Camping La Chataigneraie

35 reviews over Camping La Chataigneraie in het Nederlands

Mooie camping

Hanneke
26-8-2017

Leuke camping met voornamelijk fransen, hier en daar een nederlands gezin. Kinderen hadden hierdoor geen aansluiting met andere kids, voor ons niet echt een probleem. Helaas wel kleine kakkerlakken op deze camping die bij schemer tevoorschijn kwamen. Niet fijn als je met je eigen caravan of tent bent. Avondvertier matig tot redelijk en het is een herrie op de camping als dat klaar is, wij stonden op een plek naast een doorgaande weg en hoewel ik rumoer gezellig vind was dit echt tè. Er is ook geen beveiliger die de boel stil probeert te houden. Receptie erg vriendelijk, zeembad mooi. Douchen in gebouw 1 prima, in gebouw 2 lekkere stortdouches maar daar is het in de avond erg donker binnen. Al met al prima vermaakt ook in de omgeving. Zwembad toezicht stond alleen bij de glijbanen en greep niet in toen er fransen erg lomp waren met een waterpistoor gevecht in t zwembad, beetje jammer want iedereen werd natgespoten op de bedjes en toen zelf maar in t nederlands een flinke keel opgezet.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Nette camping

Fam Borsje
15-8-2017

Nette vooral op fransen gerichte camping in de buurt van Sarlat. Als je het leuk vindt om niet met alleen maar nederlanders op de camping te staan is dit een prima keus. In het kleine winkeltje kun je 's morgens brood halen wat je de dag er voor kunt bestellen. Pizza's in het restaurant zijn OK. Zwembaden eigenlijk iets te klein als iedereen hier van gebruik wil maken. De nieuwe glijbanen die sinds dit jaar zijn geopend vielen bij de kinderen prima in de smaak. In de buurt is genoeg te doen. Het sanitair kan beter, alhoewel we het wel eens erger hebben mee gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie gehad met 2 kinderen

Ron de Jong
16-9-2016

Op eigenlijk niets aan te merken. Komen zeker een x terug. Eigenaar lijk beetje nors

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige plek

Monique
5-9-2016

Heerlijke vakantie gehad in prachtig gebied, positief verrast door de ruime staanplaats. Mooi ruim zwembad met glijbanen met voldoende ligbedden. Sanitair was schoon, toiletpapier soms op. Veel te doen 's avonds van karaoke tot optreden coverband. Dichtstbijzijnde supermarkt in Sarlat op 10 km. Enige nadeel vonden we dat de camping voornamelijk bestond uit Franse bezoekers die vaak met hele families bij elkaar stonden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie, ruim opgezette camping

Fam. van O.
28-8-2016

We waren hier met 2 gezinnen in augustus en huurden rechstreeks bij de camping een duo-mobile home: dat zijn 2 stacaravans in L-vorm geplaatst, met daartussen in een zeer groot, overdekt terras. Ideaal voor 2 gezinnen en zeer redelijk geprijsd. Mobil home was redelijk schoon. De kleinste had alleen erg weinig opbergruimte. Ligging op de camping was prima, zeer ruimte plaats, veel privacy. Zwembaden zijn prima, maar niet allemaal verwarmd. Tussen 12 en 14 uur had de badmeester pauze, dan gingen de glijbanen dicht. Er zijn veel bedjes en stoelen bij het zwembad, ook voldoende parasols. Bij de camping is een klein winkeltje, brood moet je bestellen voor de volgende dag. In de omgeving is genoeg te zien en te doen. Onze kids vonden het klimpark erg leuk. Supermarkten zijn er in Sarlat op ca 10 km. Maar doordat je over kleine wegen rijdt doe je er vrij lang over. Op maandag t/m vrijdag is er animatie, uitsluitend in het Frans. Voor onze kids geen probleem, die hebben zich met elkaar prima vermaakt. Verder weinig Nederlanders op de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hele fijne vakantie gehad

Wolters
18-8-2016

Onze eerste kampeervakantie gehad op deze camping en deze is heel goed bevallen. Wij vonden het een fijne camping, niet te groot rn te druk. Animatie hebben we weinig van meegekregen en wat er was is volledig in het Frans, onze dochter van 8 heeft hier geen hinder van ondervonden en deed mee in de avonden. De "kinder" disco begint om 22 uur, beetje vreemd... Om 00.00 uur is alles stil. Het sanitair is schoon, niets op aan te merken. Receptie is heel vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad... Schoon en veel plezier gehad van de glijbanen! Houdt wel rekening met de strenge regels; strakke zwembroek voor de mannen, niet eten en drinken, kids niet in het bubbelbad, ballen en speelgoed mag gebruikt worden in 1 bad. De omgeving is prachtig!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

We kregen vooraan een kleine plek 108 toegewezen. Ruilen met de grote plek 116 was niet mogelijk. Deze werd 2 dagen later vergeven aan een kleine tent en die bleef ook 3 weken staan, helaas. Plek is vlak en horizontaal, goede afwatering maar erg klein, 8 breed en 10 diep. Met een caravan is het moeilijk manoeuvreren door smalle weg. Ook paaltjes bij slagboom zijn beschadigd door andere caravans. Zwembaden zijn mooi. Water is koud. Vooral na koude nacht. Waarom niet afdekken, de mogelijkheid was er. Kinderen mogen niet in warme bubbelbad. Ook niet tussen 12 en 14 als de badmeester afwezig is. Animatie is er niet in het weekend, vreemd. Sowieso weinig animatie. Mis een beetje sfeer. Terras van restaurant en speeltuin lijken er niet bij te horen en zijn naar buiten gericht. Pizza's zijn dun, smakeloos en zwart geblakerd (maken duurt een uur!). 1 bakje friet met 5 kipnuggets €8,50 (schandalig). Toiletgebouw is schoon. Fohn en zeep aanwezig. Helaas is papier vaak afwezig in hoogseizoen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

De camping vonden wij erg leuk met luxe stacaravans en mooi staanplaatsen. Prachtig zwembad met verschillende baden. Veel sport mogelijk heden Mooie omgeving met leuke plaatsen in de buurt. Mooi weer. Het is wel een franse camping dus animatie in het frans en meer gericht op jongere kinderen.Wij waren met 2 gezinnen met kinderen variërend van 5 tot 15 jaar en die hebben zich met elkaar en met andere jongeren op de camping prima vermaakt. Supermarkt op 10 15 min. en de Dordogne

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fijne Camping!

Hugnyt
24-5-2016

Vorig jaar vrij vroeg in de zomervakantie geweest met onze 2 kinderen (12 en 15) Daardoor was het nog vrij rustig op de camping en waren er geen kinderen van dezelfde leeftijd. Later kwamen er wel wat meer, zo ook Belgen. Het zwembad is prachtig en ruim, waar ook dagelijks animatie is voor de kinderen. Eigenlijk alleen op Franstalige kinderen gericht, maar onze zoon deed wel gewoon mee. Sanitair ruim en schoon, de plaatsen waren ruim voor de caravan, met gedeelte schaduw. De omgeving is prachtig en genoeg te doen en te zien. En natuurlijk het heerlijke warme weer. Er is regelmatig 's avonds iets te beleven bij het restaurant/ bar; live muziek, karaoke etc. We zijn erg tevreden over deze camping en hebben een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Mooie camping

andre
28-8-2014

Kunnen we heel kort over zijn. Prima camping met veel animatie, een mooi zwembad en leuke, redelijk ruime campingplaatsen. Zijn er in 2012 geweest en was zeer geslaagd. Ook in omgeving veel te doen. Sarlat en kanoen zijn de hihglights. SUPER

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chataigneraie in Prats De Carlux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chataigneraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.