Camping Domaine d'Esperbasque

Meer camping info
Tonen op kaart

132 reviews over Camping Domaine d'Esperbasque

• 8Henk en Alida21-09-2015

Hier kom je echt tot rust !

Adembenemend uitzicht, ruime plaatsen, sanitair prima ! Het plan was om één nacht te blijven, maar het zijn er vier geworden. Met onze e-bikes was het goed te doen om de omgeving te verkennen. Op ongeveer 2 kilometer afstand in Salies een grote supermarkt. Fietsroutes zijn aanwezig. Goede internet verbinding op het terras en in de bar. Hartelijke ontvangst door de eigenaresse, Marianne ! We komen vast nog een keertje terug !

Gereisd met partner in september 2015

• 9Anja dekkers28-08-2015

Geweldig uitzicht

Een geweldig mooie camping!!! De plekken ruim en met een uitzicht om nooit meer te vergeten. Paarden op de camping super leuk. Iedere ochtend werden ze uit de wei gehaald, mooi om te zien. Onze dochter was helemaal weg van ze. Vriendelijke leiding, leuke vrijblijvende dingen om te doen. Wij misten wel een klein restaurantje op de camping. Maar wel begrijpelijk want dit brengt natuurlijk veel werk met zich mee Wel goed opgelost door op maandag de pizzakar te laten komen. Op woensdag en zondag konden er frietjes afgehaald worden, op donderdag stond er een dame crepes te bakken., en niet te vergeten iedere ochtend verse broodjes van de bakker die met een kraampje op de camping stond. Top camping, mooie omgeving, bergen en kust. Zeer de moeite waard om een bezoekje te brengen. Beide kinderen en wij, hebben een top vakantie gehad. Marian en team,,, bedankt!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7B.Gelling23-08-2015

Geen tweede keer!

Deze camping viel ons echt tegen. Geen ruime plekken, sanitair veel te weinig en lauw zo niet koud water. Afwassen deden we bij de caravan met gekookt water want het water op de afwasplaats was lauw en veel vliegen daar vanwege de paarden. Dan een weg die langs de camping loopt waar je veel last van hebt. Je moet ook ver rijden om wat te bezoeken. De camping is te duur voor wat het bood.Wat wel positief was dat er elke avond wel wat te eten te halen viel.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 7Miranda van Loon17-08-2015

Prima camping maar voor mij geen tweede keer.

Bij de term wisselende thema maaltijden heb ik associaties als een gezellig gezamenlijk eten op het terras van de camping. Was in mijn beleving gewoon de mogelijkheid om eten af te halen. Namelijk 2x per week kun je friet halen met je eigen pannetje :-) en kun je soms bij de bar koude tapas halen. Verder komt er 1x per week een spaanse eettent op de camping of 1 a 2 keer een pizzakar.

Salies de Bearn is best een aardig dorpje maar verder weinig in de omgeving. Als je naar het strand wilt kan ik het strand bij Ondres (ongeveer 3 kwartier) aanbevelen. Machtige golven, op een klein stuk mag je de zee in waarbij er goede kustwacht is. Dichtbij en gratis parkeren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8E. de Rooij14-08-2015

Vakantieplezier voor paardenliefhebbers

Onze dochters van 9 en 7 hebben genoten van de paarden. Elke dag mochten ze helpen de paarden te verzorgen en te knuffelen. Er was ruimschoots gelegenheid om een les te volgen of een buitenrit te maken, zowel voor de beginner als gevorderden. Het paardrijden werd goed begeleid. En wij als ouders genoten van de heerlijke maaltijden op de camping. Elke dag een ander maaltijdthema. Daarnaast hebben we genoten van het vrije uitzicht over de vallei vanuit onze tent. Een camping voor ongeveer 100 plekken en dan toch het gevoel hebben dat je niet hutje-mutje staat... Het sanitair hebben we als schoon ervaren.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6Martine Koopman26-08-2014

Je plek op deze camping bepaald denk ik in sterke mate hoe je verblijf er zal zijn. Wij stonden naast de bar en manege. Tot diep in de nacht ging het door en niet altijd even zacht. Er zijn wel regels, bv. tot 22 uur op de trampoline, maar niemand die de regels naleeft. Wanneer je er iets bij de leiding over zegt wordt er weinig mee gedaan. Onze dochter heeft het erg fijn gehad, genieten met de paarden, leuke buitenritten enz.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Familie Lems10-08-2014

Camping met een leuke uitstraling!

