Sorteren

Reviews over Peyrillac-et-Millac (Dordogne)

Fijne rustige familiecamping waar niets te gek is

Ron
    17-7-2016

Goede bereikbaarheid via 3 verschillende wegen wel ff kaartlezen. Heerlijke franse keuken waar zelfs door de eigenaar s,ochtends heerlijk vers frans brood wordt gebakken ook croissants en leuke thema-avonden met bijbehorend avondmaal.

Aansluitend gezellige dansmuziek achteraf.H eerlijke natuur wandeltochten samen met eigenaar en zijn hond.

Mooie rustige boerencamping met veel vogels

Klaas de Jonge
    23-5-2016

De toiletunit is bijna helemaal opnieuw betegeld en ziet er geweldig uit. Het water op mee af te wassen is knalheet, waardoor alles goed schoon wordt. Aardige mensen die je overal wel mee willen helpen. We komen hier graag ieder jaar terug.

Schitterende locatie met mooie ruime plaatsen

klaas de jonge
    2-7-2015

Rust en mooie omgeving. Zelfs een zwembadje. Echt een aanrader.

Dit jaar meteen weer terug

spamyourself
    14-7-2014

Enkele jaren geleden vanaf deze camping vele grotten bezocht, vorig jaar vooral gewandeld en een kano-tocht gemaakt. Lekkere worst in Rocamadour, een boerenmarktje met groenten, kaas, brood en wijn om de hoek. De eigenaar was twee jaar geleden erg ziek, maar vorig jaar was het zwembad gewoon vol. Vorig jaar nog geen broodservice ivm zijn ziekte.

Dit jaar jaar gaan we terug, omdat we toe zijn aan een gegerandeerd geslaagde vakantie en die vind je bij François!

Mooi stukje Frankrijk

Maria
    27-7-2012

Niet voor niets stond deze camping in de charmegids van de touroperator .Onze kinderen van 5, 3 en 1 waren tevreden met het speeltuintje, waardoor wij een geweldige mugvrije vakantie met veel privacy op deze camping hebben gehad. Het toegangshek voor het zwembad was niet door de kinderen zelf open te maken waardoor we ons geen zorgen hoefden te maken. De eigenaresse was heel hulpvaardig toen we naar het ziekenhuis moesten. Kortom: een aanrader als je van rust, mooi en Frans houdt maar niet van muggen.

Peyrillac-et-Millac (Dordogne) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews