Camping La Petite Rhune

Camping La Petite Rhune

9,1

2 reviews over Camping La Petite Rhune in het Nederlands

Goede kleine gastvrije camping !

Peter
15-3-2015

Zeer mooie kleine camping , goed gelegen tussen de bergen en de zee , vriendelijke eigenaars , behulpzaam , ideaal om te wandelen in de bergen , geweldige plek om Frans en Spaans Baskenland te ontdekken. Fijn klein zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie kleine camping

stephan_8
20-8-2012

De kleine camping ( 15 huisjes en 30 plekken) ligt strategisch in de Pyreneeën als je de binnenlanden wil bezoeken en naar het strand wil. Aardig wat toeristische attracties in de directe omgeving en het strand van bv St. Jean de Luz op 20 minuten rijden. (wel heel druk in de zomer) Ook uitstapjes naar San Sebastian zijn goed vanuit hier te doen. Op de camping staan vnl tenten en er is een klein zwembadje en veel andere faciliteiten voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Petite Rhune in Sare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Petite Rhune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.