Wij hebben het bijzonder naar het zin gehad. Een hele relaxte sfeer. Wij hadden een prachtig uitzicht. We zijn maar 6 nachten gebleven om daarna door te gaan naar een andere camping. We hadden achteraf een beetje spijt, want we hebben daardoor niet alles kunnen doen zoals bv. Een bezoekje aan spanje. We willen graag nog een keertje terug komen op de camping. Er is genoeg te doen op de camping. Onze dochter van 11 had het helemaal naar haar zin ket de paarden. Onze zoon van 14 heeft zich ook prima vermaakt. Al met al een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Saskia09-08-2014

Fijne plek in zuidwest Frankrijk

Camping D'Esperbasque ligt prachtig tegen een heuvel. Veel plaatsen hebben een een geweldig uitzicht, wij stonden op veld C en keken over anderen heen het dal in. Wel veel schaduw. Fijn als het warm is maar als het wat regent blijft de tent een beetje klam aanvoelen. Anderen plaatsen hadden meer zon. Marianne en haar enthousiaste team zorgen voor een prettige en ongedwongen vakantie sfeer. Wifi op het terras tot 21.30 uur. Daarna wordt het pas echt gezellig. Elke dag iets aan activiteiten waar je wel of niet aan mee kunt doen, geen animatie. Wij vonden dit leuk en onze dochter hebben vond het super om met haar vakantievriendinnetjes haar gang te gaan. Liefhebbers van paarden komen aan hun trekken. In de omgeving is genoeg te doen en te beleven, soms wel even in de auto. Wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6Henk08-08-2014

Ver van alles af

Wij hadden een mooie ruime plek, wel ruim van te voren gereserveerd. Ga je in het hoogseizoen dan heb je kans om een kleine donkere plek te krijgen. Het sanitair is op zich prima maar er zijn in verhouding te weinig toiletten in het hoogseizoen! Ook zou het vaker schoongemaakt moeten worden met zoveel gebruik er van! De douche deed het slecht, het water liep langs de muur ipv een straal, wilde je douchen dan moest je een rustig moment afwachten. Het is vakantie dus... De omgeving zelf is niet spectaculair, wil je iets ondernemen zit je al snel een uur in de auto. Strand is 75 km tolweg. Om een beetje in de Pyreneeën te komen zit je zo anderhalf uur in de auto. Dichtstbijzijnde rivier om te zwemmen is 10 minuten met de auto. Maw wil je iets ondernemen in de omgeving zit je steeds in de auto. Wij hebben ons prima vermaakt maar vonden het erg jammer om steeds maar weer de auto te moeten pakken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 10pim28-06-2014

super!! fantastische plek!!!!!

het is echt een geweldige camping. het is een geheel kindvriendelijk er is een goed zwembad voor verkoeling. sanitair is goed. licht in een mooie buurt. 3 kwartier van het strand, 1 uur van Spanje, 1/2 uur van de Pyreneeën.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in januari 2014

16 tips over Camping Domaine d'Esperbasque

• Renske, 10-08-2013

Niet alle plekken zijn even mooi (dat kan natuurlijk ook niet) en als je gevoelig bent voor geluid van de weg zou je erop kunnen letten dat je daar niet te dicht bij staat, want die is wel te horen. Voor oudere kinderen is dit de place to be!

• Mirjam, 18-08-2013

Geef bij je reservering duidelijk je wensen aan voor wat voor een soort plaats je wilt. . Bij ons is daar heel goed bij aangesloten.

• rene.ve, 16-03-2013

Bezoek het dorpje Salies de Béarn als er een markt of evenement is. Gezellig maar wel een beetje vergane glorie. Het dorp heeft betere tijden gekend. De camping geeft zelf en boekje met bezienswaardigheden. Niet allemaal even spannend maar wel leuk om te doen. Mooie wandeling maken bij de Passerelle d'Holzarte (hangbrug) en ook niet missen een bezoek aan de Gorges de Kakuetta

6 vragen over Camping Domaine d'Esperbasque

• Marry Kriger, 30-12-2019

Kosten paardrijden

Kan iemand mij misschien vertellen wat de kosten zijn van de paardrijlessen voor beginnende kinderen?

• Petra Donders, 04-06-2018

tieners

Hallo, Al een tijdje lijkt deze camping mij fantastisch; we hebben 3 kinderen; van 9, 11 en 14 jaar oud. Voor de oudste vraag ik me af of er wel genoeg leeftijdgenoten zijn. En dat de wifi om 20.00 uit gaat; tja dan ben je nog aan het eten of net klaar..............

• Anne, 04-02-2017

Geluidsoverlast weg

Ik lees dat mensen klagen over de (drukke)weg langs de weg. Heeft iemand tips over op welke plekken je geen last hebt van de weg? Ook houden we van wat ruimte om onze tent.

Camping Domaine d'Esperbasque info

• Aantal sterrensterster