Vakantiehuis Gîtes Le Guinot

Vakantiehuis
Vakantiehuis Gîtes Le Guinot
8,9

49 reviews over Vakantiehuis Gîtes Le Guinot in het Nederlands

Aangenaam verblijf gehad, in een zeer kindvriendelijke omgeving. Appartement was ruim en heeft alle benodigde voorzieningen. Verbeterpunt is kwaliteit van aantal voorzieningen, bijvoorbeeld meer comfortabele tuinmeubelen en buitenverlichting om avonds op het terras te kunnen zitten. Kwaliteit van restaurant in nabijgelegen dorp is ok, maar niet meer dan dat. Meerdere restaurants op ca. 10 km afstand. Pluspunt de mogelijkheid om op het terrein met andere gasten te kunnen eten, zeker in geval van kinderen. In de directe omgeving niet direct veel gezellige dorpjes, daarvoor ca 30-40 min rijden naar grotere plaatsen als Bergerac en Saint Emillion. Samengevat, erg fijn verblijf. Prijs kwaliteit aandachtspunt door mindere kwaliteit van sommige voorzieningen en het ontbreken van een ontbijt. Prijs betaal je met name voor de ruimte plus gebruik van buitenruimte en fijn zwembad.

Super!

Paul en Charlotte Joye - Decadt,
1-9-2018

Heel mooie, gezellige locatie, ideaal voor met kindjes

Topvakantie!!!

Els Van Lierde,
31-7-2018

Voor de tweede keer verbleven wij in Le Guinot! Le Guinot biedt alles om van je vakantie een topvakantie te maken. Iris en Michiel zijn fantastische mensen en heel erg in de weer om hun gasten een aangenaam verblijf te bieden! Wij komen volledig tot rust in Le Guinot...de grote tuin met relaxplekjes (heerlijk!), zwembad, jacuzzi...de kinderen beleven de tijd van hun leven! Voor de sportliefhebbers zijn er heerlijke toertjes om te joggen!! Ik geniet nog na van deze vakantie!! En... kijk al uit naar volgend jaar ... want wij gaan terug!!!

Geweldig!

Marie,
15-7-2018

Top adresje! Een aanrader met kleine kindjes!

Iris, eigenaar, 22-7-2018
Dank je Marie voor de leuke review! Doet plezier! Vele groetjes aan de familie!

Heerlijke plaats om te relaxen.

Adrie Zandee,
15-7-2018

Heerlijk relaxte vakantie gehad. Waren hier voor de derde keer. Dat zegt genoeg.

Iris, eigenaar, 22-7-2018

Hey Adrie,

Leuk om te lezen! Heel veel liefs van ons!

Iris & co.

Kindvriendelijk!

Roger,
12-1-2018

Top locatie om met kleine kinderen heen te gaan! Alles wat ze nodig hebben van zwembad tot aan trampoline. De mogelijkheid om 's avonds met elkaar te eten (en de kinderen eerst) is geweldig. Locatie is fijn, er zijn verschillende appartementen / guites te boeken. En in de buurt is genoeg te doen. We kijken met veel plezier terug! De eigenaren zijn heel gastvrij.

Absolute verwennerij!

E. van Mazijk,
6-10-2017

Een jaar na de geboorte van onze tweeling, wilde we een vakantie die zowel aangenaam voor onze 3 kind als voor onszelf zou zijn. Toen we stuitte op het concept van Le Guinot waren we verkocht. En terecht; dit is een absolute aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

De gite was klein maar smaakvol ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Ook tijdens het verblijf werd er goed schoongemaakt. Het terrasje voor de gite geeft beschutting en wat privacy. De gemeenschappelijke keuken is zeker een uitkomst waar je, als je zelf een keer kookt, prima uit de voeten kunt.

Verder bevind je je waarschijnlijk vooral in de lekkere grote tuin. Waar kinderen zich prima kunnen vermaken (en snel vriendjes maken) en je als ouder makkelijk het overzicht houdt. De toegang tot de weg en zwembad zijn goed afgesloten; kids kunnen nergens heen. Klein nadeel vond ik de ondergrond van houtsnippers bij de speeltoestellen; dit was niet handig en soms pijnlijk voor de kinderen. Ook de staat van de speeltoestellen kon iets beter. Het zwembad en jacuzzi waren heerlijk; met voldoende bedjes en beschutting voor iedereen.

De gastronomische achtergrond van Michiel en Iris uit zich in een meer dan fantastische Tables d'Hôtes. Of het nu ging om de diners of het crêpes ontbijt; alles was zeer smakelijk en goed verzorgd. Ook voor de kids. Verder zijn het ontzettend vriendelijke personen waar je graag als gast komt.

Iris en Michiel en Lou en Jill, eigenaar, 9-10-2017

Doet heel veel plezier om jullie review te lezen! Dank je!

Groetjes van ons.

Feels like coming home...

Julie & co,
5-8-2017

Tot we Le guinot een 10-tal jaren geleden ontdekten kwamen nooit 2 maal op dezelfde vakantieplek.

We voelden ons hier echter zo welkom, zo thuis dat het een traditie werd om toch regelmatig onze batterijtjes hier te komen opladen. We hebben het 'concept' zelf zien evolueren, zien groeien en veranderen telkens een beetje anders, altijd weer vernieuwend en steeds met de behoeftes van de gasten op nummer 1!

Iris & Michiel geven een nieuwe dimensie aan de titel van gastvrouw & gastheer want van alle plekjes die wij al bezochten hebben we nooit gastvrijere mensen ontmoet dan deze 2.

De folder (kaft) die in iedere gite ter beschikking ligt puilt uit van geweldige tips die ze ook graag persoonlijk met de gasten delen. De locatie blijft adembenemend en ook hier komt er steeds wat bij zoals extra ligbedjes en loungebanken in de wei, hangstoelen aan bomen, een loungehoekje, tv-kamer voor kids, extra buitenkeuken, wasmachine ter beschikking, ... 4x per week heb je de mogelijkheid om in te tekenen op avondeten, massaal veel restaurantjes in de buurt dus koken is hier (ook al kan dat perfect in je gite) niet nodig.

5 gites wil zeggen: heel wat kids! Iedere keer weer is het een plezier om te zien hoe de kinderen elkaar vinden en een heerlijke tijd beleven. Happy kids = happy parents.

Als je dus op zoek bent naar een plekje om samen met de kids echt te genieten dan moet je niet verder zoeken... maar ssssssst vertel het niet verder ;-)

Iris en Michiel en Lou en Jill, eigenaar, 9-10-2017

Julie,

Hartverwarmend om te lezen! Altijd erg gezellig als jullie er weer zijn!

Liefs,

IMLJ

Pim en Lisette,
26-7-2017

Als je met kleine kinderen komt hoef je geen speelgoed mee te nemen, alles is voorradig. Het is voor de kinderen een "walhalla", de kippetjes, de ezels, het prachtige zwembad, het springkussen, de fietsjes, steppen, de enorme ruimte om buiten te spelen. Voor de ouders een hele geruststelling dat alles zeer goed is beveiligd en..... wij hebben ons de luxe gepermitteerd om bijna iedere dag gebruik te maken van de geweldige kok Franck. De omgeving is prachtig, genieten.

Dank Iris en Michiel voor jullie goede zorgen voor ons. We komen graag terug en dan willen we nog meer zien van de omgeving, de marktjes en prachtige steden.

Hartelijke groet namens de hele familie van Boxel (totaal 16).

Iris en Michiel, eigenaar, 27-7-2017
Heel fijn om te horen! Jullie waren trouwens ook fantastisch! Groetjes van ons 4'tjes

Heerlijke plek met kleine kindjes

Rick,
15-7-2017

Wat een heerlijk plekje is le Guinot! Onze kindjes hebben zich heel erg vermaakt bij de beestjes, het zwembad en met de andere kindjes.

In de gite is alles aanwezig voor kindje incl heel veel speelgoed.

De eigenaren wonen er niet meer, maar zijn goed te bereiken en iedere dag wel even aanwezig.

In de omgeving is veel te doen en te ontdekken, zeker een aanrader!

Iris en Michiel, eigenaar, 16-7-2017
Dank je voor de mooie woorden! Leuk dat jullie het zo ervaren hebben, dat doet plezier! Groetjes van ons! Iris & Michiel en Lou en Jill

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîtes Le Guinot in Saint Martin de Gurson (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîtes Le Guinot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.