Camping Huttopia Sarlat

Camping Huttopia Sarlat
5,9

25 reviews over Camping Huttopia Sarlat in het Nederlands

Camping dichtbij sarlat, lopend goed te doen. Faciliteiten camping fijn. Binnen- en buitenbaden (wel schimmel binnen en buiten in okt al dicht🙁 bij 25 gr😢 ), (tafel)tennis, sauna. Mooi groen, walnotenbomen, goed onderhouden terrassen. Camping zelf echt aanrader. Gite viel zwaar tegen: + kachel (lekker in okt) met voldoende hout beschikbaar - super smerig, er liepen zelfs witte beestjes over de stoelen, de wc stonk enorm - gemeld dat er niet schoon gemaakt was maar daar werd niets mee gedaan. We konden dus eerst zelf schoonmaken na aankomst 🙁 - en de bedden zijn ongelooflijk Slecht, echt vreselijk. - boiler voor de douche werkte slecht: of heel heet of ijskoud. Er is meerdere keren iemand voor langs geweest. - verder alles oude meuk, deuren klemmen, vieze bank stinkt naar hond , vuiligheid overal op een aan. Was echt smerig. De gites dienen grondig gerenoveerd te worden. + picknick tafel - misten lekkere stoelen buiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Slecht

San,
6-9-2018

Wij kwamen van huttopia Royat welke zeer goed was dus hadden we dezelfde verwachting . De receptie was niet open s. Middags dus er hing een bord dat we zelf een plaatsje mochten kiezen en s avonds melden. Toen we s avonds naar de receptie gingen bleek dat we plots een luxe plaats hadden en i.p.v. 18 euro 28euro moesten betalen terwijl ik echt het verschil niet zag . Toilet was vies en geen warm water , kortom hier zien ze ons niet meer

Gereisd met partner in september 2018

Fijne vakantie gehad!

Mayke,
1-8-2018

Wij zijn in juli 2018 naar Huttopia in Sarlat geweest. We hebben gevraagd om een ruime plek in de schaduw en die kregen we ook. We stonden wel hoog (steile weg), onze kinderen konden daardoor niet alleen naar de speeltuin. Ze hebben zich trouwens verder prima vermaakt. De camping ligt op loopafstand van Sarlat. Leuke stad, de markt op zaterdag is een aanrader. Bij het restaurant kun je eten en ook afhalen. Dit was prima. Zwembad binnen, buiten en peuterbad waren prima, temperatuur was goed. Sanitair was redelijk nieuw, in Huttopia-stijl. Douches waren wat minder, van de vijf misten er drie de nodige power. Sanitair was wel schoon. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Sarlat voor je op een rij gezet:

niet doen, zeker niet als je gewoon wil douchenetc

Kristel Stoffels,
1-8-2018

Sanitair was zelfs in de zestiger jaren niet eens afdoende. Verwaarloosd, zwaar onvoldoende capaciteit voor aantal kampeerplaatsen. Echt vreselijk. Vonden veel mensen die we hier spraken. Plaatsen voor caravans zonder mover sowieso niet zonder veel problemen toegangkelijk. Zwembaden mooi maar nauwelijks schaduw.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
The campsite manager, Responsable Réservations, 21-8-2018

Dear guest,

Thank you for leaving your opinion on our campsite. We are disappointed to read that our services did not meet the expectations of your stay. Our campsite has 5 sanitary blocks spread over the entire surface of the campsite, in sufficient number for the number of campers that we can accept. In addition, cleaning is done at least 3 times a day, in order to be as careful as possible. Our pitches are placed on different terraces and answer to different kinds of equipment according to the requests of our campers. My team and I are at your disposal upon your arrival to find a solution if your location is not suitable for your exigences. We remain at your disposal if you wish to exchange on these points, which I hope will not annoy you.

Regards The campsite Manager

Leuke camping met potentie!!

Edwin,
16-7-2018

11 nachten met onze dochter doorgebracht in een tent met douche en toilet! Over algemeen super!! Onze dochter was 1 jaar dus de vlonder was niet heel ideaal maar goed wel van alle gemakken voorzien.

De terassencamping ziet er leuk uit alleen jammer dat ze geen (goede) aandacht besteden aan het groen onderhoud. De camping kan er daardoor veel aantrekkelijker uitzien.

Een paar keer gebruik gemaakt van de toiletgebouwen die er netjes en verzorgd uit zien.

Het zwembad is geheel gerenoveerd super!! alleen wie de tegels rondom het zwembad heeft bedacht? Gloeiend heet worden ze. Voor kinderen bij het babybadje helemaal niet ideaal.

