Camping Du Lac de Lislebonne

• 6.5Eetgelegenheden

Meer camping info

113 reviews over Camping Du Lac de Lislebonne

• 8Johannes26-07-2020

Prima voor een paar dagen. Rustig.

Mooie omgeving en camping mooi en rustig gelegen.Uitstekend zwemmeertje. Sanitair eenvoudig maar redelijk schoon. Wij hadden een grote kampeerplek.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2020

• 2019
    7Kok11-09-2019

Zeer rustig met een prachtige omgeving!

We zijn van 28 augustus tot 8 september op deze camping geweest. We hadden een chalet met 2 kamers gehuurd. Deze liggen zeer schaduwrijk onder de bomen en je hebt een prachtig uitzicht op het meer. Helaas was het "restaurant" op de camping de gehele periode niet open. Dit vond ik echt een nadeel, zeker omdat na 1 september er een hoop dicht gaat daar in de buurt. Een restaurantje in Mezin (het dichtstbijzijnde plaatsje) is de hele week na 1 september niet meer open geweest 'savonds. Je moet dus echt voor je eigen eten zorgen, en aangezien je maar 2 kleine elektrische kookplaatjes heb is dat wat behelpen. Er is wel een kolen bbq bij het huisje dus als je daarvan hou, kan je daar naar behoren gebruik van maken.

Het supermarktje wat op de camping is, zijn wat hoofdzakelijke dingen die je kan kopen bij de receptie.

De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk, spreken een klein beetje Engels.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Bas26-07-2018

Top voor kinderen

Heerlijke camping, mooie plaatsen, veel te doen voor kinderen zowel op camping als bij meert (voetbal, pingpong, zwemmen, botenrace op meet, kreeftjes vangen, spelen in het zand)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Margriet03-09-2017

Tegenvaller op een prachtige plek

Een prachtige plek, een mooie camping, prima plaatsen, aardige eigenaren en een heerlijk zwemmeertje. Maar .. een tikkeltje troosteloze omgeving. Een schitterend terras, die helaas niet is onderhouden en niet open is. Een sanitair blok die niet is afgemaakt. Geen toiletpapier, en voor een kano vijf euro huur voor een half uurtje durven vragen. Jammer. Kortom een gouden plek, maar het glanst niet.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Jorien Snoek16-08-2016

Leuke kleine, gezellige mooie camping

We kwamen aan en ik moest in het begin wel wat wennen omdat ik grote campings gewend bent. Maar na 3 dagen heeft lac de Lislebonne mijn hart veroverd. Sanitair altijd netjes en schoon. Helaas geen wc papier. Wat jammer is dat de douches soms koud zijn en het water bij de afwas plaats bijna altijd koud is. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Er worden kleinschalige activiteiten georganiseerd door een leuke gozer. Zoals rivier kreeftjes vangen, kano varen en vlotten bouwen. Ook is er een bandje op donderdag avond. Restaurantje klein met simpel eten. Zwembad super, meertje ook top. Alles is wel wat vervallen maar prima. Je zit midden in de natuur lopen hertjes en bevers bij het meer. 's avonds heerlijk stil en donker op de camping. In de omgeving zijn kleine schattige dorpjes, die heel rustig zijn en zeker niet toeristisch. Wil je wat grotere plaatsen dan moet je wel een uur rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Fam. Blakenburg05-10-2015

Prima camping

In zomer 2015 hebben wij de camping bezocht, 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 12 jaar). Een leuke kleinschalige camping met grote plaatsen en veel schaduw. De camping ligt aan een klein meertje (met zandstrandje) . Wekelijks is een activiteit rivierkreeftjes vissen. In het meer liggen opblaasbare ‘klimtorens’ . Verder is er een klein zwembad aanwezig, een voetbal/basketbal kooi, beach volleybal, kano’s. En bij slecht weer is er een overdekte ruimte met voetbaltafel. Voor de kinderen genoeg vermaak. Iedere ochtend is er vers gebakken brood op de camping. In het dichtstbijzijnde dorp (4 km) zijn een paar kleine winkels, voor een echte supermarkt moet je op pad (14 km) Het sanitair is prima, niet super nieuw, maar wel schoon. Erg leuk zijn de avond eetmarkten (marche gourmande) in de rondom liggende dorpjes. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Hartelijke dank aan de gastheer en gastvrouw.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9L.schaap02-08-2015

Heerlijke kleine camping met prachtig meer

Deze camping ligt ij een niet zo toeristische streek. De camping is niet zo groot en daardoor is het meer en het zwembad rustig. Wij zaten in chalet nummer 6 met geweldig uitzicht over het meer. De chalets liggen wel een stuk van het speelveld van de camping af. Elke ochtend vers brood en een grote super u met vers afdeling vis en vlees op ongeveer 14 km. De omliggende dorpjes hebben vaak een avond dat er allerlei eetkraampjes staan en lange tafels waaraan je met zijn allen kunt eten. Het meertje van de camping heeft een aantal speel elementen :een water trampoline en een klim piramide. Onze kinderen van 5,7 en 10 hebben zich uitstekend vermaakt met Nederlandse en Franse kinderen. Geen overdreven animatie:heel kleinschalig en leuke activiteiten als kano varen en kreeftjes vangen. Wij gebruikten geen sanitair dus daarover geen beoordeling.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 6Margreet19-09-2014

Leuke camping, sanitair niet voldoende

Fijn meertje om in te zwemmen, ruime plaatsen. Te weinig warm water echter voor de douche en afwas. Genoeg te doen voor kinderen. jammer dat het een 'Nederlandse' camping wordt... Sowieso te weinig sanitair aanwezig en 's avonds moet je met de zaklamp naar het toilet. Als je je als vrouw wilde wassen in een gesloten hokje, was daar bijvoorbeeld geen licht of spiegel aanwezig. Omgeving vonden wij matig, weinig leuke restaurantjes in de buurt. Pizza op camping ook zeer matig, 'fabrieksbodem'.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Norbert07-09-2014

Prettige, kindvriendelijke camping / blokhutten

Wij hebben erg genoten met onze 2 dochters van 5 en 7 jaar op Camping du Lac de Lislebonne. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en -heer. In de mooie omgeving zijn veel leuke en interessante dingen te doen en te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Elke03-09-2014

Heerlijke kleinschalige camping

Een hele fijne camping voor gezinnen met jonge kinderen, er zijn leuke activiteiten zoals rivierkreeftjes vissen en waterkanonnen maken. Het zwemmeertje is schoon en heel fijn om aan te liggen op het zandstrandje dat eraan is aangelegd. De campingeigenaren zijn heel vriendelijk en hebben overal aan gedacht. Wij zaten in een chalet met uitzicht op het meer, perfect als je van rust houdt en geen uitbundige luxe nodig hebt!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014