Camping Domaine Laborde

33 reviews over Camping Domaine Laborde in het Nederlands

Heerlijk

Agnes John
15-8-2011

Een paar jaar niet op laborde geweest,maar het was meteen weer thuiskomen,Rust ruimte groen,heerlijk zwembad ,gezellige bar, heerlijk eten (pizza uit hout gestookte oven) de nieuwe glijbanen en trampolines voor de kinderen een feest. Snap niet wat sommige mensen zeuren.Kees Yvonne en Hans ga zo door,zodat wij en vele anderen nog vaak kunnen genieten, van het franse leven op jullie geweldige camping.

Gereisd Met partner in augustus 2011

fantastische plek

Chris
14-8-2011

Als je houdt van kamperen in de wildernis is dit misschien niet de camping die je zoekt. Maar als je een mooi aangelegde camping kan waarderen is dit zeker de plek. De camping heeft twee spectaculaire glijbanen waarvan onze kinderen erg van hebben genoten. Ook de door de camping georganiseerde kanotocht met barbeque is aan te bevelen. Kortom wij hebben er genoten !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

geen naturistische sfeer

Ton
7-8-2011

Mooie camping, mooie ruime plekken, zonder natuurlijke afscheidingen. Alles even keurig, daar niet van. Het was echter meer een "blootloop camping" dan een naturistische camping. Ook was het personeel voortdurend gekleed. Wat ons tegenviel was dat er in het geheel geen naturistische sfeer was.

Gereisd Met partner in juli 2011

Goed onderhouden; prima in voorseizoen;

thoadri
24-6-2011

We hebben een prima tijd gehad en zijn langer gebleven dan we eigenlijk van plan waren. ACSI kaart scheelt veel in de kosten. Op vrijdag werd er een rondleiding gegeven (gratis) over de camping; heel leuk om te horen wat er allemaal bij komt kijken. Op zondagochtend werd er een wandeling georganiseerd in de omgeving; (ook gratis) dat was ook erg leuk; verschillen tussen de franse en nederlandse leefwijze werden uitgelegd door de eigenaar, die ruim 20 jaar geleden de camping heeft opgezet en deze runt als een bedrijf en er ook met recht heel trots op is en nog steeds enthousiast kan vertellen!

Gereisd Met partner in mei 2011

té Nederlands!

Els
14-6-2011

Wij gaan er graag een paar dagen( buiten seizoen) om te vissen, in de put, sanitair is dan daar nog ni open, maar dat nemen we er graag bij, het is daar dan zeer rustig( dit jaar 2 plaatsen bezet, tijdens het hoog seizoen is het een echte Nederlanse enclave! uitbaters nogal autoritair, de zoon zal het beter doen, denk ik.

Els

Gereisd Met partner in mei 2011

Wat een vreselijke leiding, dito pubber-personeel

sander
23-8-2010

Bij aankomst ontvangst kort en onvriendelijk. Werden met caravan zonder pardon de "put" in verwezen, wat een steil/smal weggetje, terwijl in de folder traktor service aangeboden wordt, maar dat lazen we later pas. Er werkten op dat moment wel 15 pubers die "gekleed" in hotpants en Marlies Dekkers BH's rond dartelde en de jongens erg veel en overlast veroorzakend puberaal gedrag vertoonde. Eigenaar kafferde met enige regelmaat de meisjes en jochies af, het was tot op het hoofdveld te beluisteren. Heel erg een Hollandse enclave met dito Hollandse regels, vooral wat NIET mag. Tussen de middag geen tosti oid te krijgen in bar/restaurant?Wifi alleen voor 15 minuten, alleen vlakbij de receptie en dan moeten ze het wel eerst even aanzetten. Dus alleen als de receptie open is. Terrein is erg leuk, je hebt er van alles maar wij zijn er snel weer vertrokken. Wij kennen nu zo'n 10 a 12 echte naturisten terreinen, maar dit voelde als een naaktcamping, jammer. De folder doet echt anders vermoeden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

volgend jaar weer !!

petra
9-8-2010

Mooie goed onderhouden camping met gezellige eigenaren, leuk en gezellig personeel. Voldoende activiteiten voor de kinderen, zij konden rustig hun gang gaan op de camping met knutselen, trampoline, zwembad en kidsclub, waardoor wij als ouders ook echt vakantie hadden !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Geweldige camping!

Wendy
1-8-2010

Het is ondertussen voor mijn wel alweer 10 jaartjes geleden dat ik daar ben geweest. Ik ben er een aantal jaren achter elkaar geweest met mijn ouders. Wij hebben het heel prettig ervaren. De sanitair werd vaak genoeg schoon gemaakt. De camping is erg kindvriendelijk. Er was iedere dag wel iets te doen voor zowel jong als oud. Het eerste jaar hebben we via een of andere reisorganistie een tent gehuurd. En de andere jaren hebben we een simpel huisje gehuurd. Netjes van binnen een terras voor het huisje. Vriendelijk personeel! En genoeg in de buurt te doen. Toen wij er kwamen was er een grote sociaale controle. Mijn ouders willen nog graag eens een keertje terug na Laborde! Jammer genoeg wil mijn vriend niet mee want anders waren we vorig jaar al terug gegaan naar Laborde. Hopelijk veranderd zijn idee over naturisme ooit een keertje en kan ik toch nog een keertje terug naar Laborde!

Gereisd Met vrienden in januari 2000

onvriendelijk ontvangst, moeilijk terrein

Marijke Ouwehand
2-7-2010

Camping mooi, maar met 1 toiletgebouw open die halverwege een berg lag. Hele klim voor alle natte klusjes. Eigenaren bepaald niet toeschietelijk zelfs narrig. Op het laatste moment maakte de zoon dat weer goed. Tijd om het stokje aan hem over te dragen denk ik. Geen ontvangst mobiele telefoon mogelijk.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer de moeite waard!

Familie Kerkhof
3-7-2009

Een prachtige camping met mooie ruime staanplaatsen. Netjes en schoon sanitair (ook een kindertoilet aanwezig). Prima zwembaden, alleen was de temperatuur van het binnenbad niet de beloofde 28 á 30 C. Misschien dat dit in het hoogseizoen wel het geval is? Leuk winkeltje met de hoogstnodige artikelen (supermarkten op ± 10 á 15 km). Snackbar en restaurant van goede kwaliteit. Enkele degelijke, maar wat ouderwetse kinderspeelplaatsen. In het hoogseizoen wordt er van alles georganiseerd, maar in het voorseizoen is dit nog wat minder (kanotocht op de Dordogne, wandeling over de camping en door de omgeving en natuurlijk Jeu des Boules). Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping. De eigenaars ( Kees en Yvonne den Heyer ), personeel en vrijwilligers zorgen ervoor dat je hier een fijne naturistische vakantie mag beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Laborde in Paulhiac (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Laborde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.