Camping Pyla

Camping Pyla
7,5

14 reviews over Camping Pyla in het Nederlands

Goed voor een paar dagen

Peter Groenhuijzen,
9-8-2018

+ De ligging direct aan de duin, de redelijk ruime plekken en het zwembad

- De staat van het sanitair en de veel te hoge prijs

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer!

Manon
16-9-2015

Personeel was niet vriendelijk, sanitair was vies en we hebben de mobile home zelfs gedweild maar omdat we 2 flessen Fanta (nieuw!) hebben laten staan moeten we €75 euro boete betalen. Er staat op de website dat het strand 200 meter verde gelegen is maar ze melden niet dat dit de hoogste zandduin van Europa betreft. Dus je moet dagelijks de duin over klimmen.

Gereisd met vrienden in september 2015

Voor ons niet meer

marella
6-10-2014

Ligt aan zee, maar flinke wandeling de duin omlaag om aan het strand te komen, je moet ook weer terug tenslotte en los zand loopt niet lekker. Ontvangst was zeer vriendelijk, plaatsen zijn redelijk ruim en ziet er wel gezellig uit. Maar sanitair vond ik rond uit smerig en dat in okt. Tenslotte niet druk meer. Dikke lagen vuil rond pootjes waar de tussen schotten van de douches en wc op steunen. Vuil sporen die na 2 dagen nog op de grond lagen. Douches mogen voor mij wel wat warmer en afwaswater helemaal. Vind sanitair toch wel erg belangrijk dus jammer. Alles bij elkaar genomen vind ik de prijs dan wel erg hoog.

Gereisd met partner in oktober 2014

Lux-camp

Wij hebben hier een prima vakantie gehad maar zijn voor het strand naar biscarosse gereden.

Sanitair is niet erg schoon. Wij zijn hier 1 keer geweest en zijn niet meer teruggegaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

Nog nooit zo veel lawaai gehad

Ines tuinstra
22-8-2014

Lawaai tot diep in de nacht

Auto' s rijden ook ' s nachts over de camping

Camping is tarief sn driesterren niet waard

Personeel is arrogant

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Mooie ligging.

Arjen
4-1-2012

De camping ligt mooi aan het hoogste stuifduin van Europa. Personeel is welwillend, maar jong en niet zo ervaren. Hierdoor missen er veel spreekwoordelijke puntjes op de I.

Als je van harde disco muziek houd, dan heb je hier de hele zomer lang iedere avond veel plezier. Wij niet zo....

Sanitair heeft zijn beste tijd gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Ruime staanplaats, wel duur

Axy
20-8-2011

Ruime staanplaats afgescheiden door heggen waar er veel privacy is. Ondanks dat er naast de hoge duin toegang naar het strand is toch behoorlijk eindje lopen door het zand. Strand rustig maar niet breed, rustige zee dus geschikt voor kinderen. Sanitair wordt veelvuldig schoongemaakt. Omgeving niet spectaculair. Wel behoorlijk prijzig ca. 65 euro per nacht voor staanplaats/electriciteit. De golfkarretjes scheuren af en toe inderdaad hard over de paden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Voor verhuur van stacaravans, prima!

P. van den Enden
2-8-2010

Wij hadden bij de camping een stacaravan gehuurd voor 2 weken. Prijs/kwaliteit verhouding was prima. Ligging van de camping is heel mooi. Inderdaad een aardige klim naar het strand, maar als je daar geen zin in hebt, pak je de auto, rijd je een paar kilometer, en vind je overal andere stranden. Elke avond was er muziek, maar op het gedeelte van de stacaravans heb je daar niet echt last van. Inderdaad wel erg frans gericht personeel. De kinderclub is ook in het frans. 2 weken prima weer gehad, heerlijke temperatuur, en een lekker zee windje.

Over het sanitair kan ik niets zeggen, hebben we geen gebruik van gemaakt. Wasmachines en Droger aanwezig, en prima te betalen ( 4 euro en 2 euro) Overlast van jongeren hebben wij niet meegemaakt. Golfkarretjes ook geen problemen.

Het landschap in deze streek is niet veel bijzonders. Heel anders dan de oostkant van Frankrijk. Je moet echt voor de zee gaan, en de mooie golven.

Onze kinderen zijn 11 en 8 en hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

nooooooit meer

MB Speelman
14-7-2010

- punten WC, zijn vies. vee lawaai in de avond en nacht. veel te veel fransen.winkel,praten alleen maar frans en doen geen moeite om je te verstaan.

op een morgen wilde ik brood kopen in de winkel, ik wijs het geen wat ik hebben wik aan. de vrouw zegt tegen mij dat die er niet meer zijn. in het duits, engels proberen duidelijk te maken dat ik het brood toch zie liggen. de vrouw hield voet bij stuk dat het brood er niet meer was. ik ben weggegaan naar het dorp om brood te kopen. als ik in de auto zit komt de vrouw naar me toe en geeft aan dat ik nu wel het brood mag kopoen. flikker nu maar op. brood bij de bakker in t dorp is veel lekkerder/verser en goedkoper.

personeel rijd idd hard met de goltkarren, dit vond ik geen probleem, ze keken wel goed uit. mensen op het strand wilen geen ziekewagen bellen toen we deze nodig hadden en gaven aan naar de camping te lopen om daar te bellen. ik moest uiteindelijk boos worden voor ze hebben gebeld.+punten, mooi strand, goed ontvangst

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Sanne
23-8-2009

Net terug van 5 nachten op camping Pyla. We hadden niet gereserveerd van tevoren, maar konden nog een van de laatste plekjes bemachtigen. Een redelijke plek voor de tent en de auto en dan konden we er ook nog goed bij zitten en een hangmat opzetten. Tussen de stacaravans, dus best rustig en voor een camping aardig wat privacy! De prijs voor het hoogseizoen viel ons alles mee. De ligging is mooi, zo aan de Dune du Pyla. Wel een hele klim naar het strand en terug, maar het uitzicht maakt het meer dan goed! Veel parapenters op het strand, maar dat is ook wel weer leuk om te kijken, veel last heb je er niet van. In het restaurant en de bar zijn we eigenlijk niet geweest, maar de pizza die ze op de camping maken was goed en lekker vers. Wel een echt nadeel van deze camping; het sanitair is ronduit smerig. Er wordt 2x per dag 'schoongemaakt'. Hieronder wordt verstaan er even met een tuinslang doorheen te sproeien, er komt geen schoonmaakmiddel aan te pas! Wel altijd lauw/warm water.

Gereisd met partner in augustus 2009

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pyla in Pyla-sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pyla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.