Bed and Breakfast Au Cercle des Chênes

Meer bedandbreakfast info

20 reviews over Bed and Breakfast Au Cercle des Chênes

• 10iana dewilde05-04-2020

BESTE OOIT !!!

Het verblijf was super! De eigenaars zijn super gastvrij, eten was heerlijk. Kamers proper zwembad proper. De eigenaars kwamen er gezellig bijzitten. en er waren genoeg activiteiten om je te vermaken. We zijn bijna 5 jaar na elkaar gegaan tot hun einde. wij vonden het zeer jammer. Als het nog steeds zou bestaan met Rudy en Miriam Zouden wij nog steeds elk jaar afkomen. TOP VERBLIJF!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 5wilfried24-08-2015

Nooit meer

De eigenaar is een aanfluiting van het systeem. Er wordt geroddeld door de eigenaar over de gasten. Nooit meegemaakt. Er zijn 2 grote honden, die voortdurend onder de eettafel liggen en voor de keukendeur. Er was nog een andere hond van andere gasten. Het avondeten duurt eindeloos. Gesprekken gaan over fietsen, "het leven van de eigenaar", en iedereen was bezig met zijn smartphone, wat ons bij aankomst was verboden.Na het eten +- 23 uur werd er van je verwacht dat je bleef pintelieren. Drank alleen van de zaak en dat werd op een groffe manier gecontroleerd. De zaak staat nu te koop. De nieuwe eigenaars zullen heel wat moeite moeten doen om de zaak te corrigeren.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Ilse27-08-2014

Vakantie 2014

Wij zijn hier geweest met onze kindjes van 4 en 2 jaar. Er werd ons al direct gewaarschuwd voor 1 van de 2 golden retrievers die op het domein rondlopen. Dit gaf ons al geen gerust gevoel. Ik zou het niet aanraden om met kleine kinderen hier naartoe te gaan! Ze zouden dit ook beter melden op hun site of pas kinderen aanvaarden vanaf 12 jaar. Het eten was wel heel lekker, de kamers verzorgd en ook een mooi domein. Voor de rest mag er geen eigen drank genuttigd worden. Ze spreken dan van democratische prijzen... Dit noem ik niet 2 EUR voor een senseo koffie...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10david30-07-2014

Schitterende B&B

2de maal op rij in deze B&B verbleven. Wij kunnen ons geen betere vakantie voorstellen. Prachtig domein met enorm véél rust, lekkere table d'hôte. Vriendelijke eigenaars die je het gevoel geven dat je thuiskomt. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Brosens13-07-2014

Heerlijk vertoeven in Au cercle desChênes

Kunnen begrijpen dat je vlug moet zijn om hier te kunnen reserveren .Super vriendelijke gastvrouw en gastheer . Zeer verzorgde kamers . En voor de keuken van Myriam wil je zeker terug komen . Heeeerlijk.Het is ook fijn vertoeven in de mooie tuin of aan het zwembad (Rudy zorgt dat het steeds goed verwarmd is). En dan die twee lieve honden , ook zij vervullen hun rol perfect als gastdieren .Wil je even weg uit de drukte en van rust en stilte genieten dan vinden wij dit een echte aanrader . Ook heel fijn dat ons eigen hondje mee mocht komen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 10Familie Robyns04-07-2013

Een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer goede B&B !

Au cercle des chenes is een fantastische plek om eens naar toe te gaan. Wij waren er voor de tweede maal en weer was alles tot in de puntjes in orde. We hebben deze keer wel wat slecht weer gehad maar als we dan 's avonds aan de sterrentafel van Myriam aanschoven was dit wel vlug vergeten. Myriame en Rudi zijn fantastische mensen en je voelt er u zeker thuis. Een plek om zeker eens naar toe te gaan !!!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9Magdalena Wilms22-05-2013

Heerlijk en al geboekt voor het volgend jaar

Het is de tweede keer dat wij bij Rudy en Myriam zijn geweest. En zeker niet de laatste keer. Ze zijn echt heel gastvrij en het eten is er super.

Gereisd in mei 2013

• 9Chris & Lies10-09-2012

Voor een fantastische vakantie

Echt een geweldige vakantie gehad. Hier kan je echt tot rust komen, maar ook een goede uitvalsbasis voor heel wat leuke uitstapjes. Myriam & Rudi doen ook echt alles om je in de watten te leggen. Ook de kids hebben er een geweldige vakantie opzitten, niet enkel en alleen door het geweldige zwembad.

Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Familie Van Roosendael16-08-2012

Een droombestemming

Deze b&b is veruit de beste van al diegene wie wij al bezocht hebben. Geen enkel minpuntje ....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Walbers Paul08-08-2012

als God in Frankrijk

Heel goed onthaald, je hoefde maar iets te vragen en ze stonden altijd klaar ; een tafeltje reserveren, uitleg over zelf uitgestippelde wandelingen ,... En er was elke dag wel iets waarmee ze ons konden verbazen,( samen een wandeling maken ,een traktatie op de markt,...) en niet te vergeten de gezelligheid s'morgens en s' avonds (als er gekookt werd)aan tafel.Een zeer mooie streek,te veel om alles in één vakantie te kunnen zien. De ruime kamer die wij hadden was mooi en proper en dat werd ook zo gehouden. Het eten s' avonds was om van te genieten er werd altijd geprobeerd een tweede portie op te scheppen mmm... lekker.Als je op de site gaat kijken is het er mooi, maar in het echt nog mooier

Gereisd met partner in juli 2012

Bed and Breakfast Au Cercle des Chênes info