Camping Bleu Soleil

Camping Bleu Soleil

66 reviews over Camping Bleu Soleil in het Nederlands

Jammer

Fam. Franssen, 29-10-2017

De camping heeft aan de buitenste rand een prachtig uitzicht. Mooi speeltuintje en fijn zwembad. Dichtbij leuk rustig dorpje.

De eigenaren lijken niet al te gemotiveerd te zijn, in augustus stond de helft van de camping leeg, was helaas bij aankomst het huisje vies, muf, (meerdere klachten over gehoord bij anderen) en er werd helaas niets mee gedaan. Ook ontbraken de pannen. Sommige touroperator gasten hadden kapotte en vieze tenten.

Het terras voor het restaurant is verouderd, het lijkt alsof de camping wat verslonsd. Jammer!

supermooie camping

Anneke Tol, 25-10-2017

Een hele mooie (niet al te grote camping) waar voldoende te doen is! vriendelijke hard werkende Franse eigenaars (praten goed engels!) die voor je klaar staan!

geweldige camping

Marijke, 23-9-2017

Wij zijn hier al meerdere malen geweest. Het is een vriendelijke camping met op veel plaatsen een prachtig uitzicht. Arnaud, Sophie en hun team zijn zeer gastvrij. Het is over het algemeen een rustige camping zonder al te veel toeters en bellen. In de omgeving is zoveel te zien dat je er meerdere jaren over doet.

Veel te doen in de omgeving

Familie, 31-8-2017

Fijne camping met grotendeels mooie en redelijke ruime plekken. Er loopt een weg door de camping heen, maar die is heel rustig, laat dat geen bezwaar zijn. Mooiste plekken vonden wij aan zuidzijde (bij zwembad) k16 tm k19 en k23tm k26. Aan de andere kant van de camping vonden we A1 tm a6 het mooist. Aan de zuidzijde vonden we de douches goed, maar de wc's te weinig en niet top onderhouden en schoongemaakt (het kan net). Aan de noordkant leken de wc's nieuwer. Het zwembad was best groot en niet te druk. Tennisbaan leuk maar niet echt onderhouden. Er komen hoofdzakelijk Nederlanders (wij vonden het iets teveel) paar Fransen en Engelsen. In de omgeving is veel te doen! Grotten met grottekeningen (rouffignac) echt prachtig en wonderbaarlijk. Zijn ook geweest in grotwoningen (la roque saint Christophe) kasteel castelnaud (vonden we wat te druk en kinderparadijs..; zou eerder kiezen voor beynac), openluchtmuseum in le bugue (heel vriendelijk park voor niet al te grote kinderen), panoramische tuinen in Limeuil (vonden we echt een heel fijn plaatsje!), Sarlat (mooi, maar druk), la roque gageac (prachtig gelegen, must in de Dordogne), Saint Leon sur Vezere (klein maar magnifiek), gezwommen in mooi meertje (lac de neufont), en in mooi gemeentezwembad in le bugue. Daarnaast ook wezen kanovaren. Erg leuk! De Dordogne of verzere is niet (zoals in veel andere delen van Frankrijk) een rivier om echt in te zwemmen (beetje modderig), maar wel kanovaren. De Dordogne vonden we absoluut mooi en aan te raden, zeker alle geschiedenis! maar vinden wel dat er mooiere streken zijn in Frankrijk. De mensen vonden we erg vriendelijk in de omgeving! Ga beslist op woensdagavond met eigen bordjes bestek en glazen naar deSoiree Gourmandes in Rouffignac! Heerlijke gerechtjes te halen bij diverse kraampjes en eten tussen de inwoners. Erg leuk. Broodjes op de camping prima.

Al met al vonden we de camping zeker mooi en aan te raden; het is niet de meest mooie en best onderhouden camping waar we ooit zijn geweest, maar je zult er zeker plezier hebben! Volgens ons is het weer er prima. Zit weleens een bewolkt dagje of iets van regen of een iets te warme dag, maar de weersberichten volgende is het niet te warm en niet te nat.

Heerlijke vakantie!

Mooie camping met prachtig uitzicht, 23-8-2017

Mooie ruime camping met prachtig uitzicht. Veel te doen op de camping (zwembad, speeltuin, sportveld, etc.), en in de omgeving. Camping is met name geschikt voor jongere kinderen.

mooi uitzicht, ruime 'vrije' plek - mooi sportveld, leuk zwembad

zeer aardige Nederlandse jongen, genaamd Stan, die het sportprogramma op de camping 'draaide'

mooi en ruim sanitair, fijne warme douches, toiletten zouden voor mij vaker schoongemaakt mogen worden

restaurant (jammer dat het tuintje/de bloemen niet worden bijgehouden, doet ietwat rommelig aan, en sommige personeelsleden achter de bar mogen wat vriendelijker zijn) pizza bestellen was afknapper, was volgens ons een kant en klare pizza uit de vriezer/supermarkt, daardoor niet meer bij campingrestaurant gegeten

Geweldige camping, mooie locatie

Silvia, 18-8-2017

Hier 2 weken geweest, veel te kort! De kinderen (8 en 10) hebben de tijd van hun leven gehad en willen weer terug. Ruïme plekken, heel veel te doen in de omgeving, gezellig restaurantje op de camping. Alleen het zwembad mocht iets meer ruimte hebben om te liggen. Al met al een topcamping op een toplocatie.

Geweldig!

Roos, 10-7-2017

Prachtige camping! Mooie plekken met subliem uitzicht. Veel rust en ook gezelligheid. Er is een tennisbaan, basketbalveld, tafeltennistafel, geweldige speeltuin, mooi zwembad, restaurant. De plekken zijn zeer ruim!

Prima camping maar niet voor oudere kinderen

s de graaf, 30-8-2016

Via reisorganisatie safaritent gehuurd. Leuke ervaring. Luxe kamperen en van alle gemakken voorzien. Mooie camping met prachtig uitzicht. Sanitair eenvoudig maar goed, werd twee keer per dag schoongemaakt. Voor onze oudere kinderen (12 en 15) was de camping te saai. Geen leeftijdsgenoten, wel veel kleine kinderen. Volgens reisorganisatie een tienercamping maar dat is niet het geval. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. In het bijbehorende restaurant kun je voor een redelijke prijs lekker eten. Meer dan de helft van de vakantiegangers is Nederlander, verder Fransen en Engelsen. Al met al een prima camping maar voor onze kinderen te rustig.

Prachtige plekken, rust, ruimte, fijne sfeer

Margot, 6-8-2016

Wij zijn voor het vierde jaar naar deze camping gekomen en voelen ons er helemaal thuis. De camping is prachtig met veel groen en ruime plekken. Doordat het een terrascamping is, is er veel privacy; je kijkt niet bij je overburen in de tent.

De sfeer is heel goed, de eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en er komen alleen maar leuke mensen :-). Zodra we de vouwwagen uitvouwen hebben de jongens (6 en 8) al vriendjes!

Het sanitair is netjes en wordt twee keer per dag schoongemaakt. Het zwembad is eenvoudig, maar voldoet prima. Heel leuk zijn de wekelijkse waterpolo- en voetbaltoernooitjes met ouders en kinderen.

De speeltuin is sinds dit jaar uitgebreid met een grote trampoline, een klim- en klauter 'bos' (toestel) en een kabelbaan, geschikt voor jonge kinderen (t/m 14).

In de omgeving is heel veel te doen, wij hebben na vier jaar nóg niet alles gezien!Supergezellig is de wekelijkse 'marché gourmand' op woensdagavond in Rouffignac. Daar eet je 's avonds aan lange tafels tussen de Fransen, deel je flessen koude wijn met je buren, haal je heerlijk vers gebraden vlees bij de slager, aarbeien met slagroom of lekker versgemaakt ijs. Elke week is er een ander 'entertainment', meestal iets folklorigs. Supergezellig en echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bleu Soleil in Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bleu Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bleu Soleil scoort een 7.96 uit 10 op basis van 86 reviews.