Vakantiepark Club Belambra Domaine de Pinsolle

• Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Een park louter gericht op Fransen. Receptie bijna nooit open, eten in het restaurant ronduit slecht. Personeel aardig maar niet vakbekwaam.

Mooie omgeving prachtige stranden en leuk om te fietsen. Neem je eigen tiets mee anders kost het je 35 euro per dag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Club Belambra Domaine de Pinsolle in Port d'Albert-Soustons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Club Belambra Domaine de Pinsolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.