Camping Lestaubière

129 reviews over Camping Lestaubière in het Nederlands

Geweldig mooie, gezellige camping

Mondria
3-2-2018

Hele grote, mooie plekken met veel, weinig of geen schaduw! Heerlijk eten bereid door leuke eigenaars (nederlands echtpaar) en genieten op terras met magnifiek uitzicht! Prachtig zwembad en zwemvijver met strand!

Door enorm grote plekken wel lang snoer nodig voor elektriciteit.

Heerlijk

Arp
22-10-2017

Heerlijke camping ! Goed voor gezinnen met jonge kinderen met leuke animatie maar ook voor onze oudste (15) is deze camping leuk.

Mooie omgeving met voldoende activiteiten.

Zeker een aanrader

Super leuke familiecamping

Martine
19-10-2017

Mooie ruime plekken en een super gezellig terras. Leuke animatie voor de kinderen.

De beste sfeer

Nicky
    19-10-2017

Ik kwam hier tot 2015 jaren met mijn ouders en ga graag zo snel mogelijk weer terug. Geweldige sfeer voor zowel kinderen, jongeren als volwassenen. Veel activiteiten en lekker eten in het restaurant en de snackbar. De douches en wc's worden goed schoon gehouden, ze kunnen wel een upgrade gebruiken

Vertrouwd gevoel

Karin
    19-10-2017

Voor onze dochter van 8 jaar was dit een top camping. Het animatie team was enthousiast en zeer lief voor de kinderen.

Een glijbaan in het zwembad of meertje had de vakantie voor onze dochter perfect gemaakt.

De omgeving straalt rust uit. Voor het Dordogne gevoel van rivier, kastelen en pittoreske dorpjes moest je helaas wel een stuk rijden.

Fijne, ruime camping

S
    23-8-2017

Het is een fijne, rustige camping met hele grote kampeer plekken.

Heel fijn met (kleine) kinderen.

Fijn dat er een kinderbadje bij het zwembad was! Sanitair was schoon. Meertje leuk om te zwemmen of vissen. Ook was de steiger leuk om af te springen.

In de omgeving niet veel te doen op korte afstand, maar dat is maar net waarvoor je kiest. Wij vinden het prima op de camping te blijven als het mooi weer is. (Helaas dit jaar pech met het weer en veel regen).

Afhaal Pizza/ patat was lekker!

Wel wat aandachtspuntjes:

- zand bij meertje was hard

geworden klei met veel onkruid. Tip: haal onkruid/ overtollige riet weg en laat speelzand storten. Zo ook bij het speeltuintje.

- douches waren niet allemaal qua temperatuur te regelen. Soms te heet, soms te koud.

- een glijbaantje voor in het kindetbadje zou leuk zijn.

Al met al wel positief gestemd over deze camping!

Fijne camping!

Josje
    23-8-2017

Mooie, ruim opgezette camping. Fijne horeca met super pizza's! Minpunt is de omgeving. Weinig te doen. Je moet daar echt een stukje voor rijden!

Leuk, maar met aandachtspunten

Remco
    20-8-2017

Bij aankomst was de eerste indruk prima. Op het oog een een mooie camping met ruime plaatsen. Op het centrale veld moet je de schuine plekken gewoon voor lief nemen, daar valt wel aan te wennen.

Pluspunten:

- ruime en overzichtelijke camping

- mooi uitzicht

- vriendelijk personeel

- enthousiast animatieteam

- voor de kinderen is het leuk vissen in het kleine meertje

- broodjesservices (dag vooraf bestellen)

- lekkere gebraden kip op zondag.

Aandachtspunten voor de eigenaar:

- Zwembad: meer aandacht voor hygiene, dagelijkse schoonmaken tegels en gootjes rondom het zwembad, deze zijn in 2,5 week niet schoongespoten en dit was met recht ranzig. Troebel water op warme druk bezochte zwembaddagen.

- Tip: onkruidplanten van 1 meter hoog om het zwembad verwijderen.

- Het zandstrand van het meertje beter onderhouden. Onkruid en distels groeit er weelderig, gebruik maken van strand is niet aan de orde.

- Nieuw zand onder de speeltoestellen en in de (zand)bak is wenselijk, ook hier groeit het onkruid.

- Warm water douches niet constant.

- De tijden waarop de afvalcontainers op dinsdag werden geleegd kan echt niet (tussen en 6 en 7 in de ochtend).

Ondanks deze punten hebben wij een prima vakantie gehad. Mensen die behoefte hebben aan het gezellige en pittoreske "Dordogne" gevoel adviseren wij in de omgeving van Sarlat te gaan kamperen.

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen

Marijke
    19-8-2017

Wat een geweldige camping! Al 8 jaar komen we met veel plezier met onze, inmiddels pubers, terug. Voor ons als ouders een heerlijk ontspannen, ongedwongen sfeer en je heel welkom voelen. Voor de kinderen altijd iets te dien en nu ze ouder worden, lekker chillen op het terras tot ' avonds laat!

Een gemoedelijke camping, bijzonder geschikt voor mensen die houden van ruimte en tevreden zijn met een eenvoudig zwembad en een mooi meertje.

Heel relax, maar

Jacqueline
    16-8-2017

Het is echt een hele fijne camping, en komen er zeker volgend jaar graag terug.. Sanitair is prima..

Omgeving genoeg te doen..

Wel wil ik de eigenaar aanraden niet aan het succes te onder te gaan..

Probeer de vijver en de zandbak op het speelveld op te knappen..

Dit geeft de iets oudere kinderen iets meer speelruimte waardoor niet alles zo op elkaar is geplakt bij het zwembad..

Wij hadden heel fijn plekje!

En onze kleine kids hebben zich enorm vermaakt..

Bas van Osta, Eigenaar, 17-8-2017
    Beste Jacqueline, Allereerst bedankt voor je review. Goed te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en mogelijk volgend jaar weer terug willen komen. Ook bedankt voor je opbouwende kritische kanttekening; hier gaan we inderdaad het komend jaar mee aan de slag. Op onze facebookpagina kun je één en ander het komend jaar blijven volgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Lestaubière voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lestaubière in Pont-Saint-Mamet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lestaubière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lestaubière scoort een 8.59 uit 10 op basis van 131 reviews.