Over het algemeen leuke camping met erg aardige en behulpzame werknemers. Ik hoop dat ze nog wat aan het terreinonderhoud gaan doen want dat is de camping het wel waard. De ligging vlakbij sarlat is gewoon geweldig!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
The campsite manager, Responsable Réservations, 25-7-2018

Dear guest, We thank you for taking the time to give us your comment about our campsite and its services. We are delighted to have enjoyed your stay in Sweet Tent. It offers services between the Classic tent and the Mobile-home. A happy medium for camping addicts with more comfort.. We take note of your opinion regarding our green spaces and will not fail to be vigilant, for the comfort of our guests. Indeed, our campsite is arranged in several terraces, which gives it its charm and its tranquility to the equal of our beautiful region of Dordogne. We will not fail to inform our teams of your opinion concerning them, in order to motivate them even more. We hope to see you again at our Huttopia Sarlat campsite, or in one of our many Huttopia campsites. Regards,

Mooie groene terrascamping aan de rand van Sarlat.

Roland van Berne,
24-6-2018

Goedkoop met kortingskaart Eetgelegenheid niet beoordeeld omdat wij daar niet gegeten hebben. Camping heeft een goede balans tussen vaste verhuur accomodaties en tour plaatsen. Genoeg schaduw plaatsen. Veel met geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel. Beperkte broodkeuze in de ochtend, maar genoeg winkels in directe omgeving van Sarlat. Sarlat is een mooie stad. Ideaal als uitvalsbasis voor de omgeving.

Camping zelf is geschikt voor iedereen niet te groot. Gewoon gezellig. Simpele maar goede douche en was gelegenheid.

Beslist geen schreeuwerige disco camping met voldoende ontspannings mogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2018
The campsite manager, Responsable Réservations, 20-7-2018

Hello,

We are pleased to hear that you enjoyed your camping experience and that you enjoyed the spirit of Huttopia campsites. Indeed, all Campsites and Villages Huttopia advocate calm and disconnection to allow family to meet.

We hope to see you again soon, and wish you a good continuation Good day to you, Huttopia Sarlat or another site of the brand.

Regards,

Mooie plek en een leuk stadje

Margreeth,
11-1-2018

Goede locatie, voorzieningen en een leuke bar. Beperkt restaurant.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie gehad!

Maartje,
21-8-2017

11 dagen hebben we genoten van een heerlijke vakantie in Sarlat. Huttopia Sarlat is een mooie camping die dankzij de 'terrassen' rustig oogt, ook al waren alle plekken bezet. Wij hadden de chalet Lumen en we waren de tweede bezoekers dus alles was gloednieuw. Onze chalet was niet al te groot maar van alle gemakken voorzien en we zijn vooral erg te spreken over de 'garagedeur' die in z'n geheel open kan zodat de chalet aan de voorkant helemaal open is. We hebben enorm genoten van het zwembad: een kinderbad, een dieper zwembad en een klein binnenbad en van de gratis voorzieningen zoals de tennisbaan. In de recreatieruimte naast de receptie zijn gratis (bord)spellen te leen. De camping heeft een fijn restaurantje/terras met heerlijke pizza's, ijsjes en drankjes en iedere ochtend haalden we hier onze verse broodjes van de plaatselijke bakker op. Al het personeel is erg vriendelijk en bij de receptie word je in het Engels of zelfs in het Nederlands geholpen. Sarlat is ook de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
La direction du camping, Responsable Réservations, 9-4-2018

Bonjour, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous laisser votre avis sur notre camping. Nous sommes enchantés de voir que notre tente Classic ait pu répondre à vos attentes. Nous nous efforçons de proposer à notre clientèle des activités multiculturelles et notamment des concerts avec des groupes qui ravissent toutes les nationalités. Nous espérons vous revoir de nouveau dans notre camping, Cordialement

Heerlijke camping!

Marije,
1-8-2017

Hele fijne camping met 3 kinderen tussen 3 en 8 jaar. Hoogste plek van de camping in een Classic tent, prima tent, plek wel heet in de middag/avond bij 30 graden. Zwembaden uitdagend genoeg, leuke speelgelegenheden. Sarlat prima aan te lopen zowel heen als terug. Balans in Franse en ander talige mensen helemaal goed. Personeel heel vriendelijk en relaxt. Op woensdag leuke/goede bands (zeker geen Frans orgelmannetje). Wij zijn 2 weken heel blij geweest met deze accommodatie.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
La direction du camping, Responsable Réservations, 9-4-2018

Terrascamping. De safari-tenten staan bovenaan, maar er was een toilet en douche in de tent (nr 30) dat was wel erg luxe en prettig. Mooi uitzicht, het is nog voorseizoen dus er stonden verder geen tenten en de alle andere safari-tenten waren niet bezet. alleen aan de andere kant van de camping stonden campers en caravans. Ik kan me voorstellen dat het in de zomer wel erg druk is. Ruime plekken voor zover we dat konden zien. Cijfers baseren op onze plek, uitzicht, vlakbij Sarlat en 10 km van een leuk strandje aan de Dordoge waar we heerlijk gezwommen hebben. Eetgelegenheid op de camping nog gesloten. Zwembad zijn we niet geweest (rivier zwemt lekkerder :)) Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Sarlat in Sarlat (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Sarlat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.