Tijdelijk €25 aanbetaling

Municipal Le Lac

7GoedScore uit 4 reviews
  • 7Waardering
  • 5.3Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Municipal Le Lac

• 5alexandra20-08-2011

Pas trop mal

Un sejour de passage en aout 2011, je retiens de ce camping la proximié du lac qui est super. Sinon les emplacement sont pas ombragés pour la plupart, la piscine est pas mal mais loin des emplacements a l'autre bout du camping. Notre sanitaire laissé a désirer on se demande meme si le menage est fait. Bonne animation, jeux pour enfants bien.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Sanne18-08-2009

Gezellig camping met voornamelijk Fransen

Van 3 t/m 15 aug stonden we met een tent op deze camping nadat alle andere campings in de omgeving overvol waren. Onze eerste indruk van de camping was lekker rustig en aan een prachtig meer! Ideaal voor kinderen. Het meer is ondiep en ligt naast de camping (straat oversteken). Strand is op een half uurtje rijden, op de terug weg stonden wij altijd in de file. Het sanitair was vies en mannen en vrouwen zijn niet gescheiden. De plekken waren netjes en groot en de mensen vriendelijk (complimenten aan Amandi). Ook het nieuwe zwembad ziet er erg netjes uit.

In de 2e week dat we er waren stonden er ook veel jongeren op de camping! Behoorlijk wat lawaai en de bewaking doet er niet veel aan, voor ons was dat een gratis nacht :)

We hebben 2 fantastische weken gehad op deze camping!

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Roeland Jansen12-07-2009

Middelgrote camping met ruime plaatsen

Wij verblijven momenteel (juli 2009) met onze tent op deze middelgrote camping. Hebben het erg naar ons zin. Geen schreeuwerige massacamping, maar prettig kleinschalig. Een groot deel van de camping is weliswaar gevuld met zo te zien hagelnieuwe chalets, mobilhomes en pyramidetenten, maar mooi centraal deel van het terrein bestaat uit grote grassige staanplaatsen. Er is nog ietwat weinig schaduw. De ligging is prachtig, dicht aan het meer, een zeilschool met nederlandse eigenaresse om de hoek. De voorzieningen van deze oorspronkelijke camping Municipal zijn eenvoudig, maar verzorgd. Nu de camping in handen is van de Campeole-keten wordt aan modernisering gewerkt. Eerste resultaat is het modern opgezette zwembad met ligstoelen en toezicht.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Hans Weiss25-05-2006

Toen wij er waren in het voorjaar 2006 was nog niet alles open. Wij hoorden dat de camping in 2006 is/wordt verkocht. Er zal dan een zembad worden aangelegd en het wordt een 3 sterren camping.

Aan het meer bij de camping is een leuke zeil- en surfschool waar NEDERLANDS !! wordt gesproken. Adres surfschool: http://home.hccnet.nl/hans.gruizinga/

Camping Municipal Le Lac info

• Adresgegevens