Camping Municipal l' Airial

Frankrijk, Aquitaine, Port d'Albert-Soustons

7.8Goed

• 8Staat v/h sanitair
  • 5.2Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal l' Airial voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

143 reviews over Camping Municipal l' Airial

• 8Frank10-08-2020

Prima vakantie gehad

1e keer op een Municipal tijdens corona periode. Prima ontvangst en netjes geholpen. Ontvangst echt pas vanaf 14 uur, ook al is de receptie open en is de plaats vrij (vreemd). Veel huisjes gescheiden van de kampeerders. Positief: oa leuk dorpjes en kustplaatsen, supermarkten op fietsafstand, faciliteiten prima, prachtig zwembad, ruime plaatsen met veel schaduw (kan ook een nadeel zijn), prima sanitair (goede douches), mooie (fiets)omgeving, mooi strand op 20 min fietsen incl surveillance (fietsverhuur op camping) Negatief: weinig persoonlijks, zanderige ondergrond (veel opwaaiend stof dus, extra zeil aanbevolen), wij stonden aan de weg kant en pal naast de naastgelegen camping en hun parkeerplaats (alleen huisjes). In de avond tot 11 uur discomuziek van deze camping. Prima dus, wel veel jongeren die je daar tot laat KAN horen, dus voor de lichte slapers onder ons, neem oordoppen mee.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Jean-christian19-08-2018

• 5solo3117-08-2018

• 8emanuel04-08-2018

camping in leuke omgeving

Mooie verzorgde camping in leuke omgevingen. Enig minpuntje is het ontbreken van een camperservice punt voor motorhomes.

• Oude reviews

4maikel17-08-2014

Erg snel erg slecht geworden, jammer

Afgelopen 2 jaar ook geweest en toen was het prima, maar dit jaar....

Bij aankomst geen ruimte meer op de stroomkast, na 3x vragen (de 3e keer flink kwaad na 1,5uur wachten) kwam er eindelijk iemand die de stekker van de buurman eruit trok en die van ons inplugde. Dat vond hij een oplossing. Toen de Spaanse buren terug kwamen was het natuurlijk in eerste instantie bonje, beetje kansloos. Zit je niet op te wachten na 900km rijden en een tent op zetten.

Andere jaren vooral Spanjaarden (jeej) nu meer Fransen (jammer)

Aquagym vorige jaren 5 dagen in de week nu nog maar 2 waarvan er 1 om onduidelijke reden niet doorging zonder bericht.

Veel herrie in de avond van huisjes park naast de camping en van bandje/karaoke enz. op de camping zelf (iedere avond tot minimaal 1u)

Wifi a 30 euro per apparaat per week, echt schadalig wat mij betreft.

Kleine korting gehad na klacht bij vertrek, net gebaar maar ik ga niet meer terug.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Maikel05-08-2012

Prima camping!

Nette camping, goed sanitair, mooi groot zwembad (pas uitgebreid). camping werd met bijna militaire precisie bewaakt, geeft een veilig gevoel maar een beetje glimlachen en gedag zeggen naar de camping gasten mogen ze die bewakers wel aanleren dat maakt het voor de gasten net even iets vriendelijker. Sanitair is ruim, modern en schoon. het grote glazen koepeldak op het sanitair gebouw is mooi, je staat in de volle zon te douche (met regenboog en al) maar let op: in de avond spiegelt het dak waardoor je dus voor iedereen in de andere douches enz. zichtbaar bent. Gelukkig kun je ook in de bijgebouwtjes douchen en daar zit een normaal dak op. Bij het reserveren gevraagd om een ruimte schaduwrijke plaats en deze ook gekregen. de camping was lang niet vol (wat ik niet echt begrijp) er stonden ook bijna geen Nederlanders bijna alleen maar Fransen en Spanjaarden. Wij waren een beetje sceptisch toen we dat zagen en verwachten een addertje onder het gras maar dat was er absoluut niet.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Hans08-08-2011

Mooie nette rustige camping

camping per toeval langsgereden, is een 4 sterren camping met net juli 2011 nieuw sanitair, alles netjes ruime douches, en ook wasgelegenheid voor baby's, kleine wc's voor kleine kinderen, mooi proper zwembad ,incl. luie badmeester, niet bijzonder maar wel schoon er ruim genoeg, 5 minuten van de zee, en heel ruime plekken 120M2

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Camping Municipal l' Airial info