Camping Capfun Le Petit Nice

7Goed

Frankrijk, Aquitaine, Pyla-sur-Mer (Gironde)

7Goed

45 reviews over Camping Capfun Le Petit Nice

• 2019
    7M26-10-2019

Heerlijke vakantie

Super mooie camping met een geweldig uitzicht. Het enige minpuntje vond ik dat alles en iedereen (animatie en vakantiegangers) daar Frans was wat erg jammer was voor onze twee kinderen. Maar verder hebben we hier een super tijd gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    7Janine07-08-2018

Acceptabel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Het is een niet al te grote camping, die behoorlijk steil afloopt van voorop de camping naar achter richting zee. Het is afhankelijk van de plek waar je staat, hoeveel last je hebt van omgevings/campinggeluid. Caravans staan veelal vooraan op de camping. Opgang naar het strand is via hoge/steile duin. Strakke zwembroek verplicht. Positief: -schoon sanitair -personeel was vriendelijk/behulpzaam -positieve sfeer Kan beter: - kleine kampeerplekken -klein zwembad -verouderd sanitair, te weinig toiletten in gebouw 1. -in toiletgebouw 2 en 3 geen toiletpapier. - van tevoren geen voorkeur kunnen doorgeven voor kampeerplaats, of voorwaarden van een kampeerplek -polsband verplicht -afwaswater amper lauw -veel geluidsoverlast voor op de camping, van winkel, animatie, zwembad en vrachtwagens die om 6 uur het afval/glas komen ophalen, produkten leveren aan de winkel en restaurant. -langs de camping loopt een weg die geluidsoverlast geeft.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10.26-09-2016

Zeer goed

Prachtig uitzicht, zeer goed onderhouden camping, vriendelijk personeel. Niet veel meer...................

• 8.23-08-2016

Leuke camping met vooral zandgrond en onder de dennenbomen. Animatie was afwisselend en mensen waren enthousiast. Restaurant was goed, lekkere pizza's. Prima camping om te vertoeven met jonge kinderen. Strand was wel smal, maar berg op was toch wel goed te doen. De meren waren lekker warm. Reserveren in het restaurant op tijd, zodat meer mensen van het restaurant gebruik kunnen maken. (Vooral tijdens de drukke dagen vrijdag en zaterdag). Bij de animatie iets meer de buitenlanders er bij betrekken, zou ook in het engels kunnen. Bij de WC gebouwen ontbrak zeep bij de kraantjes.

• 8De vakantieganger08-08-2016

Fijne camping met goede ligging

Wij hadden een ruime plek, dichtbij winkel en restaurant met vrij uitzicht de bossen in. Het personeel is vriendelijk en alles is prima geregeld. De klim/daling naar het strand viel ons reuze mee, het zijn immers de duinen van Pyla. Wel was er 's-avonds wat lawaai van de animatie, soms van de buurcamping. Na 12-en alles stil.

Lekker fietsen naar Arcachon of juist de andere kant op naar Chez Aldo. Lekker plekje voor een weekje!

Minnetjes: Je moest een bandje om...past meer bij grote campings

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10.21-06-2016

Het is een prima locatie, klein en rustig, vlakbij zee, fietspaden in de buurt. Het ligt wel hoog op een duin dus het is omhoog ploeteren om terug te komen van het strand! Vriendelijk personeel, fijn zwembadje en heerlijke pizza's in het restaurant, ook om af te halen. Heerlijke vakantie gehad!. Het zou fijn zijn als er wifi zou zijn in de mobilhomes!

• 9Vercammen Mira21-07-2013

Voor herhaling vatbaar

Vanuit onze bungalow hadden we een uitstekend zicht op de oceaan met haar prachtige zandbanken. Mooie en verzorgde bungalow, verzorgde camping met uitstekend personeel; De minste onhebbelijkheid werd zeer vlug opgelost.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Renee23-08-2012

ik begrijp mijn voorgangers niet

Ik naast de barbeque en heb hier geen last van gehad, naast ons lag de trap naar de sanitaire ruimte's zéér vriendelijke mensen die tot vervelends aan toe bon jour!, bon soir!, en bon appetit! riepen. De plek was krap of mijn tent te groot? ik heb een stukje straat toegeeigend voor mijn picknicktafel. zwembad prima het uitzicht vanaf de camping op het strand beneden en de in zee gelegen zandplaten is prachtig de zee is rustig weinig golfen, weinig verschil bij eb en vloed. Het water is helder blauw! Kortom voor mij en mijn dochter een zeer geslaagde vakantie zij heeft zich prima vermaakt met franse leeftijdsgenootjes

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 1yvon09-08-2011

In een woord vreselijk

Wij hadden per touroperator gereserveerd en 206 euro vooruit betaald. Bij aankomst moest het restant betaald worden van 550 euro. De plek die wij echter kregen nummer 77 precies naast een oud toilet gebouw en wasautomaten hal was in het zand werden door 3 man en een extra auto met de caravan op onze plaats gezet omdat wij steeds dieper het zand in gingen. Wij hebben uit eindelijk 24,50 bij betaald en zouden 6 nachten uiterlijk blijven ( vanwege de aan betaling) de 2de dag wilde men de barbeque naast onze caravan op 2 meter ( een vaste vn de camping bij het toilet gebouw) gaan aan steken. De eerste Fransman begreep dat dit ivm onze plaats niet kon en ging weg mijn man heeft er toen een emmer water opgegooit voor er toch nog iets zou gebeuren. En nummer 2 kwam om hem aan te steken maar dat ging niet de Fransman was boos. Om verder niet de volgende dag dit weer mee te hoeven maken zijn wij de volgende dag vertrokken we kregen geen geld terug dus voor 2 nachten was dit 230 euro

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Monique05-03-2010

Nooit meer!

Wat een onsympathieke campinghouder, die bovendien niet goed is voor zijn personeel (...)! Camping zelf heeft veel naaldbomen, waardoor de warmte goed te verdragen is en er niet of nauwelijks muggen zijn. Vanaf de camping loop je zo naar zee, maar het blijft 'de duin van Pyla', de hoogste zandduin van Europa. Een stevige afdaling en een stevige klim. De camping is voor drie sterren niet goedkoop. Eetgelegenheden op de camping niet optimaal. Sanitair schoon. Arcachon is de dichstbij zijnde grotere badplaats, maar dat is te voet niet te doen (anderhalf uur op de fiets (heuvel op heuvel af) / kwartier met de auto.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair