Camping Les Acacias

33 reviews over Camping Les Acacias in het Nederlands

Fantastische locale kleinschalige camping

Rosa en René
18-7-2018

Fantastische camping op een top locatie, midden in dorpje Le Canéda, lekker rustig en in de natuur, dichtbij grote supermarkt. Sarlat is 10 min met auto wat een geweldig leuk oud stadje is met heerlijke winkeltjes en woensdag markt heeft locale groentes etc en zaterdag de hele dag markt met allerlei leuke dingen. Zeer centraal gelegen wat activiteiten en bezienswaardigheden betreft.

Camping is erg schoon ook het sanitair. Mooie ruime staan plaatsen met redelijk veel schaduw waar de auto naast mag. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

We hebben er een heerlijke tijd doorgebracht. Bedankt !!!

Lineke Mollema
4-6-2018

Fantastische Camping en dito plekken. Ideaal voor Campers.

Prachtig zwembad en een grote jaccuzi. Heel schoon en aardige eigenaar. In 10 Minuten fietsen naar Sarlat.

Uitstekende camping zonder gedoe

Emmy
15-8-2016

Deze camping is niet duur, mooi en rustig. Je moet voor deze camping kiezen als je rust wilt (na 11:00 is het stil), geen animatie wilt (alleen 's avonds worden er een paar dingen georganiseerd, niet veel voor kinderen en alles in het Frans), schaduw wilt (ook bij het zwembad), een zwembad, schone en warme douches (warm water is nooit op, douches zijn te stellen in warmte, er is een warmteruimte), supermarkten dichtbij en goede wifi bij de receptie. Op deze camping bestaat 90% uit Franse mensen, dus geen Nederlandse gemeenschap. Ik zou deze camping niet aanraden voor gezinnen met kinderen, omdat alles Frans is en er nauwelijks animatie wordt aangeboden. In de omgeving is heel veel te doen en wij hadden prachtig weer, top camping!

Top!

Hans en Margaret
21-9-2015

Leuke camping,vriendelijke eigenaren.Sanitair goed schoon en heerlijk warm water.

Op sommige plekken slecht gras.Erg mooie omgeving,veel leuke dorpjes, heerlijke,goed uitgezette wandelingen gemaakt.

geweldig fijne rustige camping.

pvdloo
6-9-2015

Heerlijk. Rustige camping zeer schoon sanitair. Leuk zwembadje en gratis wifi. Zeer vriendelijke beheerders, waar veel mogelijk is. Behulpzaam met zoeken naar gewenste activiteiten. Camping heeft een eigen uitzichtspunt.en dat voor €12,00 ongelooflijk.

De camping is opgedeeld. Wij stonden op 't gedeelte bij het zwembad en speeltuin. Met kinderen is dat ideaal. De camping is klein (overzichtelijk) zodat kinderen zelfstandig naar de speeltuin kunnen. Het sanitair was (altijd) schoon. Op de camping is een "broodjesservice".

Het merendeel (85%) van de mensen is Frans, wat het voor Nederlandse kinderen wel moeilijker maakt om vriendjes/ vriendinnetjes te maken.

Het zwembad is klein (maar toereikend, zeker voor kinderen). Het kinderbadje prima en de "waterspeeltuin" heel leuk voor de allerkleinsten. De speeltuin is ook prima al ligt het speeltoestel wel voortdurend in de zon (lastig wanneer het warm is).

De camping ligt In het dorpje Le bourg de la Caneda, ongeveer 6 autominuten van Sarlat/ supermarkt. In het dorpje zelf is niets (bakker, restaurant enz.) Wij hebben er een leuke vakantie gehad maar na twee weken hadden wij het wel gezien op de camping. In de omgeving zijn voldoende bezienswaardigheden of strandjes (Carsac -Aliac).

Prima plek

Ton
20-7-2015

Op Camping Les Acacias hebben wij 3 weken met veel plezier gestaan. Het is een camping die goed voldoet aan onze wensen. De eigenaar en zijn vrouw zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er met je engels terecht. Zeker de man heeft humor. Het sanitair is goed en schoon. Er is gedacht aan invaliden en kinderen. De kranen werken met sensor. Water direct en altijd goed warm. Zwembad heeft wat weinig schaduwplaatsen. We hadden een week met dagen van 40 graden. Het water was zo warm dat je er niet van afkoelde. Bestellen van brood hebben ze slim aangepakt. Je vult zelf je bestelling in de volgende dag kun je brood afhalen. In de direct omgeving van 30 kilometer was meer te doen dan er in 3 weken gedaan kon worden. Dit is echt een prachtige streek in Frankrijk. De omgeving van Sarlat is een aanrader. Pre historie, middeleeuwen, cultuur, natuur het is er in overvloed.

Prima camping voor z'n prijs

fredf
19-9-2014

Camping ligt 5 km van Sarlat centrum (3,5 kortste afstand te voet, niet aan te raden in donker), opgedeeld in 2 stukken, dichtbij zwembad deel van plm 35 grote plaatsen, het andere heeft ongeveer 80 ietswat kleinere staanplaatsen en wat mobilhomes. Alle plaatsen liggen wat glooiend. Alle plaatsen afgescheiden door struiken en lager bomen, geeft parkachtige sfeer. Sanitair is niet luxe maar altijd warm water voor douche en afwas. Geen winkeltje (grote super 3 km), elke dag brood te bestellen, geen restaurant, wel kleine (snack)bar. Zwembad met voldoende stoelen, speeltoestellen en basketbalveld voor jeugd. Wifi alleen bij receptie, was best wel hinderlijk. Wij kwamen aan einde van hoogseizoen, Viel op dat er toen veel Fransen stonden die ook maar kort altijd bleven, maar zowel camping als streek zijn uitermate geschikt voor lang verblijf. Prijs, vooral met Acsi-kaart was belachelijk laag. Eigenaar praten een "petit peu" Engels, maar dat viel nogal mee. Aanrader!

Mooie camping, rustig en verzorgd

Ingo
26-8-2014

Zeer gemoedelijke camping met hoofdzakelijk Franse gasten. Zwembad, speeltuin en sanitair zeer verzorgd. Ideaal voor jonge kinderen. Onze stacaravan was modern en piekfijn in orde. Veel te bezoeken in de dichte omgeving. Prachtige streek.

Fraai gelegen camping, mooie plaatsen

Annelies
29-6-2014

Tijdens onze eerste caravanreis door Frankrijk 1 week op deze mooie en gezellige camping verbleven zonder reservering via Acsi voor slechts €12 per nacht.. Eigenlijk is alles al gezegd in de vorige beoordelingen. . Heerlijk om na een warme dag nog even van het zwembad te genieten. Er hing een gezellige, ongedwongen sfeer. Wifi op het terras bij het receptiegebouw. Gelijk een punt van ontmoeten. De (half) beschaduwde plekken liggen deels op terrassen, waarvan een aantal met een fraai uitzicht op het glooiende landschap. Heerlijk rustig gelegen, maar niet ver van het fraaie Sarlat. Sanitair is eenvoudig, maar werkt goed. Voor koudere dagen een verwarmd sanitairgebouw. Wij komen er graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Acacias in Sarlat (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Acacias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.