16 tips over Camping Domaine d'Esperbasque

• Renske, 10-08-2013

Niet alle plekken zijn even mooi (dat kan natuurlijk ook niet) en als je gevoelig bent voor geluid van de weg zou je erop kunnen letten dat je daar niet te dicht bij staat, want die is wel te horen. Voor oudere kinderen is dit de place to be!

• Mirjam, 18-08-2013

Geef bij je reservering duidelijk je wensen aan voor wat voor een soort plaats je wilt. . Bij ons is daar heel goed bij aangesloten.

• rene.ve, 16-03-2013

Bezoek het dorpje Salies de Béarn als er een markt of evenement is. Gezellig maar wel een beetje vergane glorie. Het dorp heeft betere tijden gekend. De camping geeft zelf en boekje met bezienswaardigheden. Niet allemaal even spannend maar wel leuk om te doen. Mooie wandeling maken bij de Passerelle d'Holzarte (hangbrug) en ook niet missen een bezoek aan de Gorges de Kakuetta

• Inge van der Heiden, 15-08-2012

Voor jongeren is er een apart jongerenveld.

• Gerard, 14-02-2012

Beslist een aanrader voor iedereen, vooral voor gezinnen en in het bijzonder kinderen (en volwassenen) die van paarden houden.

• Ellen Duim, 18-07-2012

zoals gezegd de taart van Marianne, maar vooral niet te vergeten de massages van de Shiatsu masseur die 1 x per week komt! Ik hoop dat hij er dit jaar weer is!

• Valerie, 03-08-2013

Klein strandje in Bidart, 1ste rotonde afslaan, komende van Biarritz. Mooi zandstrand onderaan rotsen. Baywatch-toezicht van 10 tot 19 uur. Voor de allerkleinsten stroomt er een klein beekje het strand op. Daar kunnen ze urenlang spelen en dammen bouwen, op veilige afstand van het geweld van de golven.

• Ingeborg, 17-01-2012

Paarden | Mooi gebied | Leuke mensen | Top

• Grietje, 11-08-2012

Aan te bevelen is de rondleiding door Salies de Bearn vanaf de camping. Hiervoor kun je je opgeven. Dit dorpje heeft een hele mooie geschiedenis. En hou je van theedrinken dan is La Boutique de Jeanne een must! Zelf maar ontdekken... Kayakken en lekker zwemmen in de rivier is aan te bevelen. Ook de Atlantische kust met z`n meters hoge golven is fantastisch.. en dan hebben wij nog lang niet alles gezien in de omgeving.

• fam. wabeke, 04-12-2011

De stranden op minder dan een uur afstand, mooie trips in de omgeving, zoals Guggenheimmuseum in Bilbao, San Sebastian, Biarritz, Pamplona, Pau. En als je het aandurft, de hoogstgelegen spoorbaan van Europa.

• fam. wabeke, 03-12-2011

Rafting, Spanje, Pyreneeën, Gorges de Kakouetta

• fam. wabeke, 01-12-2011

Veel mogelijkheden voor uitstapjes en één- of meerdaagse trips in de omgeving: de stranden, Biarritz, San Sebastian, Bilbao (Guggenheim-museum), Pau, Pamplona, enzovoort

• Familie Lems, 10-08-2014

De kloofwandeling kakavetta met rondrit zoals beschreven in het boekje. Strand en zee met de hoge golven.

• Suzanne, 06-09-2017

Saint Sebastien in Spanje is heel leuk! En Pau is ook een aanrader. De zee is best ruig en wij konden de strandjes voor jonge kinderen (die hieronder genoemd worden) niet vinden. Wij kregen de tip om een grote schelp (voor water en zand) te kopen en deze mee te nemen. Hebben we een paar keer gedaan en daarmee hebben de kinderen zich prima vermaakt!

• Henk, 08-08-2014

De camping is erg in trek bij kinderen die van paarden houden.

• Saskia, 09-08-2014

Raften op de Gave de Pau en zwemmen in zee bij Biaritz