Camping Domaine d'Esperbasque

Tonen op kaart

132 reviews over Camping Domaine d'Esperbasque

• 6Elizabeth08-08-2017

Tja...

Aangezien wij een grote tent hebben en deze wrs niet op de volgens de website' ruime plek' zou passen, zijn we terug gelopen om even te overleggen. De eigenaresse was niet bereid om even mee te lopen om samen naar een oplossing te zoeken. We konden wel een andere plek krijgen zonder mooi uitzicht in het drukke gedeelte. Ze was niet erg bereidwillig en behandelde ons redelijk kortaf.

Kleine plekken, Vaak koude douches, hygiene zeer matig, vaak rijen voor de douche, geen ruimte voor de kids om rond de tent te scharrelen bij volle bezetting, voetbalveld ver weg, band die op zaterdag diep in de nacht speelt, kapotte skelters

Positief is het fantastische uitzicht; het team, het zwembad, elke ochtend komt de bakker, wel op tijd zijn anders is het brood op! Mooie uitstapjes gemaakt naar de kust en Bilbao, pamplona

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10De Zee08-08-2017

Ontspannend

Wat een heerlijke camping, perfect met kinderen. Gemoedelijke, enorm gastvrije sfeer. Een camping met een grote diversiteit aan mensen, wat erg aangenaam Is omdat iedereen zich er thuis voelt. En je kan sociaal zijn maar toch is er ook voldoende privacy. Prachtig gelegen en niet in the middle of nowhere! Wij gaan zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8kim07-08-2017

Leuke camping die we gaan onthouden

Fijn ontvangst met een drankje. Gezellige kantine met pool en dart.Fijn plekje om binnen of buiten te zitten. Lief betrokken team. Een radler (die ze niet hadden maar voor mij werd gecreeerd) is voor altijd een 'sven'biertje. Lieve paarden en leuke buitenritten. Leuke band op vrijdag.Wij stonden wat achteraf op de camping (wel mooi) maar wilden graag wat dichterbij het leven. Ja je hoorde de weg en de kinderen op de trampo's maar dat vinden wij juist wel gezellig. Marianne deed moeite voor ons en was blij dat het lukte ondanks dat de camping zogoed als volgeboekt was.Elke dag kan je wat eten..komt op de camping. Het brood vonden wij iets minder handig. De bakker komt rond half 9 een uur staan.Wij waren niet altijd op tijd wakker en dan is er niet veel meer.Of je stond in lange rij.Wij gingen zelf even naar t dorp.Zwembad simpel (Word vernieuwd) maar prima en niet overvol ervaren Voor een 2 sterrencamping een hele fijne camping met een gezellige sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6familie03-08-2017

Fijne vakantie

paardencamping, die bij de opstart van het seizoen nog moest opstarten.

Wij hadden al eerste vakantie die jaar in midden-nederland, we waren dan ook een van de eerste gasten dit hoogseizoen. Het was erg rustig er waren nog 4 andere gezinnen en dat bleef de eerste week ook zo. Dat was iets rustiger dan we verwachten. Niet alle activiteiten gingen daarom door, zo was er de eerste week geen kinderdisco (wat 1 x in de week is) geen pony karretje want de band was nog lek.. en geen sportactiviteiten want ja niet genoeg animo. met de weekelijkse schietavond bleek het geweer scheef en de paarden hadden nog geen ijzers. Het gaf het gevoel dat ze pas gingen opstarten vanaf dat er gasten waren ipv voorbereid te zijn. Alle lessen worden bitloos gereden dat was voor mijn dochter van 11 even wennen, maar te doen. De paarden waren in het binnenbak lesje lastig te sturen. Bij de buitenritten ging dat beter, en gingen ze mee met de kudde. De buitenritten waren leuk. Prijs 27,50 per keer. Voor onze jongste van 2 was de camping ongeschikt vond ik. Er was helemaal niets voor hem, nog geen klein glijbaantje/ keukentje of zandbakje op de camping. De stal was te gevaarlijk, en de trampo te hoog. Hij heeft zich goed vermaakt, ik vond het een gemis, we hebben voor hem een loopfietsje gekocht. Het zwembad is voor als de camping vol staat echt veel te klein. De tweede week waarop het veel drukker werd was voor onze dochter leuker. Meer leven in de brouwerij, met ik denk een stuk op 80 plekken bezet. Gezellig maar niet overvol. De toiletgebouw stinkt enorm, en wordt doorgespoeld met rivierwater, dat is een prachtig idee maar wat een stank. bij de receptie verkopen ze drinken en ijsjes. Alles van huismerk, ik vond het minder lekker. Lidl cola en ijsjes, maar wel gewone prijs. De omgeving is mooi je moet idd overal een uur voor rijden, maar alles is leuk. Wij sliepen in het landhuis de grote keuken. Prachtig en ruim. Bijzonder dat alles in goed vertouwen gaat, niets kon op slot, dus ook niet als we gingen slapen of een dagje weg gingen. Onze dochter van 11 had de slaapkamer boven, daar durfde ze niet alleen te slapen, dus sliep bij ons op de kamer. Het appartement is groot, maar vreemd opgedeeld. 3 apparte ruimtes met een gezamelijke hal. Annemarie was de begeleiding van de paarden een super lieve jonge dame, heel relax en eerlijk geeft de kinderen veel zelfvertrouwen met haar aanpak. Ze straalt vertrouwen uit. Bedankt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Anne Margriet30-09-2016

Heerlijke groene ontspannen camping aanrader top

Heel geschikt voor kinderen ook als ze al naar de middelbare gaan, paarden all over the place maar ook als je niet wilt rijden of helemaal paardenmeisje bent kun je hier heerlijk vakantie vieren. Bergen, strand of een dagje Spanje, maar ook dichtbij genoeg te doen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Renske16-08-2016

Gezellige camping

Eigenaresse zorgde voor een gastvrij ontvangst. Genoten van van de prachtige omgeving. Er zijn mooie wandelroutes te downloaden van de website van de camping.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Fam. v. Gelderen27-07-2016

Een goede 2 sterren camping met veel extra's

Je wordt bij aankomst hartelijk ontvangen door Marianne. De camping werkt in het hoogseizoen met een klein team (6 mensen) en zorgen dat je heerlijk vakantie kunt vieren. Dit zorgt voor een persoonlijke benadering en niet al te veel regels op de camping.

Elke dag kun je wel iets te eten halen op de camping, 2x per week friet, 2x per week pizza, 1 dag Indiaas, 1 dag lokaal, 1 dag koude tapas. Elke morgen komt er een bakker met vers brood. Daarnaast hebben ze een barretje waar je oa zelf gebrouwen bier, een potje en zelfgemaakte taart kunt halen tegen prijzen waar je in NL om zou lachen.

Er worden allerlei activiteiten georganiseerd vanuit de camping zelf, een schietwedstrijd, sportactiviteiten en natuurlijk het paardrijden. Het is erg leuk om zelf je paard of pony te kunnen verzorgen gedurende de dag en leuke (binnen of buiten) ritten te maken. Alle pony's en paarden hebben een leuk karakter en zijn geen "manegerobots".

Daarnaast kun je mee naar activiteiten buiten de camping. Zoals raften en paintballen. Je wordt in ieder geval gebracht door iemand van de camping. Bij het paintballen gaat Renée vaak zelf mee en begeleid hij de groep. Het paintballen was overigens erg leuk, er worden een flink aantal ballen gekocht voor de gehele groep en ze hebben iig meer dan 7 potjes kunnen spelen.

Kortom alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie! Alleen als je niet van kamperen houdt ben je op het verkeerde adres... Zelf je toiletpapier meenemen, geen terrein verlichting en onverharde wegen. Ook kan het afwaswater wat kouder zijn, dan neem je toch even een pannetje gekookt water mee?

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Gerard van der Schuit25-06-2016

Bijzonder aangename familiecamping

Vriendelijke sfeer en leiding, er mag en kan veel, binnen ruime grenzen. Ideaal voor paardenliefhebbers, groot en klein. Beslist niet overgeorganiseerd. Aangename (terras)plekken, mooi uitzicht. Kindvriendelijk, ook voor de wat oudere jeugd die elkaar opzoekt. Prima ligging t.o.v. zee, bergen, binnenland en grotere steden. Spanje 'om de hoek'. In de omgeving is er doorgaans veel te doen. Vooral de laatste jaren veel kwalitatieve verbeteringen, elk jaar is er wel weer iets nieuws/ vernieuwends gerealiseerd. Goed sanitair en aangename restauratieve voorzieningen met vaker animatie. Wat niet goed is? Op elke camping, waar dan ook, is er weleens iets als geluidsoverlast, mopperaars over niet perfect sanitair, etc. Op deze camping wordt er naar de gasten geluisterd en zo mogelijk adequate maatregelen getroffen. Een echte aanrader voor een prettig verblijf.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Anja25-10-2015

Super herfstvakantie!

Tijdens de herfstvakantie met mijn dochter van 13 verbleven in een appartement. Mijn dochter was de hele dag,samen met de andere meiden op de camping, bezig met de paarden. Verzorgen , werken in de stallen, rijden in de bak en rijden buiten op de camping of omgeving. Ze had de tijd van haar leven! Mijn dochter gaf deze vakantie een dikke tien! Als ouder kom je helemaal tot rust, want je hoeft de camping nauwelijks af. Dus lekker tijd om te lezen, wandelen en lekker te kletsen met de andere volwassenen. Twee keer met een groep heerlijk en gezellig gegeten in de barruimte. Er hangt een hele prettige ongedwongen sfeer op de camping. Al met al een echte aanrader om in de herfstvakantie of kerst- of meivakantie ook eens een bezoek te brengen aan domaine d esperbasque!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 9Angelique25-10-2015

Gezellig en ongedwongen!

Als ouder kun je hier heerlijk tot je rust komen en de kinderen vermaken zich wel! Of het nu met de paarden is of gewoon spelen op de camping, je hebt er geen omkijken naar! Een gezellige, ongedwongen sfeer. En wil je er op uit, dan is er ook voldoende te bekijken of te ondernemen. Dit was niet onze eerste keer dat we zijn geweest en ook zeker niet de laatste keer!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

16 tips over Camping Domaine d'Esperbasque

• Renske, 10-08-2013

Niet alle plekken zijn even mooi (dat kan natuurlijk ook niet) en als je gevoelig bent voor geluid van de weg zou je erop kunnen letten dat je daar niet te dicht bij staat, want die is wel te horen. Voor oudere kinderen is dit de place to be!

• Mirjam, 18-08-2013

Geef bij je reservering duidelijk je wensen aan voor wat voor een soort plaats je wilt. . Bij ons is daar heel goed bij aangesloten.

• rene.ve, 16-03-2013

Bezoek het dorpje Salies de Béarn als er een markt of evenement is. Gezellig maar wel een beetje vergane glorie. Het dorp heeft betere tijden gekend. De camping geeft zelf en boekje met bezienswaardigheden. Niet allemaal even spannend maar wel leuk om te doen. Mooie wandeling maken bij de Passerelle d'Holzarte (hangbrug) en ook niet missen een bezoek aan de Gorges de Kakuetta

6 vragen over Camping Domaine d'Esperbasque

• Marry Kriger, 30-12-2019

Kosten paardrijden

Kan iemand mij misschien vertellen wat de kosten zijn van de paardrijlessen voor beginnende kinderen?

• Petra Donders, 04-06-2018

tieners

Hallo, Al een tijdje lijkt deze camping mij fantastisch; we hebben 3 kinderen; van 9, 11 en 14 jaar oud. Voor de oudste vraag ik me af of er wel genoeg leeftijdgenoten zijn. En dat de wifi om 20.00 uit gaat; tja dan ben je nog aan het eten of net klaar..............

• Anne, 04-02-2017

Geluidsoverlast weg

Ik lees dat mensen klagen over de (drukke)weg langs de weg. Heeft iemand tips over op welke plekken je geen last hebt van de weg? Ook houden we van wat ruimte om onze tent.

Camping Domaine d'Esperbasque info

• Aantal sterrensterster