Camping Du Lac de Lislebonne

Meer campinginfo

113 reviews over Camping Du Lac de Lislebonne

• 2017
    7Margriet03-09-2017

Tegenvaller op een prachtige plek

Een prachtige plek, een mooie camping, prima plaatsen, aardige eigenaren en een heerlijk zwemmeertje. Maar .. een tikkeltje troosteloze omgeving. Een schitterend terras, die helaas niet is onderhouden en niet open is. Een sanitair blok die niet is afgemaakt. Geen toiletpapier, en voor een kano vijf euro huur voor een half uurtje durven vragen. Jammer. Kortom een gouden plek, maar het glanst niet.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Fam. Blakenburg05-10-2015

Prima camping

In zomer 2015 hebben wij de camping bezocht, 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 12 jaar). Een leuke kleinschalige camping met grote plaatsen en veel schaduw. De camping ligt aan een klein meertje (met zandstrandje) . Wekelijks is een activiteit rivierkreeftjes vissen. In het meer liggen opblaasbare ‘klimtorens’ . Verder is er een klein zwembad aanwezig, een voetbal/basketbal kooi, beach volleybal, kano’s. En bij slecht weer is er een overdekte ruimte met voetbaltafel. Voor de kinderen genoeg vermaak. Iedere ochtend is er vers gebakken brood op de camping. In het dichtstbijzijnde dorp (4 km) zijn een paar kleine winkels, voor een echte supermarkt moet je op pad (14 km) Het sanitair is prima, niet super nieuw, maar wel schoon. Erg leuk zijn de avond eetmarkten (marche gourmande) in de rondom liggende dorpjes. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Hartelijke dank aan de gastheer en gastvrouw.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

10 tips over Camping Du Lac de Lislebonne

• floor+zoover, 13-08-2013

Hou je van natuur dan kom je hier aan het trekken. Neem bedekkende kleding en een vliegenmepper mee, er zitten wat muggen en dazen.

• Jeroen van de Laar, 01-09-2013

De avondmarkt in Sos was de verrassing van de vakantie. Allemaal lange tafels omringd door aanbieders van eten uit de regio. Zitten, wijntje drinken en lekker eten.

• Familie B., 22-08-2013

Neem een opblaasbare boot of iets dergelijks mee. Het meertje is groot genoeg! Activiteitenpark Cap Cauderoue is een aanrader. Spannende klimparcoursen, van blauw tot Super Zwart (20 meter hoog). Je kunt er ook kanovaren, orientatietochten lopen, enz. Nérac is een prachtig stadje. Huur er een motorsloepje en vaar de rivier op.

1 vraag over Camping Du Lac de Lislebonne

• Mariska, 18-01-2014

Welke plaats op de camping?

Hallo allemaal, Wat een leuke camping lijkt me dit! We hebben al een andere goede ervaring met een flowercamping! Deze lijkt er enorm op en is precies wat we zoeken. Maar welke plaats op de camping is nou echt super? Graag een vlakke plek ivm de tent, schaduw en niet te ver van het speeltuintje. Onze zoon is dan 4 en ik zou graag zien wat hij allemaal uitspookt. Graag jullie tips!

Oh ja, mochten wij onze fietsen meenemen, kan je daar dan lekker fietsen? We zijn niet van die fanatieke fietsers en hebben allebei een kind achterop. Is dat te doen of beter van niet?

Minze, 29-07-2014

Plekken zijn niet echt genummerd, maar vlakbij het speeltuintje zijn de meeste losse plaatsen. Het is redelijke heuvelachtig dus fietsen met gewone fietsen en met kids achterop is niet aan te bevelen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig