Vakantiepark Odalys Résidence les Villas du Lac

5,1

Matig

• Activiteiten5,6
  • Onderkomen4,5

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys Résidence les Villas du Lac voor je op een rij gezet:

5 reviews over Vakantiepark Odalys Résidence les Villas du Lac in het Nederlands

Erg veel stuk en oud met slechte service

Sanne
16-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Slecht tot geen Engels pratend personeel, de bar was grotendeels van de dag dicht(van 13;00 tot 17:00) dan was er geen drinken etc. te koop op het hele park en moet je met de auto weg. Restaurant was oud en ongezellig bijna alleen pizza op de kaart maar pizzaoven was stuk tevens konden we ook geen koffie krijgen of pinnen dat was ook stuk. Rommelig park onze kleine kon nergens kruipen zelfs het mooie speeltuintje met kunstgras lag vol steentjes en peuken. Het huisje was van schrikbarende kwaliteit zeker als je de prijs kwaliteit verhouding erbij pakt. Dorpje op zo'n 2 km afstand is prachtig met een strandje en leuke restaurantjes aan de boulevard. We hebben dit via touroperator geboekt we hadden veel meer verwacht.

Oude reviews (archief)

Niet aan te raden als je geen Frans praat

Jo Dubois
18-6-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Bij aankomst werden wij prima ontvangen door een jonge dame die gebrekkig Engels sprak, alleen vanaf dat moment werd er alleen maar Frans gesproken.

Toen wij hulp nodig hadden i.v.m. auto ongeluk gaf de receptie niet thuis.

Het was zelfs erg moeilijk om een dokter te bellen.

Dit is een vakantiebestemming als je verder er geen probleem mee hebt dat er alleen maar Fransen logeren.

Ook de huisjes zijn toe aan een behoorlijk opknapbeurt, want alles is ruimschoots gedateerd.

mooie plaats, lekker eten en gezellig

wouter.natasja
6-8-2011
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

waren er 23 juli t/m 6 augustus. Het weer is daar onzeker, wij hadden geluk 7 mooie dagen, 3 regen dagen en de rest zo/zo, prima om te wandelen of te fietsen, dat doet men daar veel.

Park is volledig gericht op Fransen, maar als je dat niet erg vindt en niets met de animatie wil, is het een prima park. Huisjes van binnen best groot, wel matig onderhoud, zowel binnen als buiten. Ons terras was erg klein en nauwelijks in de zon. Eigenlijk is alles loopbaar, uit eten gaan en naar het strand, zowel de "Lac" als de grande plage. Tip ga in de zomer niet op zaterdag die kant op.

Typisch Frans

Sluis
26-7-2011
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Op dit park waren alleen maar franse gasten waardoor wij totaal geen aansluiting hadden en onze kinderen geen vriendjes konden maken. Ook het entertainment en de informatie was alleen in het Frans waardoor we ook niet alle informatie kregen. Het zwembad is wel lekker en je kan op het park ook prima tennissen, midgetgolfen en tafeltennissen. Er worden 's-ochtends geen handdoekjes op de bedjes bij het zwembad gelegd. Er is geen voetbalveldje of een speeltuin voor de kinderen. De animatie is in het Frans helaas. In de omgeving kan je geweldig fietsen en wandelen. De BBQ is een absolute afrader maar aan het meer in het dorp Vieux Boucou kan je prima eten voor minder en leuker. Het parc is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Bayonne, Biaritz en San Sebestiaan (absolute aanrader). Voor ons geen tweede keer naar dit park.

ondermaats

peter
20-9-2008
  • Onderkomen4

Op t eerste zicht leuk! De woningen zijn wel groot genoeg, maar hebben weinigconfort. wij namen een huis voor 8, maar hadden slecht 2 kookplaatjes, een ouderwets microgolfje, 3 potten en 1 pan! Koken voor 8 is dus onmogelijk. Brood halen kon pas vanaf 9u30. Het onderhoud van het zwembad was minimaal. Wij waren blijkbaar de enigen zonder hond, met twee kleine kindjes opletten voor de kaka; rassen varieren van abrikoze poedels tot pitbulls en newfoundlanders. Kamers hebben goede bedden, maar de huisjes hebben veel last van vocht en de bijhorende geuren en begroeingen.Een wagen (fietsen lukt nog net) is noodzakelijk om te winkelen, naar het strand te gaan of om brood te gaan halen. Omgeving is wel mooi, het meer heeft kindvriendelijk strand, de zee is wat te wild voor kleintjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Odalys Résidence les Villas du Lac in Port d'Albert-Soustons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Odalys Résidence les Villas du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Odalys Résidence les Villas du Lac scoort een 5.07 uit 10 op basis van 6 reviews.