Sorteren

vakanties Périgueux (Dordogne)

Reviews over Périgueux (Dordogne)

Iris Parc campings zijn zeker een aanrader!

Fam Gyssels
    30-10-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar deze camping gekomen. We verbleven in een Glamping tent. Het was zalig: goed uitgeruste keuken, toilet en douche, lekker bed, speelkamer voor de kinderen,... Alles wat je nodig hebt en leer! Ook de animatie, overdekte speeltuin en het zwembad waren een grote hit bij onze kinderen. Vele leuke uitstapjes gemaakt naar kastelen, grotten en zelfs Lascaux. Daarnaast konden we lekker kuieren op de markt in het nabijgelegen stadje.

Kortom het was een geslaagde vakantie zowel voor de kinderen als voor ons!

Anne, Marketing, 9-11-2018

Beste familie Gyssels,

Hartelijk voor jullie prachtige beoordeiing. Wat super dat jullie opnieuw een heerlijke vakantie hebben gehad op één van onze campings! De Glamping tent is inderdaad van alle gemakken voorzien en geeft direct een luxe camping gevoel. Hopelijk kunnen wij u volgend jaar opnieuw op een Iris Parc camping verwelkomen.

Bien situé mais qualité insuffisante

COULAUD Tristan
    24-10-2018

L'état général de la chambre est très moyen, notamment la salle de bain : pas de porte-serviette, carrelage cassé au sol, joints de douche moisis... Rideaux très peu occultant (assez lumineux la nuit). Point de vue literie, le matelas est très confortable, l'oreiller affreusement plat. L'hôtel est très bien placé, propre et agréable, mais besoin d'un rafraichissement. D'autres hôtels sur Reims offrent des prestations supérieures pour un prix équivalent.

Hele fijne vakantie gehad!

C. Roza
    26-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad en erg genoten met onze zoon van 1,5. Zwembaden erg fijn, wel wat aan de koude kant. Restaurant moet je niet teveel van verwachten. En miste een verschoon plek voor de kleine. Snackbar prijzig en niet zulk vrolijk personeel. Mini disco vond onze zoon geweldig! Mooie omgeving vooral Sarlat. Wij zaten in de Fiji direct naast de receptie, weinig overlast van op soms het giebelende personeel na. De Fiji was klein maar fijn, alles aanwezig helemaal prima, en nog nieuw. De matrassen vonden wij persoonlijk aan de harde kant. En camping bedje konden we alleen kwijt door een bed op zijn kant te zetten. Veranda was fijn kon afgesloten worden. Moet wel zeggen dat we merkten dat het na seizoen eraan kwam; hier en daar werden al dingen opgeruimd enz. Verschillende producten op en de winkel was niet veel. Maar dat alles mocht de pret niet drukken! Wie weet komen we ooit terug :)

Anne, Marketing, 3-10-2018

Beste familie,

Dank je wel voor jullie mooie beoordeling! Wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en inderdaad een Fiji is een prima mobile home. Hopelijk tot een volgende keer!

Volgende keer weer!

Michael
    17-9-2018

Alles was helemaal top!

Echt een aanrader met kleine kinderen.....zwembaden niet te diep en een softe ondergrond. Omdat wij in de nacht vertrokken vanuit nl (ivm peuter) kwamen wij heel vroeg daar aan (09:00 in de ochtend, terwijl inchecken eigenlijk pas vanaf 16:00 is). Dit was geen enkel probleem en konden gelijk gebruik maken van onze caravan.

Alles is schoon, netjes ect.....openbaar toilet bij het zwembad was ook zeer netjes.

Verbeterpuntjes:

2x geprobeerd te eten op het buitenterras van het restaurant gedeelte, na 30min wachten maar weg gegaan (werden gewoon niet geholpen).

Snackbar was duur en vooral uitverkocht. (Kan door naseizoen komen)

En het personeel in de horeca mag wel iets vrolijker kijken als ze zulke hoge prijzen vragen :)

Behalve de Nederlands/Pools sprekende vrouw in de ochtend! Die was altijd vrolijk en erg aardig.

Anne, Marketing, 25-9-2018

Beste Michael,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling en feedback. Wat super dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Wel heel erg vervelend dat jullie op het terras niet geholpen werden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zullen we zeker opnemen met de directeur van de camping.

Heel erg graag tot de volgende keer!

Omg it was amazing

Shannon lee
    8-9-2018

It has everything for everybody kids teenagers and adults very family freindy great food awesome pool the animaters there are awesome like Nadia flore, Dewi, Lea and Koen very awesome people I'm definitely going there again it was amazing best vacation every!!!!!!!!

Périgueux (Dordogne) scoort een 8 uit 10, op basis van 191 reviews