Vakantiehuis Rastaillou

Vakantiehuis
Vakantiehuis Rastaillou
9,8

171 reviews over Vakantiehuis Rastaillou in het Nederlands

Niets meer te wensen. Geweldig!

Edward
23-8-2019

Voor ons de eerste ervaring in een chambre d’hôte....en wat voor één. Ronduit fantastisch! De kamer en badkamer, het ontbijt, de gastvrijheid van eigenaren Peter en Leontien en de geweldige table d’hôte. De kookkunsten van Peter, elke avond wisselend gezelschap en de aparte kindertafel met kindermeisje waardoor alle ouders heerlijk rustig genieten van het diner en de jeugd nog veel meer in hun spel. Kortom een geweldige formule tot in de puntjes uitgevoerd door hele fijne gemotiveerde mensen. En dat alles in de mooie omgeving van de Dordogne met Bergerac en Sarlat vlakbij.

Een aanrader vanuit het hart!

Olivier van Nieuwenhuizen
19-8-2019

Met zijn vijven hebben een week gekampeerd in de prachtige natuurtuin van Rastaillou. Het is onze tweede keer geweest en wederom hebben genoten. Zozeer zelfs dat we hebben bijgeboekt. Dit is de beste plek waar wij als gezin ooit gekampeerd hebben door de geweldige gastvrijheid van Peter en Leontien, de fantastische (natuur-)tuin en natuurlijk ook nog de omgeving van de rivier de Dordogne. Kortom: een aanrader vanuit het hart.

De plek hebben we in een dag kunnen aanrijden vanuit Haarlem, maar dat is wel pittig. We hadden ons een dag vergist maar dat werd heel flexibel opgevangen door de noodplek. De dag erna hielpen meerdere vaders om onze gezinstent te verplaatsen naar onze plek.

De hele week hebben we genoten van de plek, hebben de kinderen snel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt, hebben we meer dan fantastisch gegeten tijdens de table d’hote-avonden en hebben we sight seeing kunnen doen. Kortom: super!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig! Wat een rust en aandacht!

Hans en Marly
25-7-2019

Wij waren voor de derde keer in Rastaillou in de Perigord bij Peter en Leontien. En het was weer geweldig! We waren er eerder met eigen tent en met onze camper. Nu hadden we een chambre met petit-dejeuner. Na eerst 2 weken van familie- en vriendenbezoek een oase van rust en gastvrijheid. Kamer met eigen badkamer prima op orde en het ontbijt met verse producten en rijkelijk. Zoals we al wisten kookt Peter heerlijk dus we hebben 3 avonden aan de gastentafel buiten genoten van zijn kookkunst! Als je een keer buiten de deur wilt eten zijn er voldoende mogelijkheden in de omliggende dorpen. We hebben 's morgens gefietst, voor het eerst met onze elektrische fietsen. Kleine lunch op een dorpsterras en daarna terug en met een boek naar het heerlijke koele en schone zwembad. Daarna aperitiefje op het terras voor het prachtige en sfeervolle huis. Peter en Leontien slagen er nog steeds in een persoonlijke en rustgevende sfeer te creeren . Hulde!

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor herhaling wederom vatbaat nu al de 7 de keer.

Familie Donkers 9 personen
17-5-2018

Dat alles maar dan ook alles in de puntjes door hen is voorbereid en geregeld

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Vakantie zoals het hoort

Jimmy rajar
11-10-2017

Gastvrijheid staat bovenaan bij leontien en peter ! Dat naast de prachtige omgeving, warme douches, en meer dan genoeg faciliteiten is deze mooie plek een aanrader voor iedereen, jong en oud !

Gereisd Met partner in oktober 2017

Wat heerlijk

Jansen
15-9-2017

In september de beeldhouw workshop gevolgd. Wat was dat heerlijk. Ik heb veel geleerd van Michiel, de beeldhouwer, die met veel geduld en passie, de liefde voor het beeldhouwen aan de hele groep overbrengt. Door de gastvrijheid van Leontine en Peter voel je je meteen op je gemak. De omgeving straalt rust uit. Het huis met de kamers zijn gezellig, het ontbijt en de lunch zijn heerlijk en goed verzorgd. En dan het diner, super geweldig! Iedere dag weer een verrassing! Al met al een plek en mensen om naar terug te keren.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Het Grote Genieten!

Marjan
15-9-2017

Al voor de 4e keer in september bij Rastaillou geweest voor een weekje beeldhouwen. En voor iemand die nooit naar dezelfde locatie terugkeert zegt dit eigenlijk al genoeg.... Een weekje beeldhouwen is op Rastaillou tot kunst verheven. Alle ruimte en rust om mooie beelden te laten ontstaan. De plek onder de kastanjeboom is super. Maar vooral de liefdevolle zorg en aandacht van Leontine en Peter voor alles en iedereen is onovertroffen. En dit komt ook tot uiting in de table d'hotes. Peter (met hulp van Marielle) kookt met zoveel plezier, liefde en aandacht en dat proef je en zie je op je bord. Elke maaltijd is weer een feestje op zich. Los van alle gezelligheid en de leuke gesprekken die je hebt aan een gezamenlijke tafel waar elke avond andere gasten zitten. Ik heb zowel op de camping gestaan als in een kamer overnacht. En last but not least, ook de massage van Marielle van Les Marquerites, is een grote plus.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Fantastische week met ons gezin

Familie Geervliet
4-9-2017

Wat een heerlijke week hebben wij gehad. De gastvrije ontvangst, aanschuiven bij de table d'hotes en rustig een boek lezen, terwijl de kinderen de hele dag op pad waren. Ongedwongen sfeer in de prachtige omgeving van de Dordogne. Een onvergetelijke week!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Wederom zeer geslaagd!

Tim en Anna
3-9-2017

Voor de tweede keer op Rastaillou en wederom super genoten. Dit keer niet kamperen maar in een kamer voor vier personen. Uitgebreid verwend met ontbijt en table d'hotes. Heerlijk gegeten (kan Bib gourmand haast niet tegen op) en ook voor de kinderen worden passende gerechten verzorgd. Heerlijk zwembad en het Speelkasteel is voor kinderen een waar feest: spelen met stokken, touwen, kleden etc.. Een aanrader als je rust, ruimte en gastvrijheid zoekt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Het geheime pareltje van de Dordogne!

Familie Kiers
20-8-2017

Leontien en Peter zijn geweldig. Erg vriendelijk en gastvrij. Peter is een echte master chef. Dus tables d'hotes is een absolute aanrader! En met 2 oppassen aan de kindertafel die de kinderen tot 22.30 uur entertainen, kunnen de ouders ongestoord genieten van dit heerlijke 3 gangen diner. De kampeerplekken zijn erg ruim. Ondanks dat het een kleine camping is, lopen er heel veel (Nederlandse) kindjes rond. Dus erg leuk voor de kinderen. Onze kinderen zijn 8 en 11 en vinden het een geweldige camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rastaillou in Salles de Cadouin (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rastaillou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.