Camping La Périgourdine

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Peyrillac-et-Millac (Dordogne)

9.6Fenomenaal

• 9.2Staat v/h sanitair
  • 9.2Eetgelegenheden

Meer camping info

13 reviews over Camping La Périgourdine

• 8Klaas de Jonge23-05-2016

Mooie rustige boerencamping met veel vogels

De toiletunit is bijna helemaal opnieuw betegeld en ziet er geweldig uit. Het water op mee af te wassen is knalheet, waardoor alles goed schoon wordt. Aardige mensen die je overal wel mee willen helpen. We komen hier graag ieder jaar terug.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 10klaas de jonge02-07-2015

Schitterende locatie met mooie ruime plaatsen

Rust en mooie omgeving. Zelfs een zwembadje. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9spamyourself14-07-2014

Dit jaar meteen weer terug

Enkele jaren geleden vanaf deze camping vele grotten bezocht, vorig jaar vooral gewandeld en een kano-tocht gemaakt. Lekkere worst in Rocamadour, een boerenmarktje met groenten, kaas, brood en wijn om de hoek. De eigenaar was twee jaar geleden erg ziek, maar vorig jaar was het zwembad gewoon vol. Vorig jaar nog geen broodservice ivm zijn ziekte. Dit jaar jaar gaan we terug, omdat we toe zijn aan een gegerandeerd geslaagde vakantie en die vind je bij François!

Gereisd met partner in januari 2014

• 6C.A.Raijmaekers16-06-2012

tegenvaller

Weinig toezicht en verzorging van toilet,douche en terrein.Wel veel ruimte.Na storm en regen grote takken op het veld die wij zelf maar opgeruimd hebben,zagen geen controle door leiding.Omgeving is prachtig,direct naast de weg gelegen.Zwembad niet gevuld,ook geen bakker gezien.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Yvonne27-09-2011

Relaxte stek in mooie omgeving

Camping "La Périgourdine" in Peyrillac-et-Millac is een aanrader voor iedereen die niet van kamperen in 'hokjes' houdt! Mooi natuurlijk karakter!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Fam. P.van der Borden06-11-2009

Een sfeervolle camping

Wij kwamen voor een weekje, het werden er vier.Rust en ruimte,een grote plaats, vriendelijke eigenaar en elke morgen vers brood bij je caravan. Ook in de omgeving is van alles te zien en te beleven. Zwemmen en roeien in de Dordogne ( 2 km vanaf de camping) en de kastelen en stadjes b.v. Sarlat.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2009

• 8Louise en Jan Pieper30-08-2009

Een plek om stil van te worden !

We kwamen bij toeval op La Perigourdinne terecht. En we hebben er geen moment spijt van gehad. Leuke ontvangst, goede plekken, met zon of schaduw, een kanjer van een beheerder, wat wil je nog meer. We sluiten ons helemaal aan bij de andere beoordelingen ! We komen hier zeker nog weer terug !

Louise en Jan.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Van Cauwenberghe-De bruyne Luc & Ann10-08-2008

Beste vakantie ooit.

Zalige rust, lekker lang uitslapen, 's avonds geen kabaal. Doen waar je zin in hebt de godganse dag. Beetje zwemmen, beetje badmintonnen, pintje of glaasje wijn drinken op het terrasje, fietstochtje door de streek. Alles heel relaxed. Francois zorgt er voor dat je niets te kort komt, staat steeds klaar met advies voor een uitstap, informatie over de streeks of wat dan ook. Een echte vriend. Camping is klein, beperkt, maar voldoende en verzorgd. grote luxe moet je hier niet zoeken. De streek is prachtig, zeker voor wie graag fietst. Massa's bezienswaardigheden binnen aanvaardbare afstand. Steeds wat te doen voor en met de kinderen. Voeg daarbij nog een authentieke wedstrijd ' jeu de boulles ' aan toe en je waant je even een echte fransman. Geweldige vakantie gehad. Bedankt francois.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Feiko Jilderda01-08-2008

Perfecte gastheer

Mooie camping, in een wat agrarische omgeving, met de Dordogne op ca. 2 km. Het sanitair is eenvoudig, maar is goed schoon. De beheerder Francois, is wars van formaliteiten en wil alles doen om het zijn gasten naar de zin te maken. Een (gratis) rondrit door de omgeving op een boerenkar (strobalen) achter een tractor is een prachtige belevenis. De vogels hadden een croissantje van ons gepikt, de volgende morgen lag er een extra, gratis. Zo is Francois, de man die je een zorgeloze vakantie bezorgt.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Elise van der Borden30-09-2007

Al een paar keer deze camping bezocht. Eerst las jong stel zonder kinderen twee keer en jaran later met onze twee kinderen. Na al die jaren herkende Francois ons direct en ontving ons hartelijk. De kinderen werden regelmatig op ee nijsje getrakteerd. Het is een heerlijke plek in de Dordogne, lekker uit de buurt van alle drukte. Drukte kun je zelf altijd opzoeken. Leuke tractortochten, soupe de champagne, iedere ochtend weer brood voor je tent...Leven als een god in Frankrijk...Bij Francois zit je dan op het goede adres.

Gereisd met familie in september 2007

Camping La Périgourdine info