Tijdelijk €25 aanbetaling

Sandaya Sanguinet Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Sanguinet Plage voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 147 reviews
+26

8.3FantastischScore uit 147 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

147 Reviews over Sandaya Sanguinet Plage

• 8Manon12-08-2022

Nette overzichtelijke camping

Een fijn overzichtelijke camping. De camping heeft mooie beschutte plekken, maar wij zagen ook plekken die vol in de zon lagen. Helaas was de ondergrond mul zand. Net sanitair, net zwembad, enthousiaste animatie. Je moet wel van een beetje reuring houden, de animatie is namelijk wel aanwezig. Minpunt dat het echt alleen maar Frans is. Maar elke avond kan je vermaakt worden en ook overdag meerdere malen. De overige staff werkt ook hard. Het sanitair wordt met regelmaat schoongemaakt. Op het terrein weinig prullenbakken oid, maar de staff maakt elke ochtend zijn ronde. Verlichting is matig. Het restaurant is goed, de afhaal op en af. Minpunt van de receptie dat daar ook door een aantal alleen Frans gesproken wordt, Engels zou toch een must moeten zijn. Leuk aquapark, heeft 2 weken geduurd voordat het gerepareerd was, maar dan ook goed vertier. Zwembad verouderd, maar netjes. Omgeving is echt voor watersporters.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Peekel04-08-2022

Leuke camping

Over het algemeen ruime staanplekken. Franstalige camping, animatie Frans. Camping Bezoekers Frans, Nederland, Engels en Spaans. Sanitair diverse gebouwen. Wij stonden bij het oudere gebouw. Wat verouderd maar nog nooit een camping gehad waar ze zo vaak schoonmaken. Super hygiëne.ligging perfect. Het meer is uitstekend geschikt voor kinderen doordat het heel lang ondiep is. Stranden binnen 30 min bereikbaar. Bij biscarrosse parkeerterrein sables aanhouden. Groot gratis terrein. De hoge golven zijn geweldig. Stuk afgezet waar je bewaakt kan zwemmen. Aqualand arcachon met zijn glijbanen erg leuk, aquapark biscarrosse (luchtkussen Park op meer) een aanrader. En er zijn nog heel veel meer (actieve) uitjes mogelijk. Helaas was de waterspeeltuinop de camping kapot dus hebben we er geen gebruik van kunnen maken. Ziet er wel heel leuk uit. En door de bosbranden niet naar duinpilat geweest. Wij waren met 2 volwassenen, kind 6,12 en 14 jaar

• 8Eetgelegenheden
  • 9cadance18-05-2022

Een hele fijne camping aan het strand

Cadance 4 dagen in mei 2022 op deze camping Camping: Camping Les Grand Pins Plaats: Sanguinet Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Prijs: Campingcard € 16.00 Ontvangst: Hartelijke ontvangst WiFi: betaald €7.50 voor 3 dagen Paden: asfalt Staanplaats: ruime plaats halfschaduw met loof bomen op gras. Sanitair: Mooi nieuw verwarmd en met goed papier. Inkopen/ brood: In de camp winkel. Restaurant: open maar niet gebruikt Geluid: Deels rustige camping maar na 19.00 h. tot 10.00 h iwas er soms disco. In de caravan stond er van alles te resoneren. Geen publiek maar wel de sound. Minpunten: De vervelende Disco. Eindoordeel: Een mooie camping met prachtig sanitair. En een mooi zwembad. Aan het strand gelegen. Maar slecht aangegeven waar de watertap punten zich bevinden. Wel veel aandacht op hun platte grond waar de animatie en de sport activiteiten zich bevinden. Er zijn veel chalets op de camping en dat zal de oorzaak zijn dat er ve

• 8Eetgelegenheden
  • 7Veerle08-08-2019

Mooie ligging

Vooral de ligging is een grote troef. De weg oversteken en je bent bij het meer, heerlijk met kleine kinderen. De staancaravan Was in orde, proper en naar verwachtingen. Enkel wel heel beperkte glazen ( enkel kleine waterglazen ).

De animatie is enkel op Fransen gericht. Spijtig. De mini disco vonden de kinderen leuk, maar deze werd niet vaak georganiseerd. Bar is erg ongezellig, niet uitnodigend om te vertoeven.

• 3Eetgelegenheden
  • 6Astrid17-07-2019

Niet een echte camping, meer een park

Het is meer een camping met heel veel stacaravans. Bepaalde plekken zijn voor tenten /caravans. Er zitten grote plekken bij maar ook kleine. Wij stonden op een kleine vlak bij het sanitair en animatie. De animatie is erg overheersend, je kunt de muziek niet ontlopen. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Als daar van houdt is dat geen probleem maar niets voor ons. Het is een camping met (bijna) allemaal Fransen. Het ligt wel erg mooi vlak bij het meer. (Weg oversteken) Sanitair is redelijk goed. Je kunt er eten, ook afhalen en broodjes in de winkel.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Directeur Général, 24-10-2019

Hallo Astrid, Het spijt ons te horen dat u niet van de sfeer van onze camping heeft genoten. Voor uw volgende verblijf raden wij u aan de optie te nemen om uw locatie te kiezen, zodat u in alle rust kunt verblijven. Wij hopen u terug te mogen verwelkomen en uw ervaring te verbeteren,

• 5Hélène BERTHELOT31-08-2018

Decevant

Accueil froid, inventaire long et exigences un peu demesurees quant a l'etat des lieux de sorties. Espace aquatique pas a la hauteur des photos'du'site ( piscine petite et froide). Camping absolument pas a la hauteur d'un 5 etoiles . Nous ne reviendrons pas

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 3SBvacances201824-07-2018

Bungalow trop proches, piscine trop petite...

Les Mobilhome sont alignés et serrés, moins de 1m20 de distance. Aucune séparation végétale ou autre. Promiscuité assurée et intimité inexistante. La piscine est minuscule comparé a la taille du camping et a la fréquentation. Nous avons pris le bungalow le plus cher, quelle arnaque sur l'emplacement !!! 1ère expérience avec Homair. Plus jamais. Nous ne conseillons pas ce camping. Dommage, le lac est super.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Directeur Général, 10-04-2019

Le camping Sanguinet Plage a changé de propriétaire depuis novembre 2018 et fait désormais partie du groupe de campings 4 et 5 étoiles Sandaya. Notre priorité étant la satisfaction client nous prenons bonne note de votre retour et de vos suggestions afin d'améliorer la qualité de prestation et de service du camping pour les saisons à venir.

En espérant vous recevoir prochainement dans l'un de nos campings Sandaya,

• 3w van leeuwen02-08-2016

NOOIT MEER

Als je van herrie houdt van s'morgens 10 tot middernacht, als je van 1000 regeltjes houdt en als je de hele dag je ID kaart als onderpand wilt weg geven: Dan is dit echt jouw camping. Maar houd je van op zn minst af en toe geen muziek uit luidspeakers houdt, misschien wel wat animatie wilt, maar niet de hele dag voor je deur met keiharde beats en 40,- euro bezoekers geld voor 4 personen ( ex parkeren a 5,-) ook wel erg veel vindt, je niet erg blij wordt van een jengelend zwembad en het ook wel opmerkelijk vindt dat je voor zeilboten die op je eigen ( grasloze) plek staan 5,- per nacht betaalt DAN IS DIT NIET JOUW CAMPING !!! Was er dan niets goed: jawel, mooi weer, prachtig meer en schoon sanitair

• 1Eetgelegenheden

Directeur Général, 27-05-2019

Hallo We hebben kennis genomen van uw feedback en het spijt ons voor uw gevoelens.

We hopen dat deze perfecte ervaring uw vertrouwen in onze services niet zal verminderen en we hopen u snel weer te zien op een van onze campings.

Met vriendelijke groet Eve ✰ Sandaya

• 9bonaccorsi03-09-2015

tres bon camping nous y venons pour la 2 eme fois et sommes tres content. nous le recommandons

• 9sandra03-09-2015

tres bon sejour espace aquatique super pour les enfants et les grands

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar