Hotel Rev'hotel

1 review over Hotel Rev'hotel

Petit hôtel sans prétention

Sebestef
8-2-2013

Hôtel situé en bordure de route mais correctement insonorisé par rapport aux nuisances extérieures. Chambre propre et confortable mais insonorisation entre les chambres insuffisante (on entend le voisin prendre sa douche...).

Déception au petit déjeuner : peu de choix et surtout rationnement du pain, la gérante m'expliquant que c'était 1/3 de baguette par personne !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rev'hotel in Riberac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rev'hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rev'hotel scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.