Hotel Logis La Hoirie

2 reviews over Hotel Logis La Hoirie in het Nederlands

Pure verwennerij...

Rondelez
30-5-2015

Dit hotel wordt geleidt door een groep jonge, super vriendelijke, enthousiaste, jonge mensen, die al het mogelijke doen om uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken.

De maaltijden zijn echte delicatessen. Duidelijk een chefkok die van aanpakken weet.

Kamers heel proper.

Top locatie voor kortere perioden.

echt een aanraden ! eten overheerlijk !

martine
20-6-2011

eten is culinair echt een aanrader !

rustig hotel met karakter met vriendelijk personeel !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logis La Hoirie in Sarlat (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logis La Hoirie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.