6 vragen over Camping Domaine d'Esperbasque

• Marry Kriger, 30-12-2019

Kosten paardrijden

Kan iemand mij misschien vertellen wat de kosten zijn van de paardrijlessen voor beginnende kinderen?

• Petra Donders, 04-06-2018

tieners

Hallo, Al een tijdje lijkt deze camping mij fantastisch; we hebben 3 kinderen; van 9, 11 en 14 jaar oud. Voor de oudste vraag ik me af of er wel genoeg leeftijdgenoten zijn. En dat de wifi om 20.00 uit gaat; tja dan ben je nog aan het eten of net klaar..............

• Anne, 04-02-2017

Geluidsoverlast weg

Ik lees dat mensen klagen over de (drukke)weg langs de weg. Heeft iemand tips over op welke plekken je geen last hebt van de weg? Ook houden we van wat ruimte om onze tent.

• Linda, 04-12-2016

Prijzen van de buitenritten

Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn om op deze camping te paardrijden?

• birgit, 02-12-2013

wie kan er iets vertellen over het klimaat

wij willen medio juli 2014 komen kamperen. Nu lees ik dat het best en weers onzeker gebied is en dat er wel veel dagen met neerslag is. Kan iemand mij daar iets over vertellen?

pim, 28-06-2014

over het algemeen goed weer.

• rene.ve, 08-01-2012

Mooie plek gezocht

Wij hebben het idee om as zomer deze camping te bezoeken. Er wordt op zover wat geklaagd over een te volle camping en te weinig plaatsen. Is er iemand die mij een plaats kan aanbevelen? Liefts voldoende schaduw en niet te dicht langs de weg of manege. Wij zijn met 4 personen, 1 grote caravan/voortent en bijzettent. Alvast bedankt voor uw reactie.

Rene, 14-02-2012

Bedankt voor je reactie. |We hebben op de vakantiebeurs in Leeuwarden met de mensen van de camping gesproken en inmiddels een plek gereserveerd op het terrein C 'de Eik' Je hebt gelijk vwb de persoonlijke smaak. Wij kiezen in ieder geval nooit campings die groter zijn dan 100 plaatsen en zeker geen straten met caravans, huurtenten en zo mee. Rust en ruimte is wat we zoeken en daar hopen we dit keer ook op.

Gerard, 14-02-2012

De velden C en D lijken me zeer geschikt, met uitzicht op het dal. Perfectie van een camping is een persoonlijke smaak. Deze camping komt daar zeker in de buurt. Bij ons was het de eerste keer wennen maar er is de afgelopen jaren zoveel verbeterd dat we voorlopig niets anders willen. Je moet de camping ook leren kennen.