Saint Martin de Gurson (Dordogne)

Reviews over Saint Martin de Gurson (Dordogne)

Fijn verblijf in kindvriendelijke locatie

Roy,
    2-9-2018

Aangenaam verblijf gehad, in een zeer kindvriendelijke omgeving. Appartement was ruim en heeft alle benodigde voorzieningen. Verbeterpunt is kwaliteit van aantal voorzieningen, bijvoorbeeld meer comfortabele tuinmeubelen en buitenverlichting om avonds op het terras te kunnen zitten. Kwaliteit van restaurant in nabijgelegen dorp is ok, maar niet meer dan dat. Meerdere restaurants op ca. 10 km afstand. Pluspunt de mogelijkheid om op het terrein met andere gasten te kunnen eten, zeker in geval van kinderen. In de directe omgeving niet direct veel gezellige dorpjes, daarvoor ca 30-40 min rijden naar grotere plaatsen als Bergerac en Saint Emillion. Samengevat, erg fijn verblijf. Prijs kwaliteit aandachtspunt door mindere kwaliteit van sommige voorzieningen en het ontbreken van een ontbijt. Prijs betaal je met name voor de ruimte plus gebruik van buitenruimte en fijn zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super!

Paul en Charlotte Joye - Decadt,
    1-9-2018

Heel mooie, gezellige locatie, ideaal voor met kindjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Topvakantie!!!

Els Van Lierde,
    31-7-2018

Voor de tweede keer verbleven wij in Le Guinot! Le Guinot biedt alles om van je vakantie een topvakantie te maken. Iris en Michiel zijn fantastische mensen en heel erg in de weer om hun gasten een aangenaam verblijf te bieden! Wij komen volledig tot rust in Le Guinot...de grote tuin met relaxplekjes (heerlijk!), zwembad, jacuzzi...de kinderen beleven de tijd van hun leven! Voor de sportliefhebbers zijn er heerlijke toertjes om te joggen!! Ik geniet nog na van deze vakantie!! En... kijk al uit naar volgend jaar ... want wij gaan terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig!

Marie,
    15-7-2018

Top adresje! Een aanrader met kleine kindjes!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Iris, eigenaar, 22-7-2018
    Dank je Marie voor de leuke review! Doet plezier! Vele groetjes aan de familie!
Saint Martin de Gurson (Dordogne) scoort een 8 uit 10, op basis van 16 reviews