Camping du Vieux Château Rauzan

Camping du Vieux Château Rauzan
7,8

5 tips over Camping du Vieux Château Rauzan

Mulder, 29-7-2014
Huur van de camping zelf. Deze stacaravans zijn schoner groter en goedkoper!
Fam. Rokven-Brugmans, 8-7-2014

Vanaf deze plek is het erg leuk om uitstapjes te maken. Er is veel in de buurt om heen te gaan. De badplaats aan zee

Arcacon hebben wij bezocht en dat was een dik uurtje rijden. Heel lekker gegeten daar en zeer mooi schoon strand. Op de weg terug zagen we een aquapark wat wij de volgende keer willen gaan bezoeken. Ook ligt het stadje Bergerac ligt niet ver er vandaan.

r_brugmans_1, 19-12-2013
Bezoek aan Bordeaux ( neem de tijd ) en basis d'Archacon bij zee de moeite waard

Helma, 20-9-2012

.Je loopt zo naar het dorp voor brood moet alleen wel de berg op wat wel wat energie kost. Cafe open tot een uur of 8 savonds vinden wij altijd wel leuk om daar nog even buiten te zitten tot het koud word.

Zwembad nog steeds lekker! en kunnen er lekker alleen in op sommige tijden als er niemand is dat is fijn aan deze tijd van het jaar zalig om rond te drijven loom in de middagwarme kortom: AANRADER!

irene, 1-8-2012

Als eigenaar van een caravan in Rauzan heb ik een deel van mijn site ingericht met info over de omgeving (een kaart met links naar leuke bezienswaardigheden): www.mijnstacaravan.info onder de tab omgeving (kaart) kun je e.e.a. vinden. Als je meer aanbevelingen hebt, hoor ik dat graag!

Groetjes,

Irene