Géén boekingskosten
FrankrijkAquitaineSarlandeCampings SarlandeCamping Liabaquet gîtes et camping

Camping Liabaquet gîtes et camping

FrankrijkAquitaineSarlande

We hebben de beste aanbieders voor Camping Liabaquet gîtes et camping voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 40 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

40 Reviews over Liabaquet gîtes et camping

• 10Nicolien Bos12-08-2022

Fantastisch gite op een prachtige plek!

Wij hebben twee weken doorgebracht in de Gite La Porcherie. En dit waren twee geweldige weken. Een prachtige plek, super schoon en netjes en zeer kindvriendelijk! Alles kan en alles mag! Tom en Anita zijn geweldige hosts, die een en al warmte en hulpvaardigheid uitstralen. Een perfecte plek voor een vakantie die wij ten zeerste aanbevelen aan iedereen!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Paulo en Cristina08-08-2022

Heerlijk plekje

Als je van rust, ruimte en een heel warm welkom houdt dan is dit echt een geweldig plekje. De camping heeft 5 ruime plaatsen, een super leuke verhuurtent en 2 gîtes, een zwembad en het sanitair is super schoon, daarbij is er ook een (vis) vijver. Wat een heerlijke plek! De kleinschaligheid en de persoonlijke benadering is heel fijn en door de indeling van de plaatsen met zicht op het ruime speelveld ook zeer geschikt voor mensen met jonge kinderen. Anita en Tom staan altijd voor je klaar, elke ochtend kan je verse broodjes bestellen, maken op woensdagavond zelf pizza’s, en zelfs toen we de tent aan het opruimen waren kwam Anita even een kopje koffie brengen. Je moet soms wel wat verder rijden voor bepaalde plaatsjes, maar dat vonden wij geen probleem. Een aanrader is het foodfestival op maandag in nabij gelegen dorp, muziek en lokale lekkernijen die je samen met de locals en andere toeristen aan lange tafels eet.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Paul en Dianne14-10-2021

Fantastische plek op heerlijke rustige camping

Liabaquet is en kleine camping (6 plaatsen) met grote ruime plekken en een prachtig zwembad. Het sanitair is brandschoon. Wat vooral opvalt is de rust. Op het terrein ligt een meertje waar je kan vissen of een wandeling omheen kan maken. Op 1 avond kwamen we een hert tegen aan de waterkant. Tom en Anita zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving kun je prachtig wandelen ( duidelijk bewegwijzerd en allerlei verschillende lengtes) en er zijn kastelen te bezichtigen. Kortom een pracht plek voor een langer of korter verblijf.

• 9Petra11-10-2021

Fantastisch!

We verbleven een week in gite (La Marmite). De kinderen hebben genoten van het mooie weer, waardoor er lekker gezwommen kon worden. Ook heeft onze zoon gevist in het 'meertje'. Hij heeft meerval, veel zwart baars, voorns en een zonnebaarsje gevangen. Wat een luxe was het dat we brood konden bestellen wat 's ochtends aan onze deur gehangen werd. Het ontvangst is heel vriendelijk. De gite is mooi ruim en goed verzorgd. Zelfs de vaatwastabletten lagen klaar :) In de zomer is anti-muggen spray wel aan te raden, zeker als je aan het water gaat zitten. Er is heel slecht mobiel bereik (lang leve platteland in Frankrijk), maar gelukkig is in het huisje prima wifi! Er is niet heel veel te doen in de omgeving, daarvoor moet je echt de auto in. Het is heel rustig gelegen - hier hebben wij ook bewust voor gekozen om tot rust te komen. Het terrein wordt goed onderhouden en is echt prachtig! Wij hebben echt genoten!

• 10Joyce en Ernst06-10-2021

Super relaxed

Gezellig en fijn ontvangen in een van de Gites. Wat een rust en een heerlijke omgeving om te wandelen en te fietsen! Heerlijke plek schoon en van alles voorzien! De houtkachel is veelvuldig gebruikt in de avond wat zijn wij tot rust gekomen. Anita en Tom hartelijk dank

• 9Piet en Wietske van Bloois16-09-2021

Heerlijke week

We zijn in september 8 dagen bij Anita en Tom op de camping geweest. Eigenlijk na hun seizoen, maar toch van harte welkom. Zelfs werd er nog dagelijks voor brood gezorgd en konden we een avond genieten van een heerlijke pizza. Het sanitair was brandschoon en werd nog dagelijks gedaan terwijl we de enige gasten op de camping waren. Ook een lekker zwembad erbij. We hebben er fijn gewandeld en gefietst. Mooie uitstapjes mogelijk in de omgeving. Zeker een aanrader. Als we weer in deze streek op vakantie gaan, gaan we zeker naar Liabaquet.

• 10JACOB Speldekamp30-08-2021

Heerlijk rustig en fantastische beheerders

Dat het een rustige minicamping is met zwembad en broodjes service geschikt voor oud en jong.

• 10Miel Verstappen28-08-2021

Heerlijke plek!

Heerlijke kleine, smaakvolle en rustige camping. Mooie uitvalsbasis voor uitjes in de omgeving. De huurtent is een aanrader, zeker ook voor gezinnen met echt kleine kinderen. Maar onze tieners waren ook enthousiast! Tom en Anita zijn hardwerkende gastvrije en hartelijke eigenaren die hier een prachtige plek van hebben gemaakt!

• 10Esther17-08-2021

Een aanrader. Volgend jaar weer!

Heerlijke rustige kleine camping met 6 zeer ruime plaatsen en 2 gites. Een mooi zwembad en iedere dag verse broodjes. Nederlands beheerders die erg behulpzaam zijn. Genoeg kastelen en leuke plaatsjes in de buurt en ook genoeg mogelijkheden om actief bezig te zijn.

• 9Lieve15-08-2021

Knappe Bell-tent op een netjes onderhouden domein!

We hebben een week gelogeerd in de Bell-tent. Alles was er voorzien, tot in de details. Heel netjes, prima onderhouden domein/sanitair/zwembad...met aandacht voor de kindjes. Mooie, rustige omgeving. Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Liabaquet gîtes et camping info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (2)

Soort hotel

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)