Camping La Fôret

Camping La Fôret
6,7

Laatste review

Receptie spreekt engels, bij aankomst mochten wij kiezen uit plekken aan het begin van de camping. Dit waren plekken zonder beschutting en met schuine bodem. Onze tent paste op geen van alle plekken en na twee keer vragen/discussieren om een plek met beschutting, hebben we een hele fijne beschutte plek achter op de camping bij de voet van de duin gekregen. Sanitair in ons gedeelte was heel netjes en schoon, echt top. Restaurant met franse animatie was gezellig, personeel is goed maar hebben het nogal druk. Eten in het restaurant is niet bijzonder.

Er waren verder geen nederlanders op de camping, voor ons prima.

De winkels en supermarkten zijn op afstand en de weg naar de camping (biscarosse) is in het weekend erg druk met toeristen die voor de duin komen.

Aanrader is het strand plage la Salie. Hier zijn strandwachten omdat de golven hier onwijs hoog kunnen zijn. Met bodyboards hebben we hier ons uren vermaakt.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

18 reviews over Camping La Fôret in het Nederlands

Prima camping voor een kampeer/strandvakantie

Laurien,
4-11-2018

Er waren verder geen nederlanders op de camping, voor ons prima.

Niet doen!

Rody,
13-8-2018

Hutje mutje camping. Staplaatsen boven op elkaar. Huisjes staan bijna tegen elkaar aan geplaatst. Oplossen van zaken wordt in belang van eigenaar bedacht, niet in belang van de klant die in het hoogseizoen een pittig bedrag betaald heeft. Zee is natuurlijk het belangrijkste vertier, maar dat betekende ook dat het zwembad nauwelijks gereinigd werd en per dag minder doorzichtig werd... De duin is geweldig, hou er rekening mee dat er waddeneilandje voor de kust ligt waardoor je geen hoge golven hebt.

Prima camping

Vd Werff
16-8-2016

We zijn 1,5 week op La Foret geweest met onze caravan. Prima camping, mooie, beschutte staanplaatsen. Je kijkt tegen de duin van Pyla aan, wat een erg leuk uitzicht is.

Als je van een wat rustigere plek houdt, zorg dan dat je wat verder van de ingang afstaat. Het eerste gedeelte van de camping is vooral voor jongeren en dus wat rommelig en rumoerig.

Nadelen: het sanitair is oud en een beetje viezig. De camping wordt voornamelijk door Fransozen bezocht. Wij waren bijna de enige Nederlanders. Voor ons maakte dat niet uit, maar onze dochter kon moeilijk vriendjes maken. Er wordt geen woord Engels gesproken op de camping. Aangezien wij niet beplaald vloeiend Frans spreken, leverde dat nog wel eens wat lastige situaties op.

Vacanceselect

Dure camping met matig sanitair

nicole
8-9-2015

Ligging van de camping is mooi, meteen onder aan de duin. Echter wel overal ver vanaf, eten, supermarkt en winkels moeten met de auto over een file-gevoelige-weg. Sanitair beneden de maat, dagelijks een koude douche, geen toiletapier en niet schoon(komt ook door de camping gasten zelf). Zwembad water was ook koud. Gelukkig was het maar voor enkele dagen.

mooie camping

peter boon
19-9-2013

Op de gok bezocht, en 2 weken gebleven, diverse stranden op ( auto) afstand, winkels in arcachon, uitzicht op duin van Pyla, praktisch geen Nederlanders, schone rustige camping

5 Nachten kamperen op een plek mét elektriciteit, dus we kregen een plek toegewezen in het vak "O"....vooraf betalen was ons vreemd, maar om de een of andere reden hebben we het gedaan. Plek was ontzettend ruim en prachtig uitzicht om het immense duin.

Achteraf zagen we dat de plekken zonder elektriciteit er bekaaid afkwamen, klein, minder tot geen privacy en een beetje op elkaar gepropt.

Sanitair was zo-zo...uiteindelijk zijn we elke keer naar het nieuwste gebouw gelopen richting de receptie. Te weinig personeel om zoveel sanitair gebouwen voor ca 400 plaatsen meerdere keren per dag schoon te maken. Echter.....heb op nog geen enkele camping meegemaakt dat de gebruikers er ook een potje van maakten....Er stonden overal trekkers om de boel achter je schoon en droog te trekken, maar weinigen deden het. Zo ook met de afwas gelegenheden.......mensen kom op!

Verder prima basis voor dagje Bordeaux, de omgeving en natuurlijk het strand..

fantastische camping

Josette
24-10-2012

De camping ligt onderaan een prachtig duin, de ober szijnheelaardig. Enige minpunt is da thet zwem bad water koud was.

hoogste duin

Frans
7-10-2012

Camping La Foret ligt aan de voet van het hoogste duin van Europa.

Vriendelijke ontvangst. Camping ligt aan fietsroute door de duinen.

Net terug van 2,5 weken verblijf met tent. Mooie ligging met veel schaduwrijke, zandige plaatsen (60-100 m2). Sanitair voor ca. 55 tentplaatsen verouderd en helft van wc's en douches afgesloten. Tevens helft van de tijd geen warm water ondanks herhaalde verzoeken!! Volgende sanitair-blok op ca. 200 m., Camper-plaatsen wel modern blok.

Veel animatie, wel alles in het Frans. Dit gold ook het avondprogramma met nogal wat theater. M.n. franse gasten en vrijwel alleen doortrekkers bij zowel tentkampeerders als campers: weinig aanspraak.

Mooi zwembad en fraaie strandjes in de buurt zowel aan zee als aan het meer (Cazaux, Biscarosse). Duin bij camping spectaculair maar niet om naar strand te gaan. Fraaie, bosrijke omgeving maar verder weinig te doen.

Geen aanrader voor langere tentvakantie met oudere kinderen. Gezien het gebodene is € 45,=/nacht voor 3 volwassenen vrij duur.

camping was erg fijn

Sandy
4-5-2012

Omdat de speeltuin voor de kinderen en het jeu de boules veldje niet verlicht zijn kun je ‘s avonds niet nog lekker doorgaan met spelen, maar verder waren we erg tevreden over de camping. Vooral de rust op de camping was erg fijn.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Fôret in Pyla-sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Fôret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.