Vakantiehuis Rastaillou

Vakantiehuis Rastaillou
9,4

16 tips over Vakantiehuis Rastaillou

Claudia en Remco, 29-6-2015
's Morgens een uitje in de mooie omgeving en 's middags genieten van Rastaillou.
Jaap, 6-6-2015
Als Peter niet kookt dan eten bij Le Table de Leo! Peter kookt fantastisch maar Leo kan er ook wat van!!!!
Bert Vermeire, 19-1-2015
Themapark Le Bournat in Le Bugue: attractiepark terug in de tijd ... niet het typische attractiepark maar authentiek en originele fun.

Hanneke Vogelaar, 23-9-2014
In de buurt zijn vele kastelen, grotten, middeleeuwse dorpjes te bezoeken.
heidi mulder, 18-8-2014
Kookcursus geven, voor in het voor en najaar. Ik wil ook zo goed kunnen koken.
Vera Prins, 3-7-2014
Zoals vaak op het platteland in Frankrijk is de internet en telefoonverbinding niet al te best. Bij het huis van Peter en Leontien heb je wifi, maar helaas ook niet altijd. Zorg dus zelf voor een goede provider.

johnverr, 30-9-2013
Wellness-arrangement kiezen en genieten.
bas den otter, 21-5-2013
De electrische fietsen zijn fijn, want anders fiets je je een ongeluk in de prachtige omgeving.
Mirjam, 11-5-2013
Zoek op internet (er is wifi op het terras) de verschillende rommelmarkten en weekmarkten op.
Ger, 11-5-2013
Wijncursus samen met een of meerdere excursies ......