Périgueux (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Périgueux (Dordogne) voor je op een rij gezet:

vakanties Périgueux (Dordogne)

Reviews over Périgueux (Dordogne)

Iris Parc campings zijn zeker een aanrader!

Fam Gyssels,
    30-10-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar deze camping gekomen. We verbleven in een Glamping tent. Het was zalig: goed uitgeruste keuken, toilet en douche, lekker bed, speelkamer voor de kinderen,... Alles wat je nodig hebt en leer! Ook de animatie, overdekte speeltuin en het zwembad waren een grote hit bij onze kinderen. Vele leuke uitstapjes gemaakt naar kastelen, grotten en zelfs Lascaux. Daarnaast konden we lekker kuieren op de markt in het nabijgelegen stadje.

Kortom het was een geslaagde vakantie zowel voor de kinderen als voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
    Anne, Marketing, 9-11-2018

Beste familie Gyssels,

Hartelijk voor jullie prachtige beoordeiing. Wat super dat jullie opnieuw een heerlijke vakantie hebben gehad op één van onze campings! De Glamping tent is inderdaad van alle gemakken voorzien en geeft direct een luxe camping gevoel. Hopelijk kunnen wij u volgend jaar opnieuw op een Iris Parc camping verwelkomen.

Hele fijne vakantie gehad!

C. Roza,
    26-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad en erg genoten met onze zoon van 1,5. Zwembaden erg fijn, wel wat aan de koude kant. Restaurant moet je niet teveel van verwachten. En miste een verschoon plek voor de kleine. Snackbar prijzig en niet zulk vrolijk personeel. Mini disco vond onze zoon geweldig! Mooie omgeving vooral Sarlat. Wij zaten in de Fiji direct naast de receptie, weinig overlast van op soms het giebelende personeel na. De Fiji was klein maar fijn, alles aanwezig helemaal prima, en nog nieuw. De matrassen vonden wij persoonlijk aan de harde kant. En camping bedje konden we alleen kwijt door een bed op zijn kant te zetten. Veranda was fijn kon afgesloten worden. Moet wel zeggen dat we merkten dat het na seizoen eraan kwam; hier en daar werden al dingen opgeruimd enz. Verschillende producten op en de winkel was niet veel. Maar dat alles mocht de pret niet drukken! Wie weet komen we ooit terug :)

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
    Anne, Marketing, 3-10-2018

Beste familie,

Dank je wel voor jullie mooie beoordeling! Wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en inderdaad een Fiji is een prima mobile home. Hopelijk tot een volgende keer!

Volgende keer weer!

Michael,
    17-9-2018

Alles was helemaal top!

Echt een aanrader met kleine kinderen.....zwembaden niet te diep en een softe ondergrond. Omdat wij in de nacht vertrokken vanuit nl (ivm peuter) kwamen wij heel vroeg daar aan (09:00 in de ochtend, terwijl inchecken eigenlijk pas vanaf 16:00 is). Dit was geen enkel probleem en konden gelijk gebruik maken van onze caravan.

Alles is schoon, netjes ect.....openbaar toilet bij het zwembad was ook zeer netjes.

Verbeterpuntjes:

2x geprobeerd te eten op het buitenterras van het restaurant gedeelte, na 30min wachten maar weg gegaan (werden gewoon niet geholpen).

Snackbar was duur en vooral uitverkocht. (Kan door naseizoen komen)

En het personeel in de horeca mag wel iets vrolijker kijken als ze zulke hoge prijzen vragen :)

Behalve de Nederlands/Pools sprekende vrouw in de ochtend! Die was altijd vrolijk en erg aardig.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
    Anne, Marketing, 25-9-2018

Beste Michael,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling en feedback. Wat super dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Wel heel erg vervelend dat jullie op het terras niet geholpen werden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zullen we zeker opnemen met de directeur van de camping.

Heel erg graag tot de volgende keer!

Top camping zeker in naseizoen met kleine kinderen

MA,
    7-9-2018

Waren hier met 2 kleine kinderen (3 en 1 jaar) en hebben super vakantie gehad. Hadden een waikiki stacaravan welke in goede staat was. Ideaal is ook dat het terras afgesloten kan worden. De camping heeft leuke speeltuintjes en een springkussen. Bij het zwembad is er een monkeytown achtige klimtoren waar de oudste zich goed heeft vermaakt. Zwembad is zeer uitgebreid met veel mogelijkheden voor de kleintjes. Leuke wildwaterbaan en 2 leuke grotere glijbanen. Water is alleen aan de koude kant. Wij zaten tussen hoofd en naseizoen. Eerste week nog elke avond muziek (Stond voor het goede iets te hard). 2e week was naseizoen en toen was het stuk rustiger. Super voor de kleintjes. Lekker rustig bij het zwembad en ze hebben zich top vermaakt. Omgeving van camping is ook top. Zat mooie plekken om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Anne, Marketing, 14-9-2018

Beste gasten,

Dank jullie wel voor de prachtige beoordeling. Wat ontzettend fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie! Het naseizoen op de camping is inderdaad top: net iets rustiger en toch prachtig weer. Heel erg graag tot een volgende keer!

Fijn vakantie, camping iets te massaal.

Casper,
    3-9-2018

+ Safaritent (Serengeti);

+ Afstanden op de camping;

+ Kindvriendelijk (speelplekken, animatie, zwembaden);

+ Nauwelijks muggen;

+ Dordogne!

- Iets te massale camping (handdoekleggers in het zwembad);

- Iets teveel luidruchtig en getatoeëerd publiek;

- Iets teveel en te harde muziek in de avonduren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Anne, Marketing, 14-9-2018

Beste Casper,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback! Wat goed dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Hopelijk tot ziens op één van onze andere Iris Parc campings.

Périgueux (Dordogne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 191 reviews