Camping La Nouvelle Croze

Weer vandaag24°
Camping La Nouvelle Croze
9,1

2 reviews over Camping La Nouvelle Croze in het Nederlands

Prima camping voir wie houdt van ruimte, vriendeli

Valentijn Cap
20-7-2017

We genoten enorm van de vriendschappelijke ontvangst, de openheid van het landschap, de groene omgeving en de rust op de camping. We vertrokken met spijt in het hart. Forrest zal ook voor altijd meer dan een bos zijn. We voelden ons Comme un coq en pate!

Gereisd Anders in juli 2017

2008

Klein, ruim, vriendelijk, schoon

Hans J.M. Oomes
7-8-2008

Prachtige camping en ligging. Jean en zijn gezin zeer vriendelijk en gastvrij. Schoon sanitair, eenvoudige en lekkere lokale keuken. Mooie omgeving. Zeer veel privacy door hoge conifeer omheiningen! Aanrader. Wij zijn 3 achtereenvolgende jaren daar geweest

Gereisd Familie in augustus 2007

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nouvelle Croze in Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nouvelle Croze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.