Camping Liabaquet & Gîtes (La Marmite - La Porcherie)

Camping Liabaquet & Gîtes (La Marmite - La Porcherie)

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Sarlande

9.7Fenomenaal

• 10Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Liabaquet & Gîtes (La Marmite - La Porcherie) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

25 reviews over Camping Liabaquet & Gîtes (La Marmite - La Porcherie)

• 9M en P31-07-2020

Rustig en prettig

We hebben genoten van een rustige en prettig verblijf in het huisje. Het huisje is ruim en schoon. Anita en Tom zijn erg vriendelijk en staan altijd klaar als er iets nodig is. Mooi en groot zwembad, kleine camping erbij. Erg mooi en goed verzorgd! Zeker een aanrader als je van een rustige vakantie houdt.

• 10Lara , Niels en Mona31-07-2020

Heerlijk!

Heerlijk verblijf als je op zoek bent naar rust, natuur en ruimte. Huisjes zijn goed geïsoleerd, met apart terras en stukje privétuin. Aan de kleinsten wordt gedacht door naast ook een zwembad een zandbak en speeltuin te voorzien. Het kleinschalig karakter van deze locatie is zowel charmant als hét absolute pluspunt. Een zeldzame vondst !

• 10Evelien26-07-2020

Heerlijk bijkomen bij Liabaquet!

Dit was voor ons al de tweede keer dat we in La Porcherie verbleven. Het is een mooi en ruim gerenoveerd huisje met een heerlijke privé tuin. Wat je niet op de foto's ziet, is dat er ook een mooie badkamer in zit met een mooie ruime inloopdouche. Wel fijn om te weten! Alles wordt netjes bijgehouden, het is brandschoon, tuin is netjes aan kant, zwembad is groot en schoon en het is er heerlijk rustig. In de omgeving zijn leuke dorpjes maar bv. Périgieux is ook goed bereikbaar op een klein uurtje rijden. Tom en Anita doen alles om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken en je kan altijd bij ze terecht met vragen of voor tips. Kortom, wil je een relaxte vakantie buiten de drukte van het hoogseizoen? Dan zit je hier helemaal goed.

• 2019
    10Sandra Van Schaijk03-10-2019

Top verblijf !!

Wat hebben wij genoten van de rust .De gite was helemaal compleet en ontbrak aan niks . Ook de handdoeken service was perfect. Eigenaren zeer vriendelijk en staan altijd klaar voor vragen en antwoorden.Ik 1 woord het was een topvakantie!!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. Dewaele - Isebaert21-08-2019

Genieten van de Dordogne in een fantastisch kader!

We verbleven in "La Marmite" met twee kinderen van 14 en 15 jaar die zich geen moment verveelden in deze fantastische gite! De zeer gastvrije eigenaren Anita en Tom staan steeds klaar om ervoor te zorgen dat alles naar wens verloopt. Ze hebben het domein omgebouwd tot een fantastische en rustgevende vakantiestek die mooi opgaat in de landelijke omgeving. Onze gite was heel comfortabel, kraaknet en sfeervol ingericht en we hebben enorm genoten van de apero's en maaltijden op ons terras en aan de picknicktafel bij de visvijver. De gloednieuwe mini-camping met een zestal plaatsen ziet er ook zeer uitnodigend uit! Zo te zien hebben ze ervoor gezorgd dat ook hier aan alles gedacht is om ook het kamperen comfortabel te maken. Om ons verblijf met één woord te beschrijven? Genieten met een grote "G".

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Rich12-08-2019

Mooiste en fijnste vakantie ooit

We waren een van de eersten die op een van de zes mooie/ruime campingplaatsen mochten kamperen. We werden ontvangen door de zeer gastvrije eigenaren van Liabaquet. De broodjesservice iedere ochtend is ook top! Sanitair super netjes en mooie gebouwen. Hou je van rust en kleinschalig kamperen dan moet je hier ECHT heen. Omgeving op Liabaquet én eromheen is prachtig, je kunt wandelen rond de mooie vijver (étang) op het terrein of een van de wandelroutes in de omgeving nemen. Bij mooi weer is er verkoeling in het zwembad, prachtig omgeven door een verscheidenheid aan bomen en struiken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar en hopen volgend jaar twee weken een gîtes te huren

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Posthuma04-08-2019

Tot rust gekomen in een gezellige gite

We zaten in een prachtige gite wat een voormalige varkensstal was. Hier was niets meer van terug te zien. Alleen de naam La Porcherie refereerde nog hier naar. Het huisje was van alle gemakken voorzien, schoon, en gezellig ingericht. Aan alles was te zien dat de eigenaren Tom en Anita met hart en ziel zich inzetten voor hun gites en camping. Zo is er een minicamping en een fijn zwembad waar de kinderen veel gebruik van hebben gemaakt. Onze jongste van 8 jaar heeft in de vijver zijn eerste vis gevangen. Daarnaast kon je als je dat wilde brood bij de eigenaren bestellen wat dan s'ochtends aan de deur hing. Tom en Anita waren beschikbaar wanneer je ze nodig had. Maar ook op afstand. In de omgeving heb je diverse mooie dorpjes, er is een groot meer in de buurt, maar ook voor wat grotere steden rijd je ongeveer 45 min. Kortom Liabaquet was voor ons tot rust komen, genieten van de Franse omgeving en dan heerlijk thuiskomen in La Pocherie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ilse Hoet31-07-2019

Toplocatie met alle comfort In alle rust: genieten

Ben je op zoek naar rust, stilte, natuur en mooi weer? Je hebt graag alle comfort en een mooi huis met zwembad bij vriendelijke, behulpzame mensen? Dan is Liabaquet de place to be. Als pluspunt (alsof dat nog nodig zou zijn) is er een prachtige visvijver op het domein en kan je er ook gewoon kamperen. Zalige locatie!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Leonie16-09-2018

Fantastisch!

Heel mooi compleet ruim huisje. Aardige gastheer en vrouw, doen er alles aan zodat je een prettig verblijf hebt. Brood dagelijks te bestellen. Mooie rustige natuurlijke omgeving. Met een mooie visvijver met erin kleine karper, grote meervallen en black boss. En ook nog met zwembad. Voor rustzoekers!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Bart03-09-2018

Prima!

Zeer net en verzorgde woning. Alles aanwezig. ‘S morgens hing het verse brood al aan de deur. Schoon en ruim zwembad. Uitbaters wonen naast de woningen en zijn goed te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping Liabaquet & Gîtes (La Marmite - La Porcherie) info