Vakantiehuis Rubelle

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Rubelle

• 2018
    9Carine Thomas08-08-2018

Zalige oase van rust en ontspanning

Prachtig zwembad waar we ontzettend van genoten hebben. Mooi zicht op ongerepte natuur. Alle middelen waren aanwezig om je meteen thuis te voelen. Inrichting is wat verouderd. Twee badkamers en drie toiletten zijn goed benut. In de grote diepvriezer konden we onze ijsjes bewaren. We misten wel verfrissing in de slaapkamers, vooral boven was de warmte een spelbreker om in slaap te vallen. Bijtende insecten hebben vrij spel, wellicht helpt antimuggen smeermiddel of citronella om het prikken/bijten wat te beperken. Voor bezienswaardigheden en winkels heb je een wagen nodig. We hebben genoten van onze vakantieweek en vonden het spijtig dat we niet meteen voor 14 dagen hebben geboekt.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

10V.Filip06-01-2014

Zeer mooi gelegen villa.Rust.

Zeer mooi gelegen villa en zeer rustig gelegen.Van kop tot teen uitgerust. Een klein minpuntje was dat er geen toilet aan het zwembad was.Maar dat ging opgelost worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10V.Filip27-02-2013

Zeer mooie plek onder de zon.

Dit is een mooi en verzorgde villa voor herhaling vatbaar. In deze villa is alles aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10fam.meurysse-devos13-09-2010

schitterende vakantie!!!!!

Wat een schitterende week hebben wij daar beleefd prachtig weer het huis was tip top in orde en dit hebben wij dan ook zo achter gelaten altijd leuk voor de mensen achter u. Wij waren met z'n zevenen mijn man ,2 kinderen van 11 en 12 ,mijn broer en zijn vrouw en hun peutertje wat hebben de kids zich rot geamusseerd zowel de oudsten als het kleintje!!!!!! Wij hebben ook de mensen ontmoet die de controle doen die verdienen ook een pluim hoor, sympathiek koppel hebben er ook een leuke babbel mee gedaan. hopelijk kunnen we nog eens langs komen het was schitterend en alles is super verlopen........hopelijk kunnen we nog eens langskomen. bedankt rudi en rita!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10familie De Brouwer08-09-2010

Heel mooie vakantie

Wij hebben net 10 dagen doorgebracht in het vakantiehuis. We hadden heel mooi weer. Heel leuke uitstappen gedaan, mooie dorpjes, leuke marktjes,... Het huis was geweldig. Je had er een heel mooi uitzicht en het was er echt rustig. Alles was heel proper, voorzien van alle comfort. Er was een afwasmachine, wasmachine, microgolf, Vlaamse posten op de tv, zelfs een bubbelbad! Je had echt alles wat je maar wou! Er was een super groot en mooi terras voorzien van mooie ligstoelen, bbq en volledig omheind. Echt veilig voor kindjes. Het zwembad was heel proper. Onze dank aan de sympathieke meneer die het zwembad kwam onderhouden en ons bovendien nog leuke vakantietips gaf! De eigenaars zijn zeer vriendelijk en handelen correct. We hadden een zeeeeer geslaagde vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar. De negatieve kritiek die ik hier op deze site lees is echt niet gepast! Ik zou mij schamen om zo'n dingen te schrijven. Het is een aanrader voor iedereen!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8rita18-01-2010

zeer rustig en Prive en vooral netjes

het is zeer mooie gelegen met zeer mooi uitzicht . je kan te voet naar de bakker in het dorp . zeer rustig goed onderhouden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 1linda21-09-2009

Nooit meer

Goede vakantieweek,tot we thuis waren. Om onze waarborg terug te krijgen moesten we ons huis poetsen wat we uiteraard deden. Eenmaal 2weken thuis kregen we een mail dat we daar alles vuil en vies hadden achtergelaten. Dat we afval hadden achtergelaten,bbq gebruikt hadden en niet hadden afgekuist,dat er sleutel verdwenen was terwijl we zelf een hekje nooit hadden kunnen opendoen.Met als resultaat dat we onze waarborg niet terugkrijgen. Hierbij willen we andere mensen waarschuwen die eventueel naar daar op reis zouden gaan of eventueel in contact komen met mensen die daar ook op vakantie zijn geweest.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Vakantiehuis Rubelle info