Camping Municipal l' Airial

Camping Municipal l' Airial
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal l' Airial voor je op een rij gezet:

7 reviews over Camping Municipal l' Airial in het Nederlands

17-8-2018

camping in leuke omgeving

emanuel
4-8-2018

Mooie verzorgde camping in leuke omgevingen. Enig minpuntje is het ontbreken van een camperservice punt voor motorhomes.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg snel erg slecht geworden, jammer

maikel
17-8-2014

Afgelopen 2 jaar ook geweest en toen was het prima, maar dit jaar....

Bij aankomst geen ruimte meer op de stroomkast, na 3x vragen (de 3e keer flink kwaad na 1,5uur wachten) kwam er eindelijk iemand die de stekker van de buurman eruit trok en die van ons inplugde. Dat vond hij een oplossing. Toen de Spaanse buren terug kwamen was het natuurlijk in eerste instantie bonje, beetje kansloos. Zit je niet op te wachten na 900km rijden en een tent op zetten.

Andere jaren vooral Spanjaarden (jeej) nu meer Fransen (jammer)

Aquagym vorige jaren 5 dagen in de week nu nog maar 2 waarvan er 1 om onduidelijke reden niet doorging zonder bericht.

Veel herrie in de avond van huisjes park naast de camping en van bandje/karaoke enz. op de camping zelf (iedere avond tot minimaal 1u)

Wifi a 30 euro per apparaat per week, echt schadalig wat mij betreft.

Kleine korting gehad na klacht bij vertrek, net gebaar maar ik ga niet meer terug.

Gereisd Met partner in juli 2014

Prima camping!

Maikel
5-8-2012

Nette camping, goed sanitair, mooi groot zwembad (pas uitgebreid). camping werd met bijna militaire precisie bewaakt, geeft een veilig gevoel maar een beetje glimlachen en gedag zeggen naar de camping gasten mogen ze die bewakers wel aanleren dat maakt het voor de gasten net even iets vriendelijker. Sanitair is ruim, modern en schoon. het grote glazen koepeldak op het sanitair gebouw is mooi, je staat in de volle zon te douche (met regenboog en al) maar let op: in de avond spiegelt het dak waardoor je dus voor iedereen in de andere douches enz. zichtbaar bent. Gelukkig kun je ook in de bijgebouwtjes douchen en daar zit een normaal dak op. Bij het reserveren gevraagd om een ruimte schaduwrijke plaats en deze ook gekregen. de camping was lang niet vol (wat ik niet echt begrijp) er stonden ook bijna geen Nederlanders bijna alleen maar Fransen en Spanjaarden. Wij waren een beetje sceptisch toen we dat zagen en verwachten een addertje onder het gras maar dat was er absoluut niet.

Gereisd Met partner in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie nette rustige camping

Hans
8-8-2011

camping per toeval langsgereden, is een 4 sterren camping met net juli 2011 nieuw sanitair, alles netjes ruime douches, en ook wasgelegenheid voor baby's, kleine wc's voor kleine kinderen, mooi proper zwembad ,incl. luie badmeester, niet bijzonder maar wel schoon er ruim genoeg, 5 minuten van de zee, en heel ruime plekken 120M2

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal l' Airial in Port d'Albert-Soustons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal l' Airial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.