Vakantiehuis Liabaquet Gîtes (La Marmite - La Porcherie)

Vakantiehuis
Weer vandaag7°-3°
Vakantiehuis Liabaquet Gîtes (La Marmite - La Porcherie)
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Liabaquet Gîtes (La Marmite - La Porcherie) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch!

Leonie,
16-9-2018

Heel mooi compleet ruim huisje. Aardige gastheer en vrouw, doen er alles aan zodat je een prettig verblijf hebt. Brood dagelijks te bestellen. Mooie rustige natuurlijke omgeving. Met een mooie visvijver met erin kleine karper, grote meervallen en black boss. En ook nog met zwembad. Voor rustzoekers!

12 reviews over Vakantiehuis Liabaquet Gîtes (La Marmite - La Porcherie) in het Nederlands

Fantastisch!

Leonie,
16-9-2018

Prima!

Bart,
3-9-2018

Zeer net en verzorgde woning. Alles aanwezig. ‘S morgens hing het verse brood al aan de deur.

Schoon en ruim zwembad. Uitbaters wonen naast de woningen en zijn goed te bereiken.

Super, een echte aanrader.

Fam. E,
2-9-2018

Mooi huisje, ruim,schoon en een geweldige tuin. Prachtig zwembad.

Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Peter Bijlard,
31-7-2018

Mooie en rustige omgeving, heerlijk huis, zeer gastvrije eigenaren, kortom voor ons perfect!

Geen negatieve punten ervaren.

Zalig!

Mel,
2-5-2018

WoW wat een mooie gites. Alles op en top voor elkaar. Extreem schoon, lekkere bedden. Veel privacy, ook bij slecht weer kun je lekker vertoeven in het huisje met een fijne houtkachel. Hier kom je echt tot rust. Bedankt Anita en Tom voor jullie gastvrijheid.

Geweldig !

Peter & Piet,
20-4-2018

Wat een prachtige omgeving. Tom & Anita hebben het hier super voor elkaar. Je kunt je geen mooiere plek voorstellen om je vakantie door te brengen ! Echt super !

Goede gite La Porcherie, met alle voorzieningen

Melis en Corry,
17-7-2017

De ruimte buiten. Als het erg warm is, kun je heerlijk onder de fruitbomen zitten. Goede gastheer en gastvrouw. Genoeg ruimte om een balletje te trappen of badminton te spelen.

Jammer dat het zwembad toen nog niet klaar was. Dan is het een perfecte lokatie.

Mooi rustig gelegen

Rineke en Jan-Erik,
25-6-2017

De Gites zijn schoon en er is een zeer uitgebreide (keuken) inventaris aanwezig.

De gite is fantastisch en goed verzorgd.

Gitthy,
16-5-2017

De gite is goed verzorgd en ingericht met oog voor details. We zijn zeer gastvrij onthaald. De ruimte rondom de gite is heerlijk, rustgevend en prachtig. Een fantastisch meer en veel ruimte. Het is echt genieten van de pure natuur wanneer je hier verblijft!

Heerlijk huisje in mooie omgeving!

Wilma
4-9-2016

Huisje is comfortabel en compleet ingericht.

Prachtige badkamer. Goede bedden.

Grote tuin met (vis)vijver, terrasje; veel ruimte om je heen.

Mogelijkheid om brood te bestellen en zodoende met lekker vers brood te ontbijten!

Auto is noodzakelijk, want huisje ligt redelijk afgelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Liabaquet Gîtes (La Marmite - La Porcherie) in Sarlande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Liabaquet Gîtes (La Marmite - La Porcherie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.