Camping Lestaubière

140 reviews over Camping Lestaubière in het Nederlands

Altijd fijn

Fam. Vissers
4-9-2019

Dit voorjaar verbleven wij voor de vierde keer op camping Lestaubiere. Ondanks dat het weer wat tegenviel was onze vakantie fijn. Hopspitality en gastvrijheid, dat is zo van toepassing op de eigenaren (Bas en Marieke) van de camping: geen vraag of verzoek is teveel, iedere ochtend verse broodjes en zodra de mogelijkheid zich voordeed werd er een table d’hote georganiseerd. De camping ligt mooi, een prachtig uitzicht vanaf het terras, ook een fijne plek voor een drankje of ijsje. Het zwembad is niet al te groot, maar netjes en schoon, de kampeerplaatsen zijn ruim en het sanitair is netjes. In de zomermaanden is er een animatieteam: ze organiseren kleinschalige activiteiten en zijn niet te luidruchtig en opvallend aanwezig. Zo af en toe kiezen we voor een andere bestemming, maar Lestaubiere is een plek waar we met regelmaat onze vakantie blijven doorbrengen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Prima camping

Harink
6-8-2019

Prima camping. Grote plaatsen op de camping. Sanitair is schoon.
Wel overal 30 minuten vandaan rijden.
Het terras ziet er mooi uit met gekleurde stoeltjes. Maar het zit echt voor geen meter. Dus na 1 drankje heb je het wel gezien. Binnen is het echt een jeugdhonk. Dus als het slecht weer is, vonden wij het niet echt gezellig om binnen te zitten. Maar echt prima voor jeugd. Het meertje ziet er op de foto's prachtig uit. Maar het nodigde niet echt uit om een plons te maken. Leuker om te vissen. Animatieteam doet het erg leuk. Verder komen er veel mensen al jaren op deze camping en dat is één grote familie geworden. Daar moet je van houden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooie camping! Gezellig en sfeervol

Claudia
6-8-2019

Gezellige camping voor jong en oud, leuke animatie, mooie plek voor oudere jeugd achter op de camping (kampvuur savonds erbij) , goede sfeer, vriendelijke mensen en ruime plekken (maakt dat we steeds terug komen) , veel vaste camping gasten die nieuwe mensen welkom heten! Veel Nederlanders, dat moet je niet vervelend vinden. Wij komen hier nu 9 jaar en maken de 10 jaar zeker rond👍 het enigste wat ik vind dat wel aan vernieuwing toe is is het toilet gebouw/douche mn die naast de jeu de boules baan ligt! De douche daar gaat veel te snel uit doordat je steeds op een knop moet drukken, vreselijke straal die allekanten op spuit en van het ene op het andere moment heet/koud word. Er is een klein winkeltje in het dorp op loopafstand (terug wel de berg op) Hyper intermarche en lidl in bergerac. Prachtige omgeving en veel te doen, de meeste activiteiten liggen binnen een uur rijden. Bergerac 15 min rijden. (heeft een vliegveld)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Bas van Osta, Eigenaar, 8-8-2019

Beste Claudia, allereerst bedankt voor je review. Goed te horen dat jullie het al 9 jaar naar je zin hebben bij ons op de camping. Ik vind het wel jammer dat je de opmerking ten aanzien van de douches niet rechtstreeks bij mij hebt neergelegd zodat ik dat wellicht tijdens jullie verblijf al had kunnen oplossen. Wij proberen altijd pro-actief te reageren wanneer er opmerkingen en/of suggesties zijn, maar dan moeten we uiteraard wel geinformeerd worden. We hopen uiteraard dat jullie ook de twintig jaar vol gaan maken op Lestaubière :-)

Fantastisch!

S Bey
8-7-2019

Fantastische camping. Wij komen hier al 4 jaar op rij. Mooie grote staanplaatsen, veel groen, schaduw & zon. Een lekker zwembad en meertje waar in gezwommen kan worden maar waar ook wordt gevist. Schone toiletten en douches. En animatie aanwezig. Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Henny Ruitenbeek
5-7-2019

Wij zijn heel hartelijk ontvangen op deze fantastische camping prachtige ruime plaatsen keurig verzorgt zwembad Heel goede service vanuit het management zoals broodservice, maaltijden van het restaurant waren perfect en betaalbaar We zijn zeer enthousiast over deze camping en zullen hier zeker nog eens terugkomen we kunnen deze camping absoluut aanbevelen voor een kort of langer verblijf .

Gereisd Met partner in juni 2019

Prachtige camping.👌

Martin en Thea Nijhuis
8-5-2019

Prachtig gelegen camping met heel vriendelijke eigenaren. Keurig sanitair en ruime plastsen. Top Camping.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een ontspannen en fijne vakantie

Jeanine Speckman
11-4-2019

Grote en leuk ingerichte tent met alle comfort. Ik ben vooral positief over de service.

Heerlijk!

Marieke
14-8-2018

Leuke, rustige camping! Grote, ruime plaatsen. Hadden voor 2 nachten geboekt en er nog een machtje bij geboekt. Voor ons een camping om toe te voegen aan ons lijstje als we die richting nog eens op gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige mooie camping!

Familie Beek
9-8-2018

Camping Lestaubiere heeft een prachtige en rustige ligging in een wat minder toeristisch gebied. Toch zijn er voldoende uitstapjes te maken naar naar mooie oude steden en prachtige kastelen. De camping zelf heeft prachtige plaatsen, de meeste plaatsen zijn vooral groot. Wij stonden op het nieuwe gedeelte, de plekken zijn daar groot en de bomen geven flink wat schaduw maar er is ook voldoende zon. Heerlijk. Het ontvangst was zeer vriendelijk waardoor we ons welkom voelden. Door de enorme hitte waren we blij met het zwembad maar je kunt ook kiezen voor het meer. De steiger om van af te springen was erg leuk voor de kinderen. De camping heeft een mooi terras met mooi uitzicht. De kaart biedt weinig uitdaging voor plotselinge trek. Wij vinden camping Lestaubiere door zijn ligging, plaatsen, natuur en inrichting de ideale camping. Op de camping verblijven veel mensen die er al jaren komen (kliek) daar waren we niet zo van gecharmeerd.

Voor een weekje oké

Fam Dsouza
7-8-2018

Leuk voor kinderen. Veel activiteiten en leuk animatieteam. Mooi terras. Zwembad troebel water, werd steeds erger. Niet echt fris. Eigenlijk te klein voor het aantal gasten. Camping ligt een beetje afgelegen. Uitstapjes ong 45 min met auto. Wel prachtige sterrenhemel s'avonds. Douches werden idd soms loeiheet, pijnlijk! Bij het uitchecken niet aan ons gevraagd hoe wij ons verblijf op de camping hebben ervaren. Ook geen bedankt voor uw komst of wat dan ook. Alleen hoeveel wij moesten afrekenen. Jammer, een echte tegenvaller.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Bas van Osta, Eigenaar, 9-8-2018

Ik wil u bedanken voor uw review, maar vind het jammer dat onze camping niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Vanwege de hittegolf die ook onze regio heeft getroffen afgelopen periode was het inderdaad erg lastig om het zwembad mooi helder te houden, maar dit zegt niets over de kwaliteit van het zwemwater aangezien dit onder strenge regelgeving en controle staat in Frankrijk. Voor wat betreft de te hete douches heb ik hier geen opmerking over gehad van u of andere gasten; de watertemperatuur van douches is namelijk eenvoudig aan te passen.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lestaubière in Pont-Saint-Mamet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lestaubière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.