Tijdelijk €25 aanbetaling

Lestaubière

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lestaubière voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 150 reviews
+57

7.8GoedScore uit 150 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

150 Reviews over Lestaubière

• 9Carolien23-01-2023

Komen hier al jaren met veel plezier!!

Wij hebben afgelopen jaar weer een heerlijke vakantie gehad! Ook dit jaar gaan we weer. Ik verbaas me dat ik dan een reactie zie dat alles slechter geworden is! Ben het daar absoluut niet mee eens. De nieuwe eigenaren zijn flink bezig geweest. Het terrein zal er dit jaar bij aankomst veel mooier uit. Het terrein is zo mooi groen en de plekken bij de huurtenten zijn zeer ruim. Officieel mag er in het meertje niet gezwommen worden maar ook hier deden de eigenaren niet moeilijk over. Het sanitair was dit jaar ook een verbetering. Regelmatige schoonmaak en zag er fris uit. Inderdaad het zijn fransen (die overigens prima Engels spreken) dus de bitterbal en frikandel waren er dit jaar niet. Maar kwalitatief was het eten een hele vooruitgang! Ook het zwembad lag er dit jaar prachtig bij! Wat ons betreft dus alleen maar pluspunten met deze nieuwe eigenaren.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Saskia20-08-2022

Heerlijke vakantie gehad

Fijne, mooi gelegen camping met ruime plaatsen. De nieuwe eigenaars heel behulpzaam en aardig.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Maria11-08-2022

Leuke nieuwe eigenaren

De camping was zoals ik hem van afgelopen jaren kende. De bomen en heggen waren wel beter in staat dan de jaren ervoor. Nieuwe eigenaren waren super aardig en wilde met alles helpen. Eigenaresse sprak prima Engels. Bij het restaurant is iets minder keus dan voorheen maar was prima. Bediening had iets beter gekund. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe eigenaren en mijn verblijf.

• 3Daan04-08-2022

Nooit meer. Jammer na al die jaren

Het restaurant is achteruit gegaan. Weinig keus en trage bediening. Eerst wel en later geen geld wisselen voor de wasmachine. Allemaal excuses. Sanitair is vies.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Annemarie27-07-2022

Fijne camping!

Dit jaar nieuwe eigenaren. Ze doen enorm hun best en het gaat ze goed af. Zwembad, sanitair en zeer ruime plaatsen zijn top. Mooi terras en lekkere drankjes. Er wordt ook zeker naar de oudere jeugd geluisterd! Maar ook voor jongere kinderen is er prima vermaak.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Koos19-07-2022

Erg prachtige camping met ruime mooie plaatsen.

Wij hebben een prachtige week gehad en genoten van de mogelijkheden op de camping en in de omgeving. Erg ruime plaatsen en keuze mogelijk. Heel aardige eigenaren. Mooi schoon zwembad. Heerlijke pizza's in het restaurant op de camping. Kortom: aan aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Lidwien23-08-2020

Verrassend en top

Ruime kampeerplekken, rust en ruimte, heerlijk zwembad, er wordt goed voor de gasten gezorgd. Alle ingrediënten voor een topvakantie zijn aanwezig.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Wendy Posch23-09-2019

Fijne camping met zeer ruime plaatsen - prima!

Fijne vakantie gehad hier! Goed onderhouden, mooi groen, lekker zwembadje, sportveld, prima animatie (voor onze kids van van 10 en 13). Broodjesservice, snackbar, ijs, terras en pizza's zijn goed. Sanitair was over het algemeen schoon, incidenten door mede-campinggasten. Fijne bibliotheek met veel leenboeken, folders over omgeving. Wifi bij hoofdgebouw was niet heel sterk, maar gratis. Bijna alleen maar Nederlanders op de camping, zeker in hoogseizoen. Veel (NL) gasten die er al jaren komen en elkaar daardoor wel heel klef opzoeken, moet je van houden. In omgeving genoeg te doen, grote supermarkten wel 20 min rijden. Tips ter verbetering: deuren van toiletten bij D-E veld naar buiten toe laten draaien. Is nu erg krap en daardoor wordt er niet voldoende schoongemaakt (achterkant deur en muur). Kranen bij wastafels zijn zo kort, bij een enorme wasbak, dat je nauwelijks normaal je handen kunt wassen; kraan met iets diepere/langere "hals".

• 8Fam. Vissers04-09-2019

Altijd fijn

Dit voorjaar verbleven wij voor de vierde keer op camping Lestaubiere. Ondanks dat het weer wat tegenviel was onze vakantie fijn. Hopspitality en gastvrijheid, dat is zo van toepassing op de eigenaren (Bas en Marieke) van de camping: geen vraag of verzoek is teveel, iedere ochtend verse broodjes en zodra de mogelijkheid zich voordeed werd er een table d’hote georganiseerd. De camping ligt mooi, een prachtig uitzicht vanaf het terras, ook een fijne plek voor een drankje of ijsje. Het zwembad is niet al te groot, maar netjes en schoon, de kampeerplaatsen zijn ruim en het sanitair is netjes. In de zomermaanden is er een animatieteam: ze organiseren kleinschalige activiteiten en zijn niet te luidruchtig en opvallend aanwezig. Zo af en toe kiezen we voor een andere bestemming, maar Lestaubiere is een plek waar we met regelmaat onze vakantie blijven doorbrengen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Harink06-08-2019

Prima camping

Prima camping. Grote plaatsen op de camping. Sanitair is schoon.
    Wel overal 30 minuten vandaan rijden.
    Het terras ziet er mooi uit met gekleurde stoeltjes. Maar het zit echt voor geen meter. Dus na 1 drankje heb je het wel gezien. Binnen is het echt een jeugdhonk. Dus als het slecht weer is, vonden wij het niet echt gezellig om binnen te zitten. Maar echt prima voor jeugd. Het meertje ziet er op de foto's prachtig uit. Maar het nodigde niet echt uit om een plons te maken. Leuker om te vissen. Animatieteam doet het erg leuk. Verder komen er veel mensen al jaren op deze camping en dat is één grote familie geworden. Daar moet je van houden.

• 6Eetgelegenheden

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar