Géén boekingskosten

Camping Lestaubière

FrankrijkAquitainePont-Saint-Mamet (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lestaubière voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 144 reviews

Meer camping info

144 Reviews over Lestaubière

• 8Lidwien23-08-2020

Verrassend en top

Ruime kampeerplekken, rust en ruimte, heerlijk zwembad, er wordt goed voor de gasten gezorgd. Alle ingrediënten voor een topvakantie zijn aanwezig.

• 8Wendy Posch23-09-2019

Fijne camping met zeer ruime plaatsen - prima!

Fijne vakantie gehad hier! Goed onderhouden, mooi groen, lekker zwembadje, sportveld, prima animatie (voor onze kids van van 10 en 13). Broodjesservice, snackbar, ijs, terras en pizza's zijn goed. Sanitair was over het algemeen schoon, incidenten door mede-campinggasten. Fijne bibliotheek met veel leenboeken, folders over omgeving. Wifi bij hoofdgebouw was niet heel sterk, maar gratis. Bijna alleen maar Nederlanders op de camping, zeker in hoogseizoen. Veel (NL) gasten die er al jaren komen en elkaar daardoor wel heel klef opzoeken, moet je van houden. In omgeving genoeg te doen, grote supermarkten wel 20 min rijden. Tips ter verbetering: deuren van toiletten bij D-E veld naar buiten toe laten draaien. Is nu erg krap en daardoor wordt er niet voldoende schoongemaakt (achterkant deur en muur). Kranen bij wastafels zijn zo kort, bij een enorme wasbak, dat je nauwelijks normaal je handen kunt wassen; kraan met iets diepere/langere "hals".

• 8Fam. Vissers04-09-2019

Altijd fijn

Dit voorjaar verbleven wij voor de vierde keer op camping Lestaubiere. Ondanks dat het weer wat tegenviel was onze vakantie fijn. Hopspitality en gastvrijheid, dat is zo van toepassing op de eigenaren (Bas en Marieke) van de camping: geen vraag of verzoek is teveel, iedere ochtend verse broodjes en zodra de mogelijkheid zich voordeed werd er een table d’hote georganiseerd. De camping ligt mooi, een prachtig uitzicht vanaf het terras, ook een fijne plek voor een drankje of ijsje. Het zwembad is niet al te groot, maar netjes en schoon, de kampeerplaatsen zijn ruim en het sanitair is netjes. In de zomermaanden is er een animatieteam: ze organiseren kleinschalige activiteiten en zijn niet te luidruchtig en opvallend aanwezig. Zo af en toe kiezen we voor een andere bestemming, maar Lestaubiere is een plek waar we met regelmaat onze vakantie blijven doorbrengen.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Harink06-08-2019

Prima camping

Prima camping. Grote plaatsen op de camping. Sanitair is schoon.
    Wel overal 30 minuten vandaan rijden.
    Het terras ziet er mooi uit met gekleurde stoeltjes. Maar het zit echt voor geen meter. Dus na 1 drankje heb je het wel gezien. Binnen is het echt een jeugdhonk. Dus als het slecht weer is, vonden wij het niet echt gezellig om binnen te zitten. Maar echt prima voor jeugd. Het meertje ziet er op de foto's prachtig uit. Maar het nodigde niet echt uit om een plons te maken. Leuker om te vissen. Animatieteam doet het erg leuk. Verder komen er veel mensen al jaren op deze camping en dat is één grote familie geworden. Daar moet je van houden.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Claudia06-08-2019

Mooie camping! Gezellig en sfeervol

Gezellige camping voor jong en oud, leuke animatie, mooie plek voor oudere jeugd achter op de camping (kampvuur savonds erbij) , goede sfeer, vriendelijke mensen en ruime plekken (maakt dat we steeds terug komen) , veel vaste camping gasten die nieuwe mensen welkom heten! Veel Nederlanders, dat moet je niet vervelend vinden. Wij komen hier nu 9 jaar en maken de 10 jaar zeker rond👍 het enigste wat ik vind dat wel aan vernieuwing toe is is het toilet gebouw/douche mn die naast de jeu de boules baan ligt! De douche daar gaat veel te snel uit doordat je steeds op een knop moet drukken, vreselijke straal die allekanten op spuit en van het ene op het andere moment heet/koud word. Er is een klein winkeltje in het dorp op loopafstand (terug wel de berg op) Hyper intermarche en lidl in bergerac. Prachtige omgeving en veel te doen, de meeste activiteiten liggen binnen een uur rijden. Bergerac 15 min rijden. (heeft een vliegveld)

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Bas van Osta, Eigenaar, 08-08-2019

Beste Claudia, allereerst bedankt voor je review. Goed te horen dat jullie het al 9 jaar naar je zin hebben bij ons op de camping. Ik vind het wel jammer dat je de opmerking ten aanzien van de douches niet rechtstreeks bij mij hebt neergelegd zodat ik dat wellicht tijdens jullie verblijf al had kunnen oplossen. Wij proberen altijd pro-actief te reageren wanneer er opmerkingen en/of suggesties zijn, maar dan moeten we uiteraard wel geinformeerd worden. We hopen uiteraard dat jullie ook de twintig jaar vol gaan maken op Lestaubière :-)

• 9S Bey08-07-2019

Fantastisch!

Fantastische camping. Wij komen hier al 4 jaar op rij. Mooie grote staanplaatsen, veel groen, schaduw & zon. Een lekker zwembad en meertje waar in gezwommen kan worden maar waar ook wordt gevist. Schone toiletten en douches. En animatie aanwezig. Echt een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Henny Ruitenbeek05-07-2019

Wij zijn heel hartelijk ontvangen op deze fantastische camping prachtige ruime plaatsen keurig verzorgt zwembad Heel goede service vanuit het management zoals broodservice, maaltijden van het restaurant waren perfect en betaalbaar We zijn zeer enthousiast over deze camping en zullen hier zeker nog eens terugkomen we kunnen deze camping absoluut aanbevelen voor een kort of langer verblijf .

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Martin en Thea Nijhuis08-05-2019

Prachtige camping.👌

Prachtig gelegen camping met heel vriendelijke eigenaren. Keurig sanitair en ruime plastsen. Top Camping.

• 8Jeanine Speckman11-04-2019

Een ontspannen en fijne vakantie

Grote en leuk ingerichte tent met alle comfort. Ik ben vooral positief over de service.

• 8Marieke14-08-2018

Heerlijk!

Leuke, rustige camping! Grote, ruime plaatsen. Hadden voor 2 nachten geboekt en er nog een machtje bij geboekt. Voor ons een camping om toe te voegen aan ons lijstje als we die richting nog eens op gaan!

Camping Lestaubière info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar