Camping La Dune

Camping La Dune
7,4

4 reviews over Camping La Dune in het Nederlands

heerlijk......., als het rustig is!

fred
27-7-2013

Wij hebben een mobile home gehuurd. Eenvoudig, maar goed. Vlak bij de duin. Heerlijke omgeving.

Gelukkig waren wij eind juni op de camping, het begin van het seizoen. Dan is het zwembadje nog redelijk begaanbaar, de tennisbaan niet overvol of de tafeltennis overbezet. Een volle camping lijkt mij benauwend.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

goed voor een paar dagen rust

Conny
13-4-2012

Wij zijn bij toeval op de camping gekomen toen we een paar dagen rust in de buurt van het strand wilden. De camping ligt tussen de bomen die wel veel rotzooi op je tent laten neerdwarrelen. Het restauarnt is goed en betaalbaar. De camping ligt achter het hoge duin, je kunt met een trap naar boven, helaas vanaf de strandkant moet je terug klauteren door het zand.

Gereisd met partner in juni 2006

Sommige dingen veranderen niet

Arjen
6-10-2010

Het is 15 jar geleden dat ik hier ben geweest. Verbaast dat de meldingen nog hetzelfde zijn. Mooie locatie, op zich ook een mooie camping. Kleine plekje, smerig sanitair het is herkenbaar. Alleen het stinkende en rokende transportmiddel tbv personeel is verruilt voor een golfkarretje, toch een vooruitgang...

Gereisd met vrienden in juli 1994

Beetje veel lawaai

cat
8-8-2009

Opzich een redelijke camping. Het is alleen jammer dat je tot 03.00 uur 's nachts wordt wakker gehouden door groepen jongeren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Dune in Pyla-sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Dune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.