Reviews over Saint Mesmin

Verslavend!

Liliane,
    22-3-2016

Sinds 1993 zijn we regelmatige bezoekers in la Béchadie- eerst met de kinderen, dan als koppel, nu met kleindochter. Het uitzicht op de vallei is verslavend; het is boeiend in alle seizoenen en in alle weersomstandigheden. Je komt daar voor de stilte, de rust, de natuur maar ook voor gastvrouw Leen die haar domein met liefde en smaak 'beheert' en alle gasten een feel at home-gevoelen geeft.

alsof je in je eigen grote tuin zit

LeJo,
    16-9-2013

Minicamping Le Pagnon biedt op een terrein met enkele gîtes en 6 doorgangs-staanplaatsen een soort huiselijkheid waarbij wij tweeën ons meteen thuis voelen. Naast een oergezellige WiFi-douche-afwas-praathuis staat een atelier waarin kunstenares Truus workshops geeft. Haar man Harry is de zorgzame 'oom' van de camping. Een brocanterie en een wijnkelder vragen om minstens één bezoek. En eigen bosperceel achter en een fantastisch uitzicht op het dal vóór maken deze rustplek in de Périgord helemaal af.

Enige nadeel: je wilt hier zeker een keer of twee terugkomen.

Dit moet je gezien hebben

Detlef en Dorothea,
    21-5-2012

Wij zaten in Four au pain, het huisje had precies de goede grote en alles was aanwezig, we kregen een champagne ontbijt omdat we het als eerste geveild hadden.De honden en de kat kwamen elke dag even gedag zeggen.(Fleur en Donja) en (Belle)

Voor leuke tips in de omgeving kan je bij Harry terecht.

De Brocante winkel heeft leuke cadeautjes en Truus geeft allerlei creatieve

Cursussen

Geweldig, om nooit meer weg te willen

Jan en Danielle Hoogendorp,
    12-8-2011

Helaas duurde het maar een weekje, maar ik had er zo willen blijven. Wat een rust. De enige herrie kwam van de krekels en de enorme torren die 's avonds rond helicopterden.

Wij hebben een week in de tent gelogeerd, maar ook de gite en de chambre d'hote en het grote huis zijn prachtig.

Het was ook een gezellige boel met hun eigen huisdieren, hondjes Fleur en Donja en de prachtkat Belle, die ons iedere ochtend even kwamen begroeten.

De beesten die in de nacht zo om de tent kwamen scharrelen maakten het heerlijk. Nog nooit ergens zo lekker geslapen.

In de omgeving is genoeg te doen en als je iets verder wil rijden zit je in het toeristisch hart van de Dordogne.

Geweldige plaats en mensen

joze,
    5-8-2010

het was even zoeken , maar toen we er waren was het meteen voor ons geweldig.

Rust, wandelen, dieren. en een geweldige gastvrouw en heer.

Wij hebben er zalig gegeten en gewoond. Een prachtige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Saint Mesmin scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews