Camping Bleu Soleil

Met jonge kinderen

Prima verblijf

M cobelens
19-9-2018

Dit is een prima camping . Mooi gelegen . Veel uitjes in de omgeving. Je moet wel over een auto beschikken . Zwembad is ook fijn.

Prachtige en rustige camping

Bas
25-8-2018

Camping Bleu Soleil is prachtig gelegen in de Dordogne.

Vanaf de camping heb je een mooi uitzicht.

De omgeving is prachtig en er is zeer veel te doen.

De camping heeft een net en overzichtelijk zwembad en er is een leuke speeltuin. De animatie was leuk. Onze kinderen hebben zich hier prima vermaakt.

Zowel 's avonds als overdag is het rustig op de camping, wat wij erg prettig vonden.

Wij komen hier graag nog eens terug.

Jammer

Fam. Franssen
29-10-2017

De camping heeft aan de buitenste rand een prachtig uitzicht. Mooi speeltuintje en fijn zwembad. Dichtbij leuk rustig dorpje.

De eigenaren lijken niet al te gemotiveerd te zijn, in augustus stond de helft van de camping leeg, was helaas bij aankomst het huisje vies, muf, (meerdere klachten over gehoord bij anderen) en er werd helaas niets mee gedaan. Ook ontbraken de pannen. Sommige touroperator gasten hadden kapotte en vieze tenten.

Het terras voor het restaurant is verouderd, het lijkt alsof de camping wat verslonsd. Jammer!

supermooie camping

Anneke Tol
25-10-2017

Een hele mooie (niet al te grote camping) waar voldoende te doen is! vriendelijke hard werkende Franse eigenaars (praten goed engels!) die voor je klaar staan!

geweldige camping

Marijke
23-9-2017

Wij zijn hier al meerdere malen geweest. Het is een vriendelijke camping met op veel plaatsen een prachtig uitzicht. Arnaud, Sophie en hun team zijn zeer gastvrij. Het is over het algemeen een rustige camping zonder al te veel toeters en bellen. In de omgeving is zoveel te zien dat je er meerdere jaren over doet.

Veel te doen in de omgeving

Familie
31-8-2017

Fijne camping met grotendeels mooie en redelijke ruime plekken. Er loopt een weg door de camping heen, maar die is heel rustig, laat dat geen bezwaar zijn. Mooiste plekken vonden wij aan zuidzijde (bij zwembad) k16 tm k19 en k23tm k26. Aan de andere kant van de camping vonden we A1 tm a6 het mooist. Aan de zuidzijde vonden we de douches goed, maar de wc's te weinig en niet top onderhouden en schoongemaakt (het kan net). Aan de noordkant leken de wc's nieuwer. Het zwembad was best groot en niet te druk. Tennisbaan leuk maar niet echt onderhouden. Er komen hoofdzakelijk Nederlanders (wij vonden het iets teveel) paar Fransen en Engelsen. In de omgeving is veel te doen! Grotten met grottekeningen (rouffignac) echt prachtig en wonderbaarlijk. Zijn ook geweest in grotwoningen (la roque saint Christophe) kasteel castelnaud (vonden we wat te druk en kinderparadijs..; zou eerder kiezen voor beynac), openluchtmuseum in le bugue (heel vriendelijk park voor niet al te grote kinderen), panoramische tuinen in Limeuil (vonden we echt een heel fijn plaatsje!), Sarlat (mooi, maar druk), la roque gageac (prachtig gelegen, must in de Dordogne), Saint Leon sur Vezere (klein maar magnifiek), gezwommen in mooi meertje (lac de neufont), en in mooi gemeentezwembad in le bugue. Daarnaast ook wezen kanovaren. Erg leuk! De Dordogne of verzere is niet (zoals in veel andere delen van Frankrijk) een rivier om echt in te zwemmen (beetje modderig), maar wel kanovaren. De Dordogne vonden we absoluut mooi en aan te raden, zeker alle geschiedenis! maar vinden wel dat er mooiere streken zijn in Frankrijk. De mensen vonden we erg vriendelijk in de omgeving! Ga beslist op woensdagavond met eigen bordjes bestek en glazen naar deSoiree Gourmandes in Rouffignac! Heerlijke gerechtjes te halen bij diverse kraampjes en eten tussen de inwoners. Erg leuk. Broodjes op de camping prima.

Al met al vonden we de camping zeker mooi en aan te raden; het is niet de meest mooie en best onderhouden camping waar we ooit zijn geweest, maar je zult er zeker plezier hebben! Volgens ons is het weer er prima. Zit weleens een bewolkt dagje of iets van regen of een iets te warme dag, maar de weersberichten volgende is het niet te warm en niet te nat.

Heerlijke vakantie!

Mooie camping met prachtig uitzicht
23-8-2017

Mooie ruime camping met prachtig uitzicht. Veel te doen op de camping (zwembad, speeltuin, sportveld, etc.), en in de omgeving. Camping is met name geschikt voor jongere kinderen.

mooi uitzicht, ruime 'vrije' plek - mooi sportveld, leuk zwembad

zeer aardige Nederlandse jongen, genaamd Stan, die het sportprogramma op de camping 'draaide'

mooi en ruim sanitair, fijne warme douches, toiletten zouden voor mij vaker schoongemaakt mogen worden

restaurant (jammer dat het tuintje/de bloemen niet worden bijgehouden, doet ietwat rommelig aan, en sommige personeelsleden achter de bar mogen wat vriendelijker zijn) pizza bestellen was afknapper, was volgens ons een kant en klare pizza uit de vriezer/supermarkt, daardoor niet meer bij campingrestaurant gegeten

Geweldige camping, mooie locatie

Silvia
18-8-2017

Hier 2 weken geweest, veel te kort! De kinderen (8 en 10) hebben de tijd van hun leven gehad en willen weer terug. Ruïme plekken, heel veel te doen in de omgeving, gezellig restaurantje op de camping. Alleen het zwembad mocht iets meer ruimte hebben om te liggen. Al met al een topcamping op een toplocatie.

Geweldig!

Roos
10-7-2017

Prachtige camping! Mooie plekken met subliem uitzicht. Veel rust en ook gezelligheid. Er is een tennisbaan, basketbalveld, tafeltennistafel, geweldige speeltuin, mooi zwembad, restaurant. De plekken zijn zeer ruim!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bleu Soleil in Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bleu Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.