Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Framissima Nature

• 9oksana povoroznyuk06-11-2017

Un sirio finísimo para descanso

Única cosa que no me a gustado que no había abierto servicios de SPA. Tenía muchas ganas para relajarse.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Emilie MENAGER06-11-2017

Ravis pour la seconde fois. Excellent camping.

Les plus camping sans voiture et le calme. Le moins rien.

• 8Familie Bram14-08-2016

Goede vakantie gehad

Prima vakantie gehad, camping is Franstalig georiënteerd. De tenten zijn prima en de zeewind zorgt voor een heerlijk klimaat. Autovrij is even wennen. De golfkarretjes brengen je met bagage naar de accomodatie en dat Is prima maar ondertussen scheuren Schoonmaakploeg en TD wel vol gas over het (stoffige) terrein en fietst men ook massaal. Boodschappen kan je of sjouwen of met een kruiwagen naar je plek brengen, als je dan achteraan zit zoals wij Is dit wel ff bikkelen. Voor ons dan toch liever de auto bij de tent in het vervolg. (Parkeerplaats is best vol en erg stoffig, auto zag er niet meer uit na 2 weken). WiFi bij zwembad en receptie is gratis en open. Hierdoor ook erg wisselend in snelheid en beschikbaarheid.

Over alles valt iets te zeuren maar we hebben een prima vakantie gehad en zijn lekker bruin geworden. Prijzen zijn meer dan goed te noemen bij het restaurant, winkeltje heeft uiteraard een beperkt aanbod voor de welbekende hogere prijzen.

• 9fam. kraha31-07-2016

Heerlijke vakantie

Het is een vrij rustige autoloze camping. Het geheel ziet er netjes uit. Het is wel handig een fiets te huren of mee te nemen vanwege de omgeving en ook op de camping. Dat kan prima op de camping en ook in de dorpen er omheen.

• 7Kim13-07-2016

Mooie en nette camping

Camping met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wij hebben 11 dagen in een bungalow tent gezeten. De tent is groot genoeg voor twee personen, maar voor vier personen is het aan de krappe kant. Alle benodigdheden zijn aanwezig. Klein supermarktje met vers brood en een super leuk zwembad. Vooraf gelezen dat de camping beschikt over wifi in openbare gelegenheden, maar deze wifi was soms erg slecht. Animatie was voldoende (ook veel voor kinderen), maar allemaal in het Frans en aangezien wij geen Frans spreken was hier dus niks van te begrijpen. Sommige avonden ging de animatie tot 1 uur 's nachts door, en dat was erg goed te horen. Wij hebben voor 3 dagen fietsen gehuurd (€64 voor 2 fietsen) op de camping, maar ook dit was abracadabra aangezien de man die hier werkte amper een woord Engels sprak. Ligging is erg goed. Naast een groot meer gelegen en ca. 6 km van het strand met leuke winkeltjes en restaurantjes. Deze afstand is goed met de fiets af te leggen, want er is een speciaal fietspad aangelegd. Supermarkt (Lidl) is op ongeveer 1 km afstand en het stadje Soustons op ongeveer 2 km afstand.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9goeminne 05-08-2013

fantastisch

we hebben een leuke, aangename, fantastische reis achter de rug. camping Framissima Nature is een domein gelegen in het groen. Er worden de hele dag activiteiten voorzien voor jong en oud. Er zijn veel sportmogelijkheden op het domein die je gratis kan beoefenen. De animatoren en het personeel op het domein zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het sanitair bij het zwembad wordt verschillende keren per dag gereinigd en ontsmet. Het zwembad heeft geen indrukwekkende glijbanen, wij misten dit niet. We hebben lekker en betaalbaar gegeten in het restaurant. een 3-tal avonden per week organiseren ze thema- avonden. We hebben veel gefietst, vertrokken aan het domein en zo het hele fietsnetwerk gevolgd. de fietspaden zijn zeer goed en veilig aangelegd. We bezochten Bayonne, Seignosse, Hossegor, Capbreton, Vieux Boucau, Port d' Albret , Dax, Léon. we logeerden in een bungalow tent. doordat het 's avonds afkoelt, hebben we het niet te warm gehad in de tent.

• 8Katinka07-08-2012

Vakantiepark voor kinderen die goed Frans spreken

Het is een mooi, nieuw park met goede chalets. We zijn positief over dit park, echter er zijn ook een paar nadelen: 1)geen auto's op het park, betekent dat je vaak 500 m naar voren moet lopen voordat je in je auto kan stappen.Boodschappen zijn zwaar om 500 m te dragen 2) veel bomen gekapt in het nieuwe gedeelte, waardoor ligging minder mooi is 3)kinder / jeugd animatie is geweldig georganiseerd, echter alleen in de Franse taal. De leiding spreekt nauwelijks Engels en doet daardoor ook geen moeite om buitenlandse kinderen mee te nemen in het spel. Zelfs bij voetbal en waterpolo werden onze tieners bewust buitengesloten. 4) De animatie gaat tot 's nachts 24:00 door. Kleine kinderen lagen lang te huilen . . .. 5) het zwembad is mooi, echter het is gericht op kinderen tot ongeveer 10 jaar. Tieners hebben er geen vertier. Het diepe gedeelte is klein ( 5 * 5 meter) 6) afstand naar strand is 7 km. te ver om te lopen. Positief:-lakens werden na een week verschoond-receptie spreekt goed Engels

• 10marinettep03-08-2012

Très bonnes vacances !!!!!!!

Mon ami et moi venons de séjourner au sein du Framissima Nature de Soustons. Nous ne sommes pourtant pas des habitués du camping et nous avons pourtant trouvé ce concept formidable. Enfin des professionnels du tourisme qui se préoccupent de l'environnement et du Développement Durable. Le personnel est très serviable. Les hébergements sont très confortables. Les animateurs sont géniaux. Bref nous y retournerons.

• 10Eetgelegenheden
  • 10pierre21-03-2012

bon et beau centre de vacances

Nous avons été très contents de notre séjour : peu de monde (vacances de Pâques) ; à la réception, bon accueil, aucune attente ; nous avons tout de suite été dirigés vers notre bungalow bien situé, au calme, sous la pinède ; gros avantage : aucune voiture dans le centre, notre petite-fille a donc pu circuler en toute tranquillité avec son vélo. Jeux pour enfants, piscine couverte, piscine extérieure chauffée avec cours de natation, d'aquagym, mini-vagues ; animateurs très efficaces, toujours à notre écoute et souriants. Animations pour enfants, pour adultes tout-à-fait adaptés. Voilà, cette année, ce que je recherche, c'est ce même type de camping plus proche de notre région car SOUSTONS pour nous, c'est un peu loin ; mais je ne trouve pas....

• 3isabelle13-01-2012

Une colonnie de vacances pas des vacances!!

Tout est rangé, tout est pareil, rien ne dépasse, aucune fantaisie, entourée de robots gentils: d'un ennui mortel avec en prime le tableau type : animateur! on fait un jeu ?

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar