Camping Les Acacias

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Sarlat (Dordogne)

9.3Fenomenaal

• 8.2Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

150 reviews over Camping Les Acacias

• 9Henry van Leusden30-09-2019

Uitstekend

Mooi gelegen camping, Dordogne waardig. Wandelmogelijkheden aanwezig en het fietspad op de oude spoorbaan is heerlijk. We zijn hier helaas maar een kleine week geweest, maar we gaan hier zeker naar terug zowel voor de omgeving , maar ook zeker voor de camping met prima sanitair en prima faciliteiten ( bar, zwembad e.d.) die allemaal nog open waren. We maken wel eens anders mee in het voor-en naseizoen. Niets dan lof voor de eigenaar(s).

• 10Van Arendonk21-09-2019

Heel fijne camping

Heel fijne camping in een prachtige omgeving. Gastvrij ontvangst vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Zeer schoon sanitair, ruime plaatsen, fijn zwembad en mooi bubbelbad. Speeltuin, tafeltennis, leuk terras. Fietsafstand van Sarlat en de Dordogne.

• 7Eetgelegenheden

• 10Bert Domburg17-09-2019

Mooie plaatsen erg schoon prima prijs

Wat een geweldige camping met heel relaxte eigenaren. sanitaire voorzieningen perfect en zeer schoon en dan tevens naast het bad met openlucht bad ook nog een overdekt bad met bubbels en waterstralen geweldig. En dan de prijs acsi € 16

• 8Rogier28-08-2019

Franse camping in de Dordogne, weinig landgenoten

Middelgrote camping bestaande uit twee hoofdterreinen, meeste plekken voldoende schaduw, mooi binnen- en buitenzwembad en voetbal/basketbalveld dat 's avonds (tot 23 u) verlicht is. Opvallend: nauwelijks Nederlanders, en dat in de Dordogne. Wel genoeg kinderen van allerlei leeftijden. Leuke bar bij de receptie met lekkere wafels, maar je kunt er niet eten. Op korte afstand van de camping (1 heuveltje te overbruggen) een mooie schaduwrijke voie verte, fietspad over een voormalige spoorlijn met op 10 km afstand een (verlichte) tunnel. Camping was rustig (geen muziek)

Met jonge kinderen

• 8N de Groot15-07-2019

prima

Rustige camping met grote plaatsen, fijn dat campers op een apart gedeelte staan. Mooi buiten- en binnenzwembad met wellness. Vriendelijke eigenaren. Broodservice is fijn, er is geen bakker dichtbij. Wel grote supermarkten op enkele kilometers. Prima uitvalsbasis voor bezienswaardigheden/ activiteiten in de naaste omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Ria Nijhof18-06-2019

Fantastisch,

prachtige rustige gemoedelijke camping , schoon sanitair, hele aardige beheerders, superlekker brood van de echte franse bakker, mooie omgeving. Leuke uitgezette wandeling te verkrijgen bij de receptie, mooie stad Sarlat op fietsafstand ( hoewel niet alles makkelijk te fietsen) fietspad langs de Dordogne is mooi en goed te doen.

• 9Eetgelegenheden

• 9Fam Hoek03-06-2019

Fantastische week gehad op deze camping

Prima camping vlak bij de mooie en gezellige plaats Sarlat. Hier 6 dagen met heel veel plezier met de camper gestaan. Prima en schoon sanitair, aardige eigenaars, gewoon niks verkeerds mee met deze camping, komen zeker hier nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9Rosa en René18-07-2018

Fantastische locale kleinschalige camping

Fantastische camping op een top locatie, midden in dorpje Le Canéda, lekker rustig en in de natuur, dichtbij grote supermarkt. Sarlat is 10 min met auto wat een geweldig leuk oud stadje is met heerlijke winkeltjes en woensdag markt heeft locale groentes etc en zaterdag de hele dag markt met allerlei leuke dingen. Zeer centraal gelegen wat activiteiten en bezienswaardigheden betreft. Camping is erg schoon ook het sanitair. Mooie ruime staan plaatsen met redelijk veel schaduw waar de auto naast mag. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben er een heerlijke tijd doorgebracht. Bedankt !!!

• 9Lineke Mollema04-06-2018

Fantastische Camping en dito plekken. Ideaal voor Campers. Prachtig zwembad en een grote jaccuzi. Heel schoon en aardige eigenaar. In 10 Minuten fietsen naar Sarlat.

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Emmy15-08-2016

Uitstekende camping zonder gedoe

Deze camping is niet duur, mooi en rustig. Je moet voor deze camping kiezen als je rust wilt (na 11:00 is het stil), geen animatie wilt (alleen 's avonds worden er een paar dingen georganiseerd, niet veel voor kinderen en alles in het Frans), schaduw wilt (ook bij het zwembad), een zwembad, schone en warme douches (warm water is nooit op, douches zijn te stellen in warmte, er is een warmteruimte), supermarkten dichtbij en goede wifi bij de receptie. Op deze camping bestaat 90% uit Franse mensen, dus geen Nederlandse gemeenschap. Ik zou deze camping niet aanraden voor gezinnen met kinderen, omdat alles Frans is en er nauwelijks animatie wordt aangeboden. In de omgeving is heel veel te doen en wij hadden prachtig weer, top camping!

4 tips over Camping Les Acacias

• janvm, 08-05-2014

Sarlat bezoeken Boottocht in de gabares over de Dordogne Kastelen/tuinen/grotten/Prehistorische elementen Foie Gras/wijn

• arien boekhoudt, 04-08-2013

Veel te zien in de omgeving, vlak bij de mooie stad Sarlat. Genoeg vermaak binnen straal van 1 uur reistijd.

• Annelies, 29-06-2014

Fietstochten naar Sarlat of over een voormalig treinspoor langs de Dordogne. Vanuit Sarlat zijn vele interessante plaatsjes te bezoeken, zoals La Roque Cageac (kano huren en afzakken op de Dordogne), Beynac, Domme en natuurlijk Sarlat met zijn grote markt op de zaterdag

4 vragen over Camping Les Acacias

• isabel, 01-03-2019

kereven

zijn er kamperplekken ?

• Arend Dekker, 24-05-2016

Voorseizoen

Kunnen wij begin juni zo aankomen zonder te boeken. Wij hebben een kleine Camperbus.

• Annie, 14-10-2014

Stacaravans

We hebben plannen om volgend jaar naar deze camping te gaan...... Hoe zijn de stacaravans oud of nieuw en wat is een rustige plek om te staan, welk nr?

Mvg Annie

Ton, 20-07-2015

het zijn geen stacaravans maar mobile homes en zien er nieuw uit.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig