Camping Bleu Soleil

Camping Bleu Soleil
7,9

7 tips over Camping Bleu Soleil

Rogier, 14-2-2015
Huur een greenlodge-safaritent bij Greencamp onderaan de heuvel - prachtig uitzicht
R.F., 9-8-2014
Wij hadden een prachtige plaats aan de zuidkant van de camping. Aan de andere kant van de camping zijn de plaatsen blijkbaar minder mooi maar wel een stuk rustiger.
Willem de Vries, 19-9-2013
Vlak bij Rouffignac-Saint-Cernin-de-Reilhac ligt de vallei van de rivier de Vézère. Rondom deze vallei zijn veel sporen gevonden uit de oertijd. Je vindt er oa. de grotten van Lascaux. Je kunt er ook kanoën en er zijn veel kastelen in de omgeving. Op de camping kunt je ATB-fietsen huren voor een ontdekkingstocht in de omgeving. Iets westelijker vind je de wijnstreek van Bergerac.

Anneke Tol, 26-7-2013
De omgeving is prachtig, leuk dorpje met elke zondag markt. Wat leuk te doen is in omgeving: roofvogelshow in Rocamodour, kano varen in Limeul, Perigueux (mooi oud stad) grot Padirac (wel lange wachtrij, maar zeker de moeite waard) kasteel Castlenaud
daphne, 24-8-2012
Voor mensen die houden van rust en kinderen hebben is dit echt een aanrader! Geen animatie etc.wij houden daar niet van dus dat kwam goed uit!
mirjam, 21-8-2012
Voor een super mooi uitzicht met de tent of caravan, vraag dan een plek dichtbij het zwembad of de speeltuin.

Familie mellema, 7-1-2012
Bezoek Chateau Hautefort!