk heb je geen stoep, dus gevaarlijk. De auto's rijden soms fors. De terras, waar je kunt zitten, bied weinig privacy. Bij ons appartement was geen schutting tussen de huisje geplaatst. Dat zal nog wel komen. Het park is ook nieuw. Zwembad is mooi, niet groot en diep. Als het druk is wel gauw vol. Wel groot kinderzwembad. Dit prk is echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Coteaux de Sarlat in Sarlat (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Coteaux de Sarlat